تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۵۴
کد مطلب : ۱۹۶۹۶۰

اختتامیه جشنواره کشوری تئاتر و سرود در یاسوج

۰
کبنا ؛ 
اختتامیه بیست و ششمین جشنواره تئاتر و سرود دانشجو معلمان سراسر کشور در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.DSC_0159
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، عصر امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی اختتامیه بیست و ششمین جشنواره تئاتر و سرود دانشجو معلمان سراسر کشور در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
در این جشنواره که عطاء‌الدین کیا مدیرکل فرهنگی و هنری دانشگاه فرهنگیان کشور، فتاح محمدی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، خسرو نظری رئیس دانشگاه فرهنگیان، هادی زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش و جمع دیگری از مسوولان حضور داشتند، برگزیدگان سه گروه تئاتر صحنه‌ای، عروسکی و سرود معرفی و تجلیل شدند.
به گزارش کبنا، خسرو نظری رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد در این آئین از همه دستگاه‌های دولتی قدردانی و اظهار کرد: از استانداری کهگیلویه و بویراحمد، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری یاسوج، صدا و سیما، نیروی انتظامی و هلال احمر و رسانه‌ها قدردانی و تشکر می‌کنم.
در ادامه عطاء الدین کیا مدیرکل امور فرهنگی دانشگاه فرهنگیان کشور در اختتامیه این جشنواره، با بیان اینکه تربیت معلم در طراز جمهوری اسلامی ایران از اهداف دانشگاه فرهنگیان است، اظهار کرد: هر کس حرفی برای گفتن دارد و قرار است ارزش‌های خود را به دیگران انتقال دهد و یا اگر می‌خواهیم ارزش‌های اسلام ولایی را ترویج کنیم، حتماً باید در لباس هنر این کار صورت گیرد.
کیا با قدردانی از مدیریت دانشگاه فرهنگیان و میزبانی خوب استان کهگیلویه و بویراحمد در بیست و ششمین جشنواره کشوری تئاتر و سرود دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور،گفت: به فرموده مقام معظم رهبری «هیچ اندیشه‌ای تا در قالب هنر نباشد، نافذ نیست».
وی افزود: هنر نقش بسزایی در تربیت نسل جامعه دارد و بدون شک هنر اعتماد به نفس معلمان را بالا می‌برد.
به گزارش کبنا، هادی زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین با اشاره به اهمیت هنر در یادگیری، اظهار کرد: هنر یکی از روش‌های تاثیر در یادگیری است که این روزها بر روی آن تاکید می‌شود.
وی گفت: هنر می‌تواند کاری کند که هم معلم ساخته شود و هم دانش‌آموزان و دانشجویان.
فتاح محمدی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در اختتامیه بیست و ششمین جشنواره تئاتر و سرود دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور، با اشاره به زیبایی‌های هنر، گفت: معلمی یک هنر است.
وی ادامه داد: معلم هنرمند قطعاً بهتر می‌تواند بر فکر و رفتار دانش آموزان و جامعه تاثیر بگذارد.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1