تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۸
کد مطلب : ۱۹۷۲۶۴

وجود اراذل و اوباش زیبنده بویراحمد نیست

۱
۰
کبنا ؛nazari
فرماندار بویراحمد با تأکید بر اینکه وجود اشرار و اراذل و اوباش زیبنده شهرستان نیست، گفت: شورای اسلامی شهرستان با برگزاری جلسات پیشگیری از اعتیاد مشکلات مربوط به هر منطقه را منفک و به تناسب هر منطقه تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.
سید محمد کاظم نظری امروز جلسه راه‌های پیشگیری از اعتیاد و امنیت که با محوریت شورای اسلامی شهرستان بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: احساس مسؤولیت اعضای شورای اسلامی شهرستان و ورود به مقوله آسیب‌های اجتماعی نشان از توجه و دغدغه داشتن آن‌ها در این حوزه‌ها است.
فرماندار بویراحمد با بیان اینکه جلسه خوبی است و باید ابتدا خواسته‌ها مطرح و پس از آن مصوبات لازم را داشته باشیم، گفت: امیدواریم با هم‌اندیشی اعضای شورای شهرستان و فرماندهی نیروی انتظامی شاهد کاهش اعتیاد در سطح شهرستان باشیم.
نظری اذعان کرد: در بحث اعتیاد در چند حوزه مقابله با توزیع، پیشگیری از اعتیاد و درمان و کاهش آسیب‌های اجتماعی هر نهاد و دستگاهی در حوزه کاری خود برنامه اجرا می‌کند.
وی بیان داشت: شهرستان بویراحمد به نسبت متوسط کشوری در بحث اعتیاد پایین‌تر بوده که باید همین میزان کم را کاهش دهیم، همچنین نیروی انتظامی برای عرضه مواد مخدر در سطح شهرستان بویراحمد اقدامات خوبی انجام داده است.
نظری با بیان اینکه شهرستان بویراحمد به نسبت در سطح کلان شهرستان امنی است، گفت: با وجود اینکه امنیت به نسبت در شهرستان رضایت‌بخش بوده ولی متأسفانه ایرادات بدی وجود دارد که اگر برطرف نشود زحمات و خدمات شبانه‌روزی نیروی انتظامی زیرسؤال می‌رود.
فرماندار شهرستان بویراحمد با اشاره به برخی بد اخلاقی‌ها و رفتارهای نامناسب در سطح میادین و پارک‌های تفریحی مرکز استان اذعان کرد: وجود اشرار و اراذل و اوباش زیبنده شهرستان نیست.
نظری بیان داشت: شورای اسلامی شهرستان با برگزاری چنین جلساتی مشکلات مربوط به هر منطقه را منفک و به تناسب هر منطقه تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.
 
استفاده از ظرفیت ائمه جمعه و بزرگان طوایف در نهادینه کردن برخورد مناسب با گردشگران
رئیس شورای اسلامی شهرستان بویراحمد گفت: استفاده از ظرفیت ائمه جمعه و جماعات و بزرگان طوایف در نهادینه کردن برخورد شایسته با گردشگران بسیار موثر خواهد بود.
علی فرهادی در این جلسه اظهار کرد: بحث امنیت ضروری است و به همین منظور جلسه‌ای برگزار کردیم.
رئیس شورای اسلامی شهرستان بویراحمد امنیت را اصل و اساس زیربنای توسعه عنوان کرد و گفت: قطعاً بدون امنیت نمی‌توان هیچ کاری توسعه‌ای انجام داد لذا توجه به امنیت بسیار مهم و ضروری است.
فرهادی از ظرفیت‌های خوب شهرستان بویراحمد را صنعت گردشگری عنوان کرد و افزود: در صورتی که امنیت در جامعه‌ای حاکم نباشد میزان گردشگران و مسافران کمتر خواهد شد.
وی با بیان اینکه در برهه‌ای سه برابر جمعیت استان گردشگر وارد استان می‌شود که در این بین نوع برخورد با گردشگر بسیار مهم است، بیان کرد: متأسفانه در پارک‌ها و اماکن تفریحی و گردشگری با گردشگران برخورد مناسبی صورت نمی‌گیرد.
رئیس شورای اسلامی شهرستان بویراحمد تصریح کرد: باید آسیب‌شناسی شود که چرا به مسافران در پایتخت طبیعت ایران بی‌احترامی می‌شود.
وی با بیان اینکه هیچ گونه بداخلاقی و بی‌احترامی به گردشگران و مسافران را نمی‌پذیریم، گفت: به منظور نهادینه کردن برخورد مناسب و در خور شان شهرستان می‌توان از ظرفیت ائمه جمعه و جماعات، بزرگان طوایف استفاده کنیم و اعلام شود که برخوردهای ناشایست در قاموس ما نمی‌گنجد.
فرهادی در پایان اذعان کرد: اگر قرار باشد شهر ما توسعه یابد لازمه آن در وهله اول ایجاد امنیت است.
نام شما

آدرس ايميل شما

س ح
Romania
بنظرم شما ... ی بویراحمدنیستی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1