تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب : ۱۹۷۲۳۱

نظارت بر شهریه مدارس و مهدهای کودک کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛ 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح تشدید نظارت بر شهریه مدارس، دانشگاه‌ها و مهدهای کودک سراسر استان آغاز و در قالب گشت‌های مشترک با حضور دستگاه‌های ذی‌ربط تا ۱۵ مهرماه ادامه خواهد داشت.

 داریوش دیودیده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خدمات آموزش رسمی مدارس، دانشگاه‌ها و مهدهای کودک در زمره خدمات با اولویت دوم قرار داشته و مشمول رصد، پایش و نظارت مستمر توسط دستگاه‌های ذی‌ربط و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان است، بیان داشت: موضوع مهم نظارت بر رعایت شهریه‌های مصوب مدارس غیر دولتی استان به صورت متمرکز تا تاریخ ۱۵ مهرماه در دستور کار سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قرار گرفته است.

دیودیده اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و به ‌منظور رصد، پایش و نظارت مؤثر بر اجرای صحیح شهریه‌های مدارس غیر دولتی و رسیدگی به شکوائیه‌‌های مردمی، این سازمان آمادگی لازم را برای اخذ شکایات و گزارش‌های مردمی به ‌صورت حضوری، تلفنی و کتبی خواهد داشت.

وی با اشاره به ابعاد نظارتی در زمینه شهریه مدارس تصریح کرد: تخلفاتی همانند گران ‌فروشی، عدم نصب شهریه، فروش اجباری خدمات و غیره در سطح مدارس و مراکز آموزشی، از جمله مواردی است که سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به آن ورود خواهد داشت.

دیودیده با بیان اینکه مشارکت مردم سبب بهبود وظایف نظارتی و افزایش رفاه و تحقق حقوق شهروندی خواهد شد، افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در راستای انجام وظایف خود، مردم محوری را به‌عنوان یک اصل قرار داده است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند به صورت حضوری، کتبی و یا تلفنی به سامانه ارتباطی ۱۲۴ سازمان گزارش دهند تا در اولین فرصت توسط بازرسان و کارشناسان مورد رصد و پیگیری قرار گیرد.

نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1