تاریخ انتشار
جمعه ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۸
کد مطلب : ۱۹۸۷۷۲

جوابیه دانشگاه فرهنگیان یاسوج به سخنان «پناهی»؛ اظهارات خود را اصلاح کن

۱۶
۰
کبنا ؛به دنبال صحبت های رئیس محترم شورای سیاستگزاری ائمه جمعه استان حضرت حجت الاسلام صفدر پناهی در یادواره شهدای اسلام آباد گچساران در خصوص استفاده دانشگاه فرهنگیان از ساز و دهل در روز شهادت امام محمد باقر (ع)، روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان جوابیه ای به این شرح ارسال کرد.
متن این جوابیه به شرح زیر است،
بسمه تعالی
دانشگاه فرهنگیان به عنوان یک نهاد ماموریت گرا و استراتژیک در تربیت نیروی انسانی مومن و متعهد، مرجع اصلی ترویج و آموزش ارزش های دینی و اسلامی است و در همین راستا اقدام به برگزاری جشنواره های قرآن و عترت، فرهنگی، علمی و ادبی و تئاتر و سرود می نماید، تا زمینه آشنایی هر چه بیشتر معلمان آینده را با مفاهیم و آموزه های دینی، معنوی، علمی، ادبی و هنرهای نمایشی و آوایی فراهم نماید. دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد مفتخر است که برای نخستین بار میزبان بیست و ششمین جشنواره تئاتر و سرود دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور در دو بخش دختران و پسران با بیش از ۷۰۰ شرکت کننده از تاریخ ۱۳ /۰۶/ ۱۳۹۵ لغایت ۲۰ /۰۶ /۱۳۹۵ بوده که با همکاری نهادها و سازمان های مختلف استان توانست به نحوی با شکوه و در خور شان دانشگاه و استان برگزار نماید. این در حالی است که رئیس محترم شورای سیاستگزاری ائمه جمعه استان حضرت حجت الاسلام صفدر پناهی در یادواره شهدای اسلام آباد گچساران، دانشگاه را متهم به استفاده از ساز و دهل در سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) نمودند، لذا به اطلاع امت خداجوی استان می رساند که شهادت امام محمد باقر(ع) روز جمعه مورخ ۱۹/۰۶/۱۳۹۵ بوده که دانشگاه در شب شهادت، اقدام به برگزاری مدیحه سرایی با دعوت از مداحان استان در نمازخانه دانشگاه و در صبح روز جمعه با حضور جمع کثیری از دانشجویان و کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه و کارکنان دانشگاه استان در آرامگاه شهدای گمنام اقدام به نوحه سرایی و برنامه های تعذیه نموده است و هیچ گونه برنامه موسیقی نداشته است. لذا استفاده از تعابیری چون رقصیدن دون شان دانشگاه و به دور از عالمان دینی که خود را دلسوز نظام، مروج ارزش های ناب شیعی می داند، می باشد و به شدت تکذیب می شود، انتظار است حضرت حجت الاسلام پناهی که در دو کسوت مروج دین و استادی حوزه ها در حال خدمتگزاری هستند اظهارات خود را اصلاح و از طریق مبادی ذی ربط به اطلاع مردم فهیم و دیندار استان برساند و بیشتر از گفته های خود مراقبت نمایند تا زمینه بی اعتمادی مردم را به روحانیت عظیم الشان و خدمتگزاران صدیق و پر تلاش نظام ایجاد نکنند. من الله توفیق
روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

سحاب
Iran, Islamic Republic of
فقط دنبال حاشیه سازی هستن بعضیا
جنترمن
Iran, Islamic Republic of
این..همیشه توی جاده خاکی است ایشان باید ازروی دلسوزی حرف بزند نه ازروی...
حسینی
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر دانشگاه فرهنگیان
Iran, Islamic Republic of
زنده باد پناهی
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
چقدر جوابیه تندی بود. یکم متن جوابیه .. بود نیاز به... نبود اگه هدف اگاهی افکار عمومی بود
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
.. و دیگرانی که بدون اطلاع و یا با اطلاعات .. از سوی غرض ورزان اظهار نظر میکنند میخواهم که قبل از اظهار نظر کمی سطح اطلاعات خود را بالا ببدند. اینها ا...دن خودشان است.
شهرویی
Iran, Islamic Republic of
سلام
سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه ی این هفته ی شهرستان گچساران به روال سال های قبل ، در هفته ی ماقبل شروع سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس مدیر آموزش و پرورش بود. که با بیان این نکته که اول معلم عالم خدای متعال و پس از آن انبیا الهی و معصومین علیهم السلام می باشند. با اشاره به این فرموده ی امام راحل که معلمی شغل انبیاست .گفت معلمان هم به نوعی عهده دار وظیفه ی پیامبرانند. وی ضمن تبریک شروع سال تحصیلی جدید ، از تلاش های ایثارگرانه ی جامعه ی فرهنگی تقدیر نمود. وی جمعیت مدرسه اولی ها را در سال جاری متجاوز از دو هزار دانش آموز در پایه ی اول اعلام کرد. و روز ۳۱ شهریور ماه جاری را روز استقبال از این دانش آموزان و همینطور غنچه ها ( پیش دبستانی ها) و جوانه ها ( پایه هفتمی ها ) اعلام کرد. وی به شروع اولین روز هفته ی دفاع مقدس و سالروز جنگ تحمیلی اشاره نمود و ضمت گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدا و ایثارگران دفاع مقدس ، به برنامه های ویژه ی آموزش و پرورش در این روز و طی هفته ی مذکور پرداخت . وی به نواختن زنگ شروع سال تحصیلی در سوم مهرماه بعنوان آغاز رسمی بازگشایی مدارس با حضور مسولین ، مردم ، دانش آموزان و اولیای آنها طی مراسمی باشکوه پرداخت و اعلام کرد طی دو سال گذشته گچساران مقام اول را در پروژه ی مهر کسب نموده و ابراز امیدواری کرد تلاش های سال جاری نیز نتیجه بخش باشد. وی افزود در سال جاری آموزش و پرورش با قریب به دو هزار معلم به استقبال قربب به بیست و پنج هزار دانش آموز می رود.
وی ضمن تشکر از مردم فهیم شهرستان ، جامعه ی فرهنگی و دانش آموزان ، از تمامی اعضای شورای اداری و تامین ، دستگاهها ، ادارات نهادها ، افراد، خیرین در همکاری و پشتیبانی از آموزش و پرورش تشکر نمود و نتیجه و حاصل این تعامل ها و مشارکت ها را در دریافت لوح افتخار مدیر برتر مناطق طی دو سال متوالی از وزیر آموزش و پرورش به نمایندگی از جامعه فرهنگی دانست .
وی سپس به آغاز ماه محرم در مهرماه امسال اشاره کرد و با توجه به واقعه ی کربلا و اینکه امام معصوم و یاراتش شهدای امر به معروف و نهی از منکر هستند اضافه نمود اساسا ارسال رسل الهی و انزال کتب در یک گستره ی وسیع در راستای امر به معروف و نهی از منکر است گفت آموزش و پرورش به یک معنا کارش امر به معروف و نهی از منکر است. که آموزش و پرورش گچساران در میان دستگاههای دولتی در احیای ان و همچنین اقامه نماز مقام اول را کسب نموده است. وی سپس از ستاد احیای امر به معروف و اقامه ی نماز به جهت همکاری با آموزش و پرورش تشکر کرد. سپس اضافه نمود طی دو ساله ی اخیر شورای آموزش و پرورش گچساران در استان مقام اول را در استان کسب نموده است که جا دارد از اعضای محترم شورا و رئیس ان فرماندار محترم تشکر نمود وی سپس از امام جمعه ی محترم بعنوان مقام معنوی این شورا بواسطه ی همه ی همکاریها و حمایت هایش بصورت ویژه تشکر کرد. پورالحسینی سپس اضافه نمود. آموزش و پرورش گچساران در ستاد حمل و نقل ، انجمن اولیا و مربیان و سایر شاخص ها در استان و یا کشور مقام اول را طی دو ساله ی اخیر کسب نموده است و با تبریک به مردم بویژه فرهنگیان ، دانش آموزان و اولیا گفت بحمداله امروز با افتخار باید بگویم آموزش و پرورش در جایگاه اول استان در قیاس با سایر مناطق قرار دارد.
وی دستاوردهای موجود را کافی ندانست و ابراز امیدواری کرد طی سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری گردیده شاهد تحولات مثبت باشیم. وی سپس از کمک های نوسازی تشکر کرد و اضافه نمود در سال ۹۴ کل میلغ اختصاص یافته برای هرید تجهیزات آموزشی برای سراسر استان پانصد میلیون تومان بوده در حالیکه با تلاش های آموزش و پرورش گچساران و حمایت مستقیم نماینده ی محترم قریب به هشتصد میلیون تومان تجهیزات آموزشی صرفا به گچساران اختصاص یافت وی در ادامه از حمایت های نماینده ی محترم از آموزش و پرورش در زمینه های مختلف تشکر کرد. وی در پایان از دستگاههای نظامی و انتظامی اعم از بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان ، سپاه پاسداران ، نیروی انتظامی و راهور تشکر کرد. و از ستاد اقامه ی نماز و اعضای ان و همچنین امام جمعه ی محترم به خاطر دادن فرصت به اموزش و پرورش در پیش از خطبه ها بصورت ویژه تشکر کرد.
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه سانی درراس امورقرارمی گیرندکه بدون اطلاعات هرحرفی رابیان می کنندوتاسف بارتراینکه ازمقامات بالاترجوابیه احسنت دریافت میکنندامثال پناهی حجازی امام جمعه گچساران عبودی امام جمعه باشت متاسفانه حرفهایی می زنندکه جزتحریک مردم وفتنه چیزی دران پیدانمیشود مادرداخل مسایل اخلاقی خودرادرست کنیم جنگیدن باغرب ودشمنان پیشکش اقایون
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
با سلام
لازم است راوبط عمومی دانشگاه توضیح دهنداگراینجورنبودپس دلیل ترک جلسه توسط حاج آقادهسارنماینده ولی فقیه در دانشگاه چه بود؟
حسین
Iran, Islamic Republic of
جناب فرهنگی بایدشماخودتان رااصلاح کنید دانشگاه جای سازودهل نیست...
کیمیا
Iran, Islamic Republic of
درجواب واقع بین دل دردی
امین
Iran, Islamic Republic of
افرادی که در جشنواره حاضر بودند, می دانند که صحبت های این فرد معلوم الحال کاملا از روی غرض ورزی میباشد و هیچ امر اشتباهایی رخ نداده است. از جوابیه قاطع دانشگاه سپاسگزاریم
امین
Iran, Islamic Republic of
افرادی که در جشنواره حاضر بودند, می دانند که صحبت های این فرد معلوم الحال کاملا از روی غرض ورزی میباشد و هیچ امر اشتباهایی رخ نداده است. از جوابیه قاطع دانشگاه سپاسگزاریم
احمدی
Iran, Islamic Republic of
اقایان مگه دانشگاه جای ساز ودهل می باشد
احسنت برروحانیت شجاع استان اقای پناهی وامامان جمعه استان
Iran, Islamic Republic of
آیاسازودهل دراین جشنوازه نبود؟ آیاآقای دهساربه عنوان مسئول دترنمایندگی به نشانه اعتراض جلسه راترک نکرد؟ آیاازروزشنبه تاچهارشنبه که آقای پناهی موضعگیری کردنمی توانستیدتکذیب کنید؛ مصاحبه آقای دهسارراچراتکذیب نکردید؟ قدی هم حیاء داشته باشید؟ آقای پناهی چه چیزی رااصلاح کند؟ بگویدسازودهل حلال است؟ یااینکه دست ازانقلابی گری بردارد؟چراتوقع داریددست ازوظیفه دینی بکشدوولنگاری فرهنگی راتاییدکند؟ آیامشکل فرهنگ فقط آشنایی باسازودهل است ؟
Iran, Islamic Republic of
به والله جشنواره قران وعترت تاحالابرگزارنکردندوجلسه اختتامیه هم پرازرقص بوددروغ توروزروشن
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1