تاریخ انتشار
جمعه ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۲
کد مطلب : ۱۹۷۶۳۲

بی‌توجهی مسئولان بهمئی به دهستان «کفشکنان» / تنها سالن ورزشی که یک ریال اعتبار نگرفت

۱
۰
کبنا ؛


تنها سالن ورزشی دهستان کفشکنان بهمئی در عمر سه ساله دولت تدبیر و امید حتی یک ریال هم اعتبار دریافت نکرد و تنها با همان پیشرفت فیزیکی ۲۰درصدی دولت قبل به حال خود رها شده است.







دهستان کفشکنان «بهمئی» مطابق آمار رسمی سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۰دارای تعداد ۴۳۲ خانوار با ۱۷۰۰نفر جمعیت است که از هر گونه امکانات ورزشی محروم می باشد.

جوانان کفشکنانی برای انجام فعالیت های ورزشی مجبور به نوبت گیری در سالن شهر تازه تاسیس تشان هستند.

جمعی از اهالی دهستان کفشکنان از بی توجهی دولتمردان به امر ورزش این دهستان گلایه مند هستند و در این زمینه بیان کردند:  در سالیان قبل در زمان دولت آقای احمدی نژاد یک سالن ورزشی در روستای کفش کنان که مرکز این دهستان میباشد، کلنگ زنی  شد که همان زمان تا بیست درصد پیشرفت فیزیکی داشت اما بعد از گذشت سه سال از دولت تدبیر و امید هنوز یک ریال در این پروژه اعتبار تخصیص داده نشد.

 مردم روستا از دیدگاه دولتمردان مبنی بر نداشتن توجیه اقتصادی این پروژه ابراز نگرانی کردند و گفتند: آیا زمانی که مردم روستا  با گذاشتن پول یارانه خود  اقدام به خرید این زمین جهت احداث سالن ورزشی به مبلغ چهارصد میلیون ریال کردند، برای آنها توجیه اقتصادی داشت؟ چطور در همان زمان دولتمردان بدون توجه به داشتن توجیه اقتصادی این پروژه را کلنگ زنی کرده و تا ۲۰درصد به پیش بردند؟

  جمعی از اهالی روستای کفشکنان بهمئی  دولتمردان را به ترجیح دیدگاه عدالت محور به جای توسعه محور توصیه کردند و خواهان حمایت همه جانبه مردم ولایتمدار کفشکنان شدند و گفتند: آیا جوانان این منطقه که نزدیک به ۳۰شهید والامقام به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرد، لیاقت داشتن یک سالن ورزشی را ندارند که مجبور نباشند فاصله پانزده  کیلومتری تا شهر تشان را طی کنند تا بتوانند در سالن آن شهر فعالیت ورزشی کنند.




نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
روتلخی-امیدکه هرچه زودتربه بهبهان بپیوندیم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1