تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب : ۱۹۶۹۵۰

امیری: آیا جاوید منافع برخی اعضا را تأمین کرده / آمادگی مناظره با حضور اصحاب رسانه را دارم

۱۷
۰
کبنا ؛رئیس سابق شورای شهر یاسوج گفت: آمادگی مناظره با شهردار یاسوج را با حضور اصحاب رسانه دارم.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، هدایت امیری صبح امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی در خصوص اظهارات شهردار یاسوج، با بیان اینکه مردم با انتخاب اعضای شوراها حقوق شهروندی را به منصه ظهور رساندند، اظهار کرد: افتخار خدمت ۱۴ سال در شوراهای اسلامی(اول، سوم و چهارم) را در کارنامه خود دارم که به عنوان بهترین دوران اوقات عمرم حسوب می‌شود.
رئیس سابق شورای اسلامی شهر یاسوج با بیان اینکه در رابطه با مشکلات سخن‌های فراوان و درد دل‌های بیشمار است، اظهار کرد: برطرف کردن مشکلات مردم و پاسخگویی به آنها اولویت دارد و از مهمترین حقوق مردم این است که بدانند وکیل منتخبشان در طول مدت خدمت‌شان چه کاری انجام داده‌اند.
امیری در ادامه با اشاره به عملکرد شورای شهر یاسوج در سال سوم از دوره چهارم، اظهار کرد: ایجاد تعامل و همکاری میان اعضاء و دوری از برخی حاشیه‌های گذشته، پیگیری مستمر مشکلات، معضلات و تشکیل جلسات جهت فعالیت‌های عمرانی در خصوص زیرسازی و جدول‌گذاری، آسفالت و پیگیری درخواست‌های شهروندان محترم از جمله مناطق، و محلات یاسوج در محدوده بلکو، نجف آباد، اکبرآباد، شرف آباد، دولت آباد، بنسنجان، ارم، شهادت، ابوذر، محمود آباد، کوی مخابرات، آزادگان، شهرک جوشکاران، امامت، عدل، ۱۶ متری ساحلی، خیابان رجاء، جاده دهنو و...
وی افزود: پیگیری مستمر و تشکیل جلسات در خصوص اجرای خیابان ۴۵ متری بنسنجان، شرف آباد، دولت آباد و همچنین ۴۵ متری بیمارستان امام سجاد(ع) و نجف آباد، پیگیری جهت انتخاب و استقرار حسابرس جهت بررسی درآمدها و هزینه‌های شهرداری، پیگیری مطالبات مردم و رسیدگی به مکاتبات آنها، بررسی و پیگیری جهت تعدیل عوارض و دفترچه عوارضات شهرداری اعم از عوارض پسماند، آتش نشانی و...از دیگر اقدامات شورای اسلامی شهر یاسوج در سال سوم بود.
به گزارش کبنا، پیگیری و حذف عوارض ورود به محدوده و حق مشرفیت در مناطق شرف آباد، بلکو، نجف آباد، اکبرآباد، پیگیری جهت جلوگیری از اخراج کارگران خدماتی، تظنیف کار، حمل زباله و فضای سبز، جلوگیری از پلب مغازه‌های سطح شهر بدون فرآیند قانونی توسط شهرداری یاسوج، دعوت از شهردار جهت برگزاری پرسش و پاسخ با حضور کارکنان شهرداری و اعضای شورای شهر یاسوج، برگزاری جلسات در خصوص تعیین و تکلیف آرامستان‌ها، جلسات مکرر در خصوص کارخانه بازیافت زباله و دعوت از سرمایه گذاری بخش خصوصی برای احداث و راه‌اندازی از دیگر اقدامات امیری و اعضای شورای شهر یاسوج بود که امیری به آنها اشاره کرد.
رئیس سابق شورای شهر یاسوج در ادامه اضافه کرد: آیا موارد فوق الذکر در جهت تأمین منافع شخصی بوده و یا دفاع از حقوق بحق شهروندان که بعضاً با تعلل یا مخالفت شهردار محترم روبرو بوده است.
امیری با بیان اینکه وظیفه ذاتی شورا اعمال نظارت و پرسشگری است، تصریح کرد: چرا شهردار یاسوج بعد از گذشت شش ماه از فصل کاری پروژه‌های عمرانی مصوب را همچنان راکد و به آن عمل نمی‌کند.
وی افزود: در تعجب هستیم که جناب شهردار محترم از یک طرف با عدم پاسخگویی به خواسته‌های بحق منتخین مردم و از طرفی دیگر با فرافکنی‌های بی‌مورد آشکارا منتخبین دلسوز مردم را متهم می‌کند که منافع شخصی دارند.
امیری با بیان اینکه آیا شهردار یاسوج منافع شخصی سایر اعضای شورای شهر را تأمین کرده‌است که به او اعتراضی ندارند، تصریح کرد: موضع‌گیری‌ها و فرافکنی شهردار دور از انتظار است.
رئیس سابق شورای شهر یاسوج گفت: شهردار محترم باید بداند که همه ما باید همچون مردم شریف و نجیب شهر یاسوج صادق و یکرو باشیم، نه اینکه خدای ناکرده از زیر بار وظایف و مسئولیت‌های ذاتی شانه خالی کنیم.
امیری اضافه کرد: با کسب اجازه از موکلین محترم و فهیم آمادگی خود را جهت مناظره با شهردار محترم و با حضور اصحاب رسانه و ناظرین محترم اعلام می‌کنم، تا اذهان عمومی نسبت به این گونه اظهارات بی‌اساس روشن گردد.
وی گفت: خودم را متعهد می‌دانم تا در کنار برخی اعضای محترم شورای اسلامی شهر یاسوجو با رعایت حقوق شهروندی تمامی مطالبات قانونی شهروندان عزیز را بر اساس بودجه پیش بینی شده مصوب تا حصول نتیجه پیگیری و گزارش آن را به اطلاع مردم خواهیم رساند.
به گزارش کبنا، محمدعلی جاوید شهردار یاسوج اخیراً به رسانه‌ها در پاسخ به اظهارات هدایت امیری همزمان با انتخابات هئیت رئیسه که گفته بود: من عذرخواهی می‌کنم از مردم شهر یاسوجبخاطر انتخاب شهردار، من بدهکار مردمم هستم، اینجانب می‌پذیرم که در انتخاب شهردار اشتباه کردم و هیچ وقت خودم را برای انتخاب شهردار یاسوج نمی‌بخشم، گفت: من فکرمی کنم پشیمانی برخی ها به دلیل تامین نشدن منافع خودشان است نه منافع شهروندان!
شهردار یاسوج افزود: بنده چیزی پنهان ازمردم ندارم و چنانچه کسی ادعای وقوع تخلف از بنده داشته باشد، ایشان را با حضور رسانه ها به مناظره دعوت می کنم و قضاوت را به مردم می سپاریم.
جاوید تاکید کرد: شهروندان عزیز مطمئن باشند با تلاش شبانه روزی کارکنان شهرداری در آینده خیلی نزدیک به این کام تلخی ها خاتمه خواهیم داد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بابا بجای این .. گفتن و ...ر مردم بیچاره رو انجام بدین. هی رسانه رسانه میکنین
فرهاد دانشی
Iran, Islamic Republic of
اقای امیری سال دیگه باز نوبت انتخابات شوراست برا همین جنابعالی و دوستانت دارین با این حرفا رای جمع میکنین. توی سه سال گذشته چرا ازت خبری نبود؟
Iran, Islamic Republic of
اگر شهردا رخوب نیست چرا استیضاحش نمیکنید؟
Iran, Islamic Republic of
وظیفه شورا طبق قانون استیضاح می باشد نه مناظره
كارمند شهرداري
Iran, Islamic Republic of
راستی اقای امیری لطف کنید جریان سینما ازادی را که در دور اول شورا زمینش را از شهرداری برای ..د برای مردم توضیح بدید
محمد
Iran, Islamic Republic of
حق شهردار استیضاح است مردم منتظر استیضاح شردار هستند چون از وضعیت موجود ناراضی هستند.
عدالت
Iran, Islamic Republic of
منتخبین مردم استیضاح،استیضاح
موسوی
Iran, Islamic Republic of
آقای امیری بنظرت شهردار دیگه باید چکار کنه خیابونها رو آسفالت کرده ، معابر پیاده رو آسفالت کرده ، افتتاح پارک بانوان تا اواخر شهریور ، در حال ساخت پل بشار و............. بهترین شهردار که داخل عمرم دیدم آقای جاویده ، آقای امیری تو داری برای انتخابات رای جمع میکنی
داوود
Iran, Islamic Republic of
آقای امیری شهردار متخصصه و متعهد. همه میدونن. یکسال رییس شورا بودی باید اگه شهردار خطا داشت میگفتی.چرا این یکسال نگفتی؟ چرا بعنوان رییس شورا استیضاحش نکردید؟ انتخاب مکرر دلیل طایفه ای داره نه به جهت تخصصه جنابعالیه. دعا کن مناظره نشه و الا.........................................
دمچنار
Iran, Islamic Republic of
درود برشهردار.چون معامله سیاسی .زد و بند باامیری وامثال نداره استضیاح بشه
بی پناه
Iran, Islamic Republic of
ایسو خت ی چیزیت هه ک ایطو تش گرتیه!!
محمودی
Iran, Islamic Republic of
بله تامین کرده. تحقیق کنید ببینید برخی اعضای شورا به چه منافعی رسیده اند.
Iran, Islamic Republic of
شهردارآقای جاوید احسنت
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه این دوره بدترین دوره هم از نظر اعضای شورا و هم خود شهردار .

بقول معروف یکی از یکی بدتر.
احمدزاده یاسوج
Romania
هدایت امیری انسان با صداقت و پاکی است و مردم هم او را دوست دارند و بهتر است هر چه سریعتر جاوید را که هیچ کاری برای مردم نکرده را استیضاح کنند
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای مهندس امیری تنها به فکر حل وپیگیری مشکلات مردم.وکار وخدمت ایشان.واحترامی که به ارباب رجوع خود میدادند نمونه بارزی از زحمات بی دریغ ایسان در طول دوران ریاستشان بود.اگه شک دارید یه روز برید جلوی درب شورا واز کسانی که مراجعه میکنند نظرخواهی کنید.
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
مهندس امیری احتیاجی به منافع شخصی ندارد.وخدارو شکر کار از روی صداقت خصلت ایشان است.اگه شک دارید یه روز تشریف ببرید جلوی درب شورا واز مراجع کنندگان نظر خواهی کنید.احترام وپیگیری مشکلات مردم درطول این چندسالگواه خوبی برای این امر میباشد.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1