تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۴۵
کد مطلب : ۱۹۶۹۸۵

خانه هندبال شهرستان کهگیلویه افتتاح شد

۱
۰
کبنا ؛هاشمی‌پور گفت: هیات هندبال شهرستان کهگیلویه با رقابت در عرصه کشوری با وجود مشکلات زیاد مالی توانسته مقام‌های خوبی را کسب کند.
وی صعود تیم فراز بام دهدشت بعنوان یکی از نمایندگان استان در لیگ دسته یک کشور را افتخار‌آمیز دانست و افزود: همه باید تلاش کنند تا هیات‌های غیر فعال شهرستان با تزریق اعتبار و تامین تجهیزات مورد نیاز فعال شده و زمینه جذب جوانان در رشته‌های مختلف ورزشی فراهم شود.
هاشمی‌پور یکی از ماموریت‌ها اصلی و برنامه‌های کاری خود بعنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی را رشد و توسعه ورزش شهرستان‌های حوزه انتخابیه عنوان کرد و گفت: به منظور کمک به تیم فراز بام دهدشت برای درخشش در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور یک‌میلیارد و ۸۰۰ میلیون‌ریال اختصاص داده شده که این اعتبار در دو‌مرحله و مرحله اول آن ظرف چند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌روز آینده به این تیم پرداخت می‌شود.
سرپرست تیم ملی هندبال کشور و مدیر عامل تیم فراز بام دهدشت  هم گفت: برای تجهیز و بازسازی ساختمان خانه هندبال شهرستان کهگیلویه بیش از ۳۰۰ میلیون‌ریال از محل هزینه‌های جاری این هیات هزینه شده است.
پارسایی از میزبانی شهر دهدشت برای برگزاری  مسابقات لیگ دسته یک کشور خبر داد و افزود: با توجه به اینکه مسابقات برگشتی تیم فرازبام دهدشت با رقیبان کشوری در این شهر برگزار می‌شود ضروریست سالن اختصاصی به این تیم برای برگزاری این مسابقات تعمیر و به تجهیزات مورد نیاز از جمله  سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی مجهز شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

میلاد
Iran, Islamic Republic of
دست همه ی فرازبامی ها درد نکنه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1