تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب : ۱۹۸۱۹۶

کار ماندگار بانک آینده در «بنسنجان» بویراحمد (+تصاویر)

۰
کبنا ؛ عملیات اجرایی مدرسه ابتدایی ۹ کلاسه «بنسنجان» شهرستان بویراحمد با مشارکت بانک آینده با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی آغاز شد.

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، پروژه مدرسه ابتدایی ۹ کلاسه «بنسنجان» شهرستان بویراحمد با حضور شریفی عضو هئیت مدیره و مدیرعامل بانک آینده کشور، مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرکل نوسازی مدارس، مدیرکل آموزش و پرورش عشایر، مدیرعامل بانک آینده استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و محلی کلنگ‌زنی شد.
احمدی مدیرعامل بانک آینده استان کهگیلویه و بویراحمد در این آئین با بیان اینکه بانک آینده به عنوان یک بانک پیشرو در سیستم بانکداری الکترونیکی است، اظهار کرد: طرح‌های خیرخواهانه از جمله اهداف و اولویت‌های بانک آینده است.
وی گفت: بانک آینده در هفت شهر محروم استان‌های کشور هفت طرح خیرخواهانه و عام‌المنفعه را آغاز کرده است که یکی از آنها مدرسه ابتدایی ۹ کلاسه «منطقه بنسنجان» شهرستان بویراحمد است.
مدیرعامل بانک آینده کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: میزان زیربنای این مدرسه حدود هزار و ۳۷ متر مربع و در ۲ طبقه است که با مشارکت کامل بانک آینده احداث و افتتاح می‌شود.

احمدی با بیان اینکه برای فاز اول این پروژه ۵۰۰ میلیون تومان اختصاص داده شده، تصریح کرد: اعتبار اختصاص یافته برای اجرای این طرح نیز افزون بر پنج میلیارد ریال است که از صفر تا ۱۰۰ فضای فیزیکی این طرح از سوی بانک آینده کشور احداث خواهد شد.


madrceh-(1)  madrceh-(3) madrceh-(4)  madrceh-(6) madrceh-(7) madrceh-(8) madrceh-(9) madrceh-(10) madrceh-(11) madrceh-(12) madrceh-(13) madrceh-(14) madrceh-(15) madrceh-(16) madrceh-(17) madrceh-(18) madrceh-(19)  madrceh-(21) madrceh-(22) madrceh-(23)  madrceh-(25) madrceh-(26)  madrceh-(28)  madrceh-(30) madrceh-(31) madrceh-(32)  madrceh-(34) madrceh-(35) madrceh-(36) madrceh-(37) madrceh-(38) madrceh-(39)  madrceh-(41) madrceh-(42) madrceh-(43) madrceh-(44) madrceh-(45) madrceh-(46)  madrceh-(48) madrceh-(49)  madrceh-(51) madrceh-(52)
نام شما

آدرس ايميل شما

برلو
Iran, Islamic Republic of
نامی از خیری که اولین مدرسه ، حمام ، آب لوله کشی و .... را در بنسنجان و جاهای دیگر بنا نهاد برده نشد.
گرچه انگیزه آن مرحوم تقدیر و تشکر از طرف دولتیان نبود ولی ذکر نامش نه تنها ضرری نداشت بلکه تشویقی بود برای کسانی که در این راه می خواهند قدم بردارند.
برای شادی روح مرحوم حاج محمد پناهی صلوات
Iran, Islamic Republic of
این همه عکس ؟
حسن محمدی آرخلو
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر زارع پور
اوری یاسوج
Iran, Islamic Republic of
بانک اینده به فکر اینده دانش درود
Iran, Islamic Republic of
اگر سود و در آمد من هم به انداره مدیر و رییس بانک آینده بود ، به یقین در کلیه شهرهای استان مدرسه می ساختم،
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1