تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۹
کد مطلب : ۱۹۷۱۶۹

پیام تلگرامی زارعی برای مردم روستای گوشه و مزدک

۸
۰
کبنا ؛نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی بعد از کلنگ زنی پروژه آبرسانی  به روستای گوشه در تلگرام شخصی خود پیامی در وصف  خدمات دهی به این مردم نوشت
به گزارش کبنا نیوز، متن پیام تلگرامی غلام محمد زارعی بدین شرح است :
امیدوارم که در برابر صداقت و پاکی مردم دیارم که به ناحق دچار محرومیت شده اند با تلاش بیشتر رو سفید شوم*
وقتی که ۳ سال پیش به روستاهای گوشه و مزدک آمدم، تا با مردم این منطقه دیداری داشته باشم از عمق محرومیتی که گریبان گیر این مردم شریف بود،سخت آزرده شدم و همان جا از خدا خواسته بودم که به من توفیق دهد تا بتوانم گره ای از مشکلات این مردم عزیز را با توکل بر خدا و پیگیری های مستمر در پایتخت و استان حل کنم.
photo_2016-09-02_08-18-40
روستا های گوشه و مزدک به دلیل مهاجرت های فراوانی که در طی این چند سال دیده اند، جمعیت زیادی رو در خود جای داده اند؛ که همواره یکی از معضلات اساسی این منطقه و حومه آن مشکل کم آبی و قطعی مداوم شبکه آب آشیامیدنی بود که متاسفانه به دلیل کم بارشی و رشد جمعیت و بافت فرسود این شبکه، روز به روز بر عمق این معضل اجتماعی_حیاتی افزوده می شد که برای حل مشکل کم آبی در کشور به وسیله نمایندگان مجلس نامه ای را برای رهبر انقلاب نوشتیم تا به واسطه آن به دولت دستور داده شود تا از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی که سود حاصل از فروش نفت در آن ذخیره می شود، اعتباراتی را برای برطرف کردن مشکلات بخش های روستایی تخصیص دهند؛ که خوشبختانه مبلغ ۳۸۰ میلیارد ریال به استان تخصیص داده شد که حاصل آن احداث ۱۸ پروژه بزرگ آبی در استان بود که از مجموع این پروژه های عظیم، سهم بویراحمد و دنا ۱۰ پروژه بزرگ بوده است که امروز طرح کلنگ زنی آب آشیامیدنی روستاهای گوشه و مزدک با اعتباری ۱۷ میلیارد ریال بخشی از آن است؛ تا ان شالله در آینده این مشکل قدیمی نیز برای همیشه برطرف شود.
 
از سوی دیگر در هفته های آتی ساختمان جدید آتش نشانی هم در این منطقه به اجرا در خواهد آمد تا اگر روزی مشکلی پیش آمد بتوان در سریعترین زمان ممکن آن را برطرف کرد.
 
همچنین این منطقه به دلیل بافت جمعیتی جوانی که در دل خود دارد متاسفانه از وجود فضاهای سبز محروم مانده است که خوشبختانه با پیگیری ها و جلساتی که با مسئولین شهرستانی داشته ام، مقدمات احداث پارک و فضای سبز در روستای گوشه با اعتبار اولیه ۳ میلیارد ریال کلنگ زنی خواهد شد تا مردم این منطقه نیز بتوانند در کنار کانون گرم خانواه های خود از این فضا استفاده کنند.
اگر در گذشته روستاهای گوشه و مزدک با قطعی های طولانی مدت برق و حتی تاریکی کوچه های خود مواجهه بودند اما امروز خوشحالم که با اصلاح و توسعه شبکه برق، علاوه بر آنکه مشکل قطعی برق برطرف شده، با نصب روشنایی در کوچه و خیابان های این منطقه دیگر هیچ شهروندی امروز دغدغه برق و روشنایی ندارد.
اگرچه برخی ها همواره با طرح موضوعاتی چون بهسازی و آسفالت راه های روستایی سعی در ناامید کردن مردم و زیر سئوال بردن عملکرد خادم ملت را داشته اند و از رفاه مردم ناراحت بوده اند اما این کارشکنی ها هیچگاه تردیدی در عزم و اراده ام ایجاد نکرد که امروز شاهد آن هستیم که بخش عمده ای از راه های این منطقه، آسفالت و بهسازی شده اند و بخش باقی مانده آن نیز به زودی اجرایی و نهایی خواهند شد. به طوری که شهرستان های بویراحمد و دنا در طرح بهسازی و آسفالت راه های روستایی با توجه به حجم و وسعت خود در کشور به خاطر این خدمت به مردم، جز رتبه های برتر کشوری قرار گرفته است.
امروز در پیشگاه خداوند متعال و مردم قدرشناس بویراحمد خوشحالم که اگر ۳ سال پیش به دیدار این مردم آمدم و تعداد کمی برای بیان مشکلاتشان آمدند اما امروز جمعیت زیادی را در این دیدار در کنار خود می بینم که توانستم با دعای خیرشان با عهدی که با آنان بسته بودم وفادار بمانم و در برابر صداقت پاکشان با سربلندی رو سفید بمانم.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
خداقوت امیرکبیر
واقع بین
Romania
آسفالتها از کدام کارخانه تأمین میشود
Iran, Islamic Republic of
در جواب واقع بین احتمالا شما از اون .. شکست خورده هستید که به قول مریدتون احمدی نژاد دارید میسوزید .شما اگر واقع بین بودید این همه .. رو نمیگفتید
علی
United States
در حالی که نماینده گچساران با گسیل مدیران تاثیر گذار وزارت خانه ها و سازمان های ملی در حال تبدیل نمودن گچساران به شهرستانی برخوردار و پیشرفته است نماینده بویراحمد به نصب چند لامپ در کوچه های مزدک افتخار می کند .خدایا رحمی کن .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بسوز,,,,,,,,علی
خدارحم
Iran, Islamic Republic of
بعضی ها طاقت کار کردن حاج زارعی رو ندارن در واقع حسود هستن و دلشان با مردم نیست جواب خوبی را با بدی میدن و نمی دونن چکار کنن مدام تاجگردون رو مقایسه می کنن که خود اقای تاجگردون می گه اگه کسی در واقع قدر حاج زارعی رو ندونه .
محسن
Iran, Islamic Republic of
از باد و هوا اره گچساران تغییر می کنه چطور ما هر وقت میریم گچساران چیزی نمی بینیم جز بیابون تا کار نکنی یه شبه بهشت نمی شه هیچ نماینده کاری تر از حاج زارعی نداریم وسلام در واقع ابروی استان یاسوجه
بشیر
Iran, Islamic Republic of
ادم کور می بینه اما ادمی که خودشو به کوری بزنه هرگز واقعیت ها را نمی تونه ببینه حاج زارعی بویراحمد را مثل گلستان کرد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1