تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۱۱
کد مطلب : ۱۹۶۰۳۰

طلب ۴۰۰ میلیارد تومانی پیمانکاران کهگیلویه و بویراحمد از دولت / بخشیدگی جرائم مالیاتی فعالان اقتصادی

۰
کبنا ؛رئیس خزانه معین کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت ۴۰۰ میلیارد تومان به پیمانکاران و سایر بخش‌های خصوصی این استان بدهکار است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، غضنفر آرام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به پیگیری‎های انجام شده ۲ هزار و ۲۵۰ ملک دولت در نقاط مختلف استان شناسایی و مستندسازی شد.
وی با اشاره به اجرای حسابداری تعهدی به منظور شفاف سازی و انضباط مالی دستگاه‌های اجرایی در استان، عنوان کرد: در راستای رفع نارسائی‌های نظام نقدی، نظام حسابداری تعهدی باید در یک پروسه سه ساله در دستگاه‌های اجرایی مستقر و اجرایی شود که باعث شاف سازی در نظام بودجه‌ای و گزارش‌گیری مناسب می‌شود و بسیاری از مشکلات کنونی را مرتفع خواهد ساخت.
آرام با بیان اینکه اعتبارات هزینه‌ای امسال استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۴۹ میلیارد تومان در دو بخش حقوق و سایر هزینه‌ها تعریف شده است، ابراز کرد: با این اعتبارات باید حقوق ۲۲ هزار و ۱۰۳ کارمند پیمانی و رسمی و همچنین سایر هزینه‌ها شامل پول تلفن، گاز، آب و حقوق کارکنان قراردادی -شرکتی پرداخت شود که تاکنون ۴۵ درصد تخصیص یافته است.
رئیس خزانه معین کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در زمینه اعتبارات تملک دارائی‌های سرمایه‌ای استانی ۱۰۶ میلیارد و دو درصد نفت نیز ۵۵ میلیارد تومان تخصیص داده شد و در تبصره ۵ قانون بودجه اسناد خزانه اسلامی جهت جمع آوری نقدینگی و تسویه بدهی دولت مطرح شده که بخشی نیز سهم استان است.
جرائم مالیاتی فعالان اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد بخشیده می‌شود
معاون امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح جامع مالیاتی این استان تا پایان دی ماه خبر داد و گفت: مودیان و فعالان اقتصادی که اصل بدهی مالیاتی خود را تا پایان شهریور پرداخت کنند از بخشودگی جرائم قابل بخشش تا سقف ۱۰۰ درصد بهره‌مند می‌شوند.
میلاد فرخان اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه‎های در دستور کار اداره کل امور مالیاتی اجرای طرح جامع مالیاتی بوده که در گذشته امکانات سخت افزاری مورد نیاز آن تکمیل و تا پایان دی ماه نیز به طور کامل در زمینه نرم افزاری و استفاده از سیستم و شبکه‌ها نهایی می‌شود.
وی عنوان کرد: شفاف سازی مالیاتی، تحقق عدالت مالیاتی، تسهیل فرایند خدمات رسانی به مؤدیان مالیاتی و مستند و مستدل سازی نحوه تشخیص، محاسبه و وصول مالیات از جمله اهداف اجرای طرح جامع مالیاتی است.
فرخان با تاکید بر اینکه سازمان امور مالیاتی با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی با تکیه بر اقتصاد مبتنی بر درآمدهای مالیاتی به‌جای اقتصاد مبتنی بر نفت، طرح جامع مالیاتی را اجرا کرد افزود: این طرح در استان کهگیلویه و بویراحمد سال ۹۳ آغاز و تا پایان دی‌ماه امسال به سرانجام می‎رسد.
معاون امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد از عدم افزایش مالیات کسبه و بازاریان در سال ۹۴ خبر داد و  افزود: فعالان کسبه و بازار در سال ۹۴ یک ریال افزایش مالیات نداشتند و همچون سال ۹۳ از آنان مالیات اخذ شد.
فرخان تصریح کرد: در صورتی مودیان و فعالان اقتصادی اصل بدهی مالیاتی خود را تا پایان شهریور پرداخت کنند از بخشودگی جرائم قابل بخشش تا سقف ۱۰۰ درصد بهره‌مند می‌شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1