تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۱۰
کد مطلب : ۱۹۶۸۷۱

رئیس جدید خبرگزاری «ایرنا» معرفی شد (+عکس)

۲
۰
کبنا ؛
 حسینعلی راشکی به عنوان رئیس جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در استان کهگیلویه و بویر احمد معرفی شد.

  آیین معرفی رئیس جدید ایرنا در استان کهگلیویه و بویر احمد روز یکشنبه با حضور مسعود نوری معاون خبر و علی حیدری مدیرکل اخبار استان های ایرنا و فتاح محمدی معاون سیاسی و امنیتی استاندار این استان در دفتر این خبرگزاری در یاسوج برگزار شد.
در این نشست از خدمات مظفر عدالت نسب رئیس پیشین ایرنا در کهگیلویه و بویر احمد قدردانی شد.

 
اطلاع رسانی دقیق و اثرگذار محور کار رسانه ای خبرگزاری جمهوری اسلامی است
 معاون خبر سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: رویکرد رسانه ای ایرنا اطلاع رسانی دقیق و انتشار اخبار موثق و در عین حال اثرگذار در جامعه است.



به گزارش ایرنا، مسعود نوری روز یکشنبه در نشست با معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز یاسوج اظهار کرد: ایرنا تنها رسانه رسمی، حاکمیتی و امین نظام و دولت جمهوری اسلامی است.
وی گفت: در شرایطی که هجمه های وسیع و انتقادهای نابجا از تریبون های گوناگون و رسانه های مخالف علیه دولت رو به افزایش است کار خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان تنها حامی واقعی دولت نیز بسیار سخت و دشوار است.
معاون خبر سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی تاکید کرد: برخی رسانه های مخالف برغم استفاده از بودجه و امکانات عمومی دولتی اما با سیاه نمایی و بزرگنمایی مشکلات و دامن زدن به برخی مسایل اقدام به تخریب و مخدوش کردن خدمات و دستاوردهای دولت می کنند.
نوری ادامه داد: این مخالفت ها و تخریب ها علیه دولت تا جایی پیش رفت که واکنش رئیس جمهوری را نیز به دنبال داشته است.
وی افزود: یکی از سیاست ها و راهبردهای اساسی ایرنا به عنوان رسانه مورد وثوق نظام و دولت، رصد دقیق اخبار و اطلاعات این رسانه های مخالف و استراتژی جریان سازی خبری در تقابل منطقی با این هجمه ها و تخریب هاست.
وی با بیان اینکه دولت یازدهم مظلوم ترین دولت در امر اطلاع رسانی نسبت به سایر دولت ها بوده، گفت: وظیفه ایرنا به عنوان تنها رسانه امین و حامی دولت و نظام نیز این است که بتواند با حمایت و تقویت مسئولان و مدیران در استان ها خلاء موجود را پر کند.
معاون خبر خبرگزاری جمهوری اسلامی بیان کرد: تغییرات مدیریتی در ایرنا نیز بر همین مبنا و رویکرد و در راستای ایجاد تحول و کارآمدی بیشتر این رسانه در حمایت و تقویت دولت است.
نوری یادآور شد: البته تحقق این مهم و اثربخشی کار خبری و رسانه ای ایرنا نیز معطوف به حمایت، تقویت و ارتباط بیشتر و تنگاتنگ مسئولان و مجموعه مدیریتی در استان هاست.
وی در ادامه استان کهگیلویه وبویراحمد را دارای ظرفیت ها و توانمندی های بالقوه در حوزه های مختلف دانست و افزود: شکوفایی این استعدادها باید محور مشترک رسانه ها بویژه خبرگزاری جمهوری اسلامی و مجموعه مدیریتی استان قرار گیرد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی چشم، گوش و حامی واقعی دولت و رسانه مورد وثوق نظام در داخل و خارج از مرزهای ایران است.
فتاح محمدی اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در شرایطی با هجمه ها و انتقادهای نابجا از سوی مخالفان دست و پنجه نرم می کند که خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) تنها ابزار رسانه ای کارآمد در خنثی سازی این جریان رسانه ای محسوب می شود.
وی افزود: ماموریت اصلی رسانه ها بویژه خبرگزاری جمهوری اسلامی باید همواره فراتر از جریان های فکری و گروه بندی های حزبی و سیاسی باشد.
محمدی تاکید کرد: رسانه ها می توانند با انتقادهای سازنده و تاثیرگذار نقش راهبری و هدایت گری مجموعه مدیران و دستگاه های مختلف اجرایی نیز باشند و مدیران باید از نقدهای آگاهانه، سازنده و بدون تخریب رسانه ها استقبال کنند.
۳۰۱۶/۸۰۰۵




به گزارش کبنا، حسینعلی راشکی در سال ۱۳۷۴ کار خود را با عنوان عکاس و خبرنگار در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سیستان و بلوچستان آغاز کرد.
وی همچنین در سال ۱۳۹۰ به مدت چهار سال به عنوان مسئول دفتر ایرنا تربت حیدریه منصوب شد.
حسینعلی راشکی در سال ۱۳۹۲ به مدت سه ماه به عنوان سرپرست خبرگزاری جمهوری اسلامی در سوریه(دمشق) فعالیت می کرد و از سال ۱۳۹۴ تاکنون به عنوان دبیر خبر ایرنا مرکز سیستان و بلوچستان در زاهدان فعالیت داشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسوج
Iran, Islamic Republic of
تبریک تبریک
Iran, Islamic Republic of
یعنی کسی نبود تا از سیستان و بلوچستان آدم بیاورند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1