تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۶
کد مطلب : ۱۹۸۴۷۳

طلسم ۱۰ ساله پتروشیمی دهدشت می‌شکند؟

۴
۰
کبنا ؛ 


نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: به مناسبت عید غدیر تجهیز کارگاه پتروشیمی دهدشت به عنوان نخستین گام در اجرای عملیات این پروژه روز دوشنبه هفته آینده انجام می‌شود.
عدل هاشمی‌پور امشب در جمع خبرنگاران از تحقق مهم‌ترین وعده انتخاباتی خود خبر داد و اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده و نشست‌های پی‌درپی با متولیان و مجریان پتروشیمی کشور عملیات پتروشیمی دهدشت از هفته آینده کلید می‌خورد.
وی با بیان اینکه تجهیز کارگاه پتروشیمی روز دوشنبه و به مناسبت عید غدیر آغاز خواهد شد، ادامه داد: برنامه زمانبندی سه ساله برای این پروژه تعریف شده است و پیمانکار پروژه طی سه ماه آینده مشخص و بلاتکلیفی ۱۰ ساله آن رفع می‌شود.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی به سرانجام رسیدن آبرسانی از سد مارون را از دیگر وعده‌های تحقق یافته خود برشمرد و گفت: مکاتباتی در این راستا با وزارت نیرو انجام شد و در پی آن ۲۰۰ میلیون متر مکعب آب برای ۲۵ هزار هکتار از زمین‌های چرام و دشت کلاچوی دهدشت تخصیص داده شد.

هاشمی‌پور افزود: ۴ میلیارد تومان اعتبار برای کارهای مهندسی این پروژه اختصاص داده شده که ۵۰۰ میلیون تومان از این مبلغ به مشاور پروژه پرداخت  شد.

وی در این آیین از اقتصاد و فرهنگ به دو مقوله مورد تأکید رهبر انقلاب و در نقشه را مجلس و دولت نام برد و اظهار داشت: نقشه راه من به عنوان سرباز نظام نیز حرکت در این دو مسیر است.
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس تصریح کرد: به رغم مشکلاتی که بر کشور حاکم است با همین وضع موجود به مراتب بهتر از کشورهای هستیم که ادعای پیشرفت دارند.
وی با بیان اینکه باید از فرصت‌ها استفاده کنیم گفت: با استفاده از فکر و اندیشه یکدیگر می‌توان کار کرد.
هاشمی‌پور افزود: استان‌هایی که توسعه یافتند به خاطر این است که همه نخبگان سیاسی،جناح‌ها و فکرها هماهنگ شدند و کار کردند.
وی با بیان اینکه چپ و راست ما را به بهشت نخواهند برد، عمل صالح، کار پسندیده، خدمت به مناطق محروم و دستگیری از نیازمندان را مهم خواند و خطاب به جناح‌های سیاسی، گفت: به احترام خون شهدا و والدین جوانان بیکار و سر در گریبان اختلاف‌ها را کنار بگذارید و از تفرقه دوری کنید.
نماینده مردم شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: انتخابات تمام شده است در مقابل خداوند قسم یاد کرده و می‌کنم که آسایش و آرامش را بر خود حرام می‌کنم و همه تلاش خود را بیش از گذشته برای خدمت به مناطق و حوزه انتخابیه و استان به کار می‌برم.



نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
وای از بی صحابی لنده
Iran, Islamic Republic of
نمیتونه/ سه سال دیگه میگه خواستم ولی دولت همکاری نکرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
انشااله که موفق میشه.
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
ما سال ۸۷سه میلیون تومن از سهام این شرکتو خریداری کردیم.از آن مدت تا کنون نمیدونیم چی بر سر سرمایمون اومده.هیشکی حاضر به حواب نیست.
سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

این تصاویر آن قدر طبیعی به نظر می رسند که بیننده با دیدن آن تصور می کند این سنجاب در ...
ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

۱۲۰میلیارد تومان کمک به دانشگاه شهید بهشتی از ردیف کمک‌های تملکی صورت گرفته است.
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
1