تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب : ۱۹۷۲۲۲

برگزاری انتخابات هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی

۰
کبنا ؛برگزاری انتخابات هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی کهگیلویه وبویراحمد در سالن جلسات اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان برگزار شد.
به گزارش  کبنا نیوز از یاسوج ، معاون گردشگری ،اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگر استان از تشکیل صنف دفاتر خدمات مسافرتی در کهگیلویه وبویراحمد خبر داد.
الماس قبادی تصریح کرد: در جلسه ای با حضور مدیران دفاتر خدمات مسافرتی استان انتخابات هیأت مدیره و بازرسان انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری برگزار و اعضای  برای مدت  ۳سال انتخاب شدند.
IMG_5848
وی با اشاره به آغار فعالیت انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان ، افزود: درحال حاضر ۱۶ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان مشغول فعالیت هستند.
عضو کار گروه گردشگری در کهگیلویه وبویراحمد اظهار کرد:  دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی به عنوان عنصری واسطه میان عرضه کننده ی اصلی خدمات همچون تورگردان ها یا شرکت های حمل و نقل و هتل ها از یک سو و گردشگران متقاضی سفر از سوی عمل می کنند.
قبادی ابراز داشت : دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی ضمن برقراری تماس با تورگردان ها اقدام به فروش بسته های تور آماده شده از سوی آنها می کنند، این دفاتر همچنین خود اجزای جدا از هم سفر را نیز به نمایندگی از عرضه کنندگان منفرد آن نظیر شرکت هواپیمایی، راه آهن یا هتل ها و راهنمایان تور به فروش می رسانند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1