تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب : ۱۹۵۹۹۳

بیانیه‌ای خطاب به رئیس جدید شورای یاسوج

۶
۰
کبنا ؛بابک حاتمی*
هدایت اکبری با رأی اعضای شورای شهر یاسوج رئیس جدید این شورا شد که یکی از مخاطبین کبنا نیوز بیانیه‌ای خطاب به وی انتشار داد.
به نام خداbabak-hatami
توکل مردم بر آیه ی شریفه ی 《و امرهم شوری بینهم》
جناب آقای سید هدایت اکبری ضمن احترام و تبریک و آروزی توفیقات روز افزون برای حضرت عالی و سایر اعضای محترم شورای شهر امید واریم که با همدلی و هم فکری شما عزیز بزرگوار و سایر اعضاء محترم خانه ی مشورت شهری شاهد پیشرفت و توسعه هر چه بیشتر شهرمان یاسوج باشیم.
موفقیت را آجرهایی بپنداریت که به سمت شما پرتاب می شود و آن موقع با توجه به توانمندیتان خواهید توانست بنای مستحکمی را به رخ بکشانید
بنایی که میتواند همه اش عزت و افتخارآفرینی و مردم داری باشد.
همان طور که مردم ما نیک می دانند و با توکل بر آیه ی شریفه‌ی (و امرهم شوری بینهم) به مشورت نشستند و شما را به عنوان سکاندار هدایت شهری در راستای رسیدن به اهداف و آرمانهای مطلوب مطالبه گریشان به جهت زیباسازی فضای شهری و مرتفع نمودن مشکلات و معضلات شهری انتخاب نموده اند انتظار می‌رود:
۱ - انتخاب ناخدای شهر ( شهردار) بر اساس عقلانیت و تدبیر امید باشد، چرا که مطلوبیتی را در بر خواهد داشت که همه اش رضایت مندی مردمی را همراه خواهد داشت.
۲ - اعتدال و توسعه همراه با عقلانیت ، تدبیر و امید باشد.
چنانچه ناخدای شهرمان ( شهردار محترم ) برآیند مختصاته اعتدال توسعه باشد می تواند راه پیشرفت و موفقیت را برای توسعه هموار سازد و این مهم بسیار زیبنده خواهد بود.
۳ - خانه ی مشورت مردم را به گونه ای بنا نهید که در و پنجره اش تبعیض و قومیت گرایی نباشد و تنها دسترسی و ورودی آن همراه با سردرگمی و حیرانی و فضای بغض آلود نباشد.
فضایی بنا کنید که همه اش مثبت اندیشی همراه با شعار همدلی و هم زبانی با عزم ملی و جهادی را محقق سازد، شالوده اش را با عقلانیت و تدبیر امید مسلح نمایید.
۴- ما اعتدالیون که همواره عزم خود را برای رسیدن به آرمان های مطلوب سازندگی جزم نموده ایم ، تنها برای سکانداری که از آرمانهای مردمی حمایت می کند و به دنبال رضایت مندی مردمی بوده است حمایت قاطع خواهیم نمود. واین حمایت برازنده شماست و امید هست همواره تلاشتان مضاعف گردد.
۵- برای سکانداران خانه ای که همه اش باید در راستای زیباسازی منظر شهری و صیانت از مطالبات مردمی باشد آرزوی توفیقات روز افزون را از خداوند باری تعالی خواستاریم.
موفق و پیروز و سر بلند باشید.

*دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج و معاون سیاسی سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد ...
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بنای مخروبه ای که متاسفانه در این دور شورا ویرانه شد
یزدان
Romania
خدایی خودت نوشتیش بابک
Iran, Islamic Republic of
یه جوری نوشتی مثل اینکه شورای شهر یاسوج سال آخرش نیست
محمود
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت کبنا عزیز لطفا ازاقای اکبری بپرسید ۵۰نفرازنیروهای خدماتی شهری که اخراج شدن چی شد .لطفا حتماً پیگیری کنید.چرااینقد بی اعدالتی
یک طلبه خانم
Iran, Islamic Republic of
بپنداریت ؟؟؟؟؟
لری نوشتی آقا.( بپندارید)
آشنا
Iran, Islamic Republic of
این.. تاجایی که من مطلعم .نوشتن متن این چنینی رو نداره حاظرم حضوری در دنیای مجازی ازش بخواین شرکت کنه و سر صحبت رو باهاش باز ..ه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1