تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب : ۱۹۷۱۰۵

اشک‌ها و لبخندهای جشنواره تئاتر و سرود دختران در یاسوج (+تصاویر)

۲
۰
کبنا ؛اختتامیه جشنواره کشوری تئاتر و سرود دانشجو معلمان (دختران) دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور به میزبانی یاسوج در حالی برگزار شد که با حاشیه‌های نیز همراه بود.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، اختتامیه جشنواره کشوری تئاتر و سرود دانشجو معلمان (دختران) دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور به میزبانی یاسوج برگزار شد که حاشیه‌های را به همراه داشت.
اختتامیه این جشنواره با حضور عطاء الدین کیا مدیرکل امور فرهنگی دانشگاه فرهنگیان کشور، فتاح محمدی معاون سیاسی استاندار، خسرو نظری رئیس دانشگاه فرهنگیان، هادی زارع پور مدیرکل اموزش و پرورش استان و جمعی از دوران و با حضور دانشجویان ۲۴ استان از جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
*تشویق ممتد «پرچم» جمهوری اسلامی ایران در سالن شهید ایزدپناه اشک شوق برخی از حاضرین را جاری کرد، وقتی که کلیپ زیبایی از مکان‌های تاریخی و آداب و رسوم استان‌های ایران پخش شد، دانشجویان هر استان به تشویق استان خود می‌پرداختند که در آخر این کلیپ زیبا همه استان‌های در نقشه ایران و زیر پرچم کشورمان به تصویر کشیده شد، که همه دانشجویان به طور ممتد و متحد به تشویق ایران پرداختند.
*عطاء الدین کیا مدیرکل امور فرهنگی نیز از میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد ویژه قدردانی کرد و مدیریت خسرو نظری رئیس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد را مورد تمجید قرار داد.
* نظری رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد از همه تشکر کرد به جزء رسانه‌ها
* اجرای سرود زیبای «تیه به ره» از دانشجویان پردیس شهرکرد استان چهار محال و بختیاری مسئولان حاضر را به «قیام» وا داشت تا ایستاده آنها را تشویق کنند.
*اجرای سرود سنتی توسط خواننده برتر استان کهگیلویه و بویراحمد فضای سالن را تغییر داد.
*بعد از اجرای موسیقی سنتی دانشجویان با تشویق‌های خود خواستار اعلام هر چه زودتر نتایج شدند.
*در هنگام معرفی برگزیدگان جشنواره دانشجویان شادی زیادی از خود نشان می‌دادند.
*خراسان شمالی و رضوی در این جشنواره بیشترین رتبه‌ها را کسب کردند، بطوریکه وقتی مجری برنامه به نام خراسان شمالی و یا رضوی می‌رسید با خواندن شعری در وصف امام رضا(ع) همه را متوجه برنده این جشنواره می‌کرد.
*عکس های یادگاری در اختتامیه از صحنه‌های جالب این جشنواره بود.
*بغض و گریه برخی از دانشجویان که نتوانستند در این جشنواره رتبه کسب کنند نیز از چشم خبرنگاران دور نماند. البته آنچنان فضای صمیمی در بین دانشجویان حاکم شده بود که برخی در هنگام خداحافظی از نیز گریه می‌کردند.
* بدرقه دانشجویان مهمان توسط خانی مدیر مالی دانشگاه فرهنگیان در هنگام تحویل جوایز مورد تقدیر قرار گرفت، دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگاران از میزبانی دانشگاه فرهنگیان و آقای خانی مدیر مالی دانشگاه قدردانی کردند.
*مدیریت ناصری مسئول فرهنگی دانشگاه فرهنگیان در آماده کردن محیط دانشگاه، بنرها، طراحی دکور، گروه‌های مستندساز، رسانه‌ها و ارائه بسته‌های فرهنگی و سوعاتی به دانشجویان و ... قابل توجه بود، اگر چه در یک اتاق نسبتاً کوچک همه این کارها را به خوبی مدیریت کرد. * نکته دیگری که خالی از لطف نیست، باز بودن درب اتاق «ناصری» و حضور مداوم او در اتاقش، چیزی که این روزها کمتر در برخی ادارات و دستگاه‌های فرهنگی می‌بینیم.
 
به گزارش کبنا، جشنواره کشوری تئاتر و سرود دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور  از ۱۷ شهریورماه سال جاری در یاسوج نیز برگزار خواهد شد.
jashnvare-yasuj (1) jashnvare-yasuj (2) jashnvare-yasuj (3) jashnvare-yasuj (4) jashnvare-yasuj (5) jashnvare-yasuj (6) jashnvare-yasuj (7) jashnvare-yasuj (8) jashnvare-yasuj (9) jashnvare-yasuj (10) jashnvare-yasuj (11) jashnvare-yasuj (12) jashnvare-yasuj (13) jashnvare-yasuj (14) jashnvare-yasuj (15) jashnvare-yasuj (16) jashnvare-yasuj (17)       jashnvare-yasuj (24) jashnvare-yasuj (25) jashnvare-yasuj (26) jashnvare-yasuj (27) jashnvare-yasuj (28) jashnvare-yasuj (29) jashnvare-yasuj (30) jashnvare-yasuj (31) jashnvare-yasuj (32) jashnvare-yasuj (33) jashnvare-yasuj (34) jashnvare-yasuj (35)
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

گچساران
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر نظری کاردان وشایسته
ماه گلی
Iran, Islamic Republic of
ب.. ایطوری ..گیرتون نیا.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1