تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب : ۱۹۷۴۲۷

درخشش بانوان گچسارانی در المپیاد ورزشی نفت

۱
۰
کبنا ؛

اعظم صمیمی در جمع خبرنگاران گفت: این مسابقات با حضور تیم‌های نفت الف و ب، پالایش و پخش الف، پالایش و پخش ب، پتروشیمی و گاز در مجوع شش شرکت به میزبانی شرکت گاز اصفهان برگزار شد.

صمیمی تصریح کرد: در این دور از مسابقات بانوان ورزشکار در قالب تیم‌های نفت الف و ب در کنار سایر ورزشکاران مناطق نفت‌خیز جنوب به رقابت با سایر تیم‌های ورزشی وزارت نفت پرداختند.

وی افزود: تیم‌های بسکتبال و والیبال نفت گچساران با استفاده از چند بازیکن تقویتی از اهواز و امیدیه بعنوان تیم نفت ب در این دوره از مسابقات شرکت کرد و در هر دو رشته مقام چهارم را از آن خود کرد.

مسئول ورزش بانوان نفت و گاز گچساران تصریح کرد: در رشته شطرنج از میان پنج ورزشکار تیم نفت ب سه نفر از ورزشکاران نفت گچساران، خیزران حیدری، نسترن چوب بر، سارا غفاری حضور داشتند که در رده تیمی نفت ب مقام سوم و در رده انفرادی خیزران حیدری مقام قهرمانی میز دو را کسب کرد.

صمیمی افزود: در رشته آمادگی جسمانی نیز که متشکل از ۱۰ بازیکن و سه نفر سرپرست، مربی و تدارکات، در قالب تیم نفت الف شرکت کردند که مجموعا هفت نفر از نفت گچساران که چهار نفر ورزشکار و سه نفر کادر در این تیم حضور داشت و توانستند در رده تیمی مقام دوم در میان شش تیم و در رده انفرادی سه نفر از نفت گچساران، شیدا کرمی، فاطمه زمانی مهر، ساناز رضایی و نازنین یوسفی مقام‌های برتر را کسب کنند.

وی همچنین از نایب قهرمانی تیم آمادگی جسمانی نفت ب که متشکل از سه نفر ورزشکار نفت گچساران، زهرا جوزانی، غزال قشقایی و نسرین رستمی بود خبرداد.

صمیمی با بیان اینکه  خانم رضوان حیدرپور در رده انفرادی توانست نایب قهرمانی را با تیم نفت الف از آن خود کند افزود: نادیا مردانی و شیوا پیرسبزی از نفت گچساران نیز در تیم نفت الف به ترتیب مقام دوم تیمی و مقام سوم انفرادی در کرال پشت را در رده سنی ۲۲ تا ۲۳ سال کسب کردند.

مسئول ورزش بانوان نفت و گاز گچساران در پایان یادآور شد: بانوان ورزشکار نفت و گاز گچساران در همه رده‌های سنی دارای پتانسل‌های فراوانی هستند که با شرکت در این المپیادها محک خوبی در جهت آماده‌سازی بهتر و بیشتر خواهند خورد.

صمیمی تاکید کرد: برگزاری این چنین مسابقاتی و همچنین تورنمنت های فصلی کمک بزرگی به آماده نگه داشتن بانوان ورزشکار خواهد کرد.

        ۱۴۷۳۳۰۹۹۱۸۶۸۹۹۵۸۶۷

          ۳۵۹۲۵۴_۶۰۱
نام شما

آدرس ايميل شما

شرمت اله
Iran, Islamic Republic of
ای ول بانوان گچسارانی جای تشویق دارند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1