تاریخ انتشار
شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۱۶
کد مطلب : ۱۹۷۷۹۶

یاسوج، میزبان مربیان گروه‌های سرود کانون‌های فرهنگی

۰
کبنا ؛مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: گردهمایی مربیان گروه‌های سرود کانون‌های فرهنگی ۹ استان کشور در یاسوج برگزار می‌شود.
رضا قاسمی، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: جوانان عضو کانون‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه سرود استعداد بالایی دارند.

وی با بیان اینکه گروه‌های مختلف سرود در کانون‌های شهری، روستایی و عشایری استان فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: یکی از این گروه‌ها، گروه سرود «پسران خورشید» از کانون فرهنگی و هنری الرحمن یاسوج است.

قاسمی، با بیان اینکه «پسران خورشید» تاکنون خوش درخشیده و رتبه های خوب استانی و ملی کسب کرده، افزود: برای نخستین‌بار در کشور خانه سرود کانون‌های فرهنگی و هنری توسط این گروه در مسجد صاحب الزمان یاسوج با حضور معاون فرهنگی و هنری ستاد عالی مساجد کشور افتتاح شد.

این مسئول فرهنگی و هنری کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: با توجه به استعداد خوب جوانان این استان در زمینه سرود، نخستین گردهمایی مربیان گروه‌های سرود کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ۹ استان کشور در یاسوج برگزار می‌شود.

وی از حضور مربیان سرود استان‌های اصفهان، فارس، خراسان رضوی، سمنان، مرکزی، قم، قزوین، کرمان و یزد خبر داد و افزود: این گردهمایی با عنوان «اتاق فکر سرود کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد» روزهای ۲۵ و ۲۶ شهریورماه جاری به میزبانی مرکز کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.

قاسمی، با بیان اینکه در این گردهمایی ۱۱ نفر از سرپرستان گروه‌های سرود کانون‌های فرهنگی ۹ استان کشور حضور دارند، یادآور شد: این افراد از نخستین خانه‌سرود کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در محل کانون فرهنگی و هنری الرحمن، مسجد صاحب‌الزمان یاسوج بازدید خواهند کرد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: مجتبی میرزایی، مدیرکل هنری ستاد عالی کانون‌های فرهنگی مساجد کشور نیز در این گردهمایی حضور می یابد.

نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1