تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب : ۱۹۷۰۹۹

اسامی برگزیدگان جشنواره کشوری تئاتر و سرود دختران در یاسوج

۰
کبنا ؛بیست و ششمین جشنواره سرود و تئاتر دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان ۲۴ استان کشور که از ۱۲ شهریور سالجاری در یاسوج آغاز شد با معرفی برگزیدگان در بخش خواهران پایان یافت.
رئیس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه اختتامیه این جشنواره گفت: ۳۲ گروه از دانشجویان دختر استان های کشور در رشته های تئاتر صحنه ای، تئاتر عروسکی و سرود با هم به رقابت پرداختند.
خسرو نظری اظهار داشت: بیش از ۱۰۰ اثر در بخش های سرود، تئاتر عروسکی و تئار صحنه به دبیرخانه جشنواره در بخش دختران ارسال شد که با پایش نهایی از سوی داوران ۶۰ اثر نیز برای رقابت در این مرحله انتخاب شدند.
وی بیان کرد: ۴۰۰ دختر دانشجو معلم از ۲۴ استان کشور در این رقابت ها به مدت سه روز اثرهای خود را به نمای گذاشتند.
رئیس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۹گروه برتر با رای هیات داوران در بخش سرود و تئاتر به عنوان برگزیده های کشوری این جشنواره انتخاب و از آنان تجلیل شد.
نظری گفت: در بخش تئاتر صحنه اثر «غلط بود آنچه می پنداشتم» از استان گلستان، «نقاشی زندگی ام» از خراسان شمالی، در بخش تئاتر عروسکی نیز «محلول نادانی» از استان البرز و «بازی آی» از خراسان رضوی و در بخش سرود نیز اثرهای «دل آهنین» از استان فارس، «رویای خدمت» از آذربایجان غربی، «آوای همدلی» از زینبیه تهران و اثر «ایران وطن ماست» از استان اصفهان حائز رتبه های برتر بیست وششمین جشنواره تئاتر و سرود دانشجو معلمان سراسر کشور شدند.
وی افزود: جشنواره سرود و تئاتر دانشجو معلمان ۲۴ استان کشور در بخش پسران نیز از امروز۱۶شهریور با حضور ۳۰۰دانشجو معلم آغاز می شود.
این جشنواره که از ۱۲ شهریور جاری به میزبانی دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شده بود در بخش دختران پایان یافت.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1