تاریخ انتشار
دوشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۸
کد مطلب : ۱۹۵۹۵۸

مبارزه با قاچاق کالا و ارز در افزایش فرصتهای شغلی موثر است

۲
۰
کبنا ؛فرماندار گچساران در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان گچساران با تاکید بر اهمیت بحث قاچاق کالا و ارز و تاثیر گذاری بر اقتصاد جامعه، اظهار داشت : قاچاق نوعی فرار از قانون و تضعیف اقتصاد داخلی محسوب می شود و کاهش تولید و افزایش بیکاری و لطمه به اقتصاد ملی را در پی دارد .
عبدالرحیم رحیمی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالای داخلی، گفت: کاهش تولید داخلی و بیکاری، اصلی ترین اثرات مخرب قاچاق کالا بر اقتصاد کشور است که همه سازمان ها باید  برای مقابله با این پدیده شوم  تلاش کنند.
رحیمی با تاکید بر افزایش تعامل بین دستگاه ها در برخورد با پدیده شوم قاچاق کالا، بیان داشت: دستگاه های متولی با برنامه ریزی مناسب، گام های موثر و قابل توجهی را در این زمینه بردارند تا از مهمترین عوامل بر هم زدن تعادل اقتصادی در کشور جلوگیری گردد.
وی در این جلسه بر ضرورت توجه مسئولین و مدیران دستگاههای اجرائی شهرستان به موضوع قاچاق کالا بویژه قاچاق کالاها در حوزه سلامت  و مواد نیروز زا تاکید کرد و از مسئولین ذیربط خواست تا در خصوص آگاهی‌بخشی نسبت به اثرات سوء این پدیده شوم در جامعه اهتمام ویژه‌داشته باشند.
رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان گچساران موقعیت جغرافیایی شهرستان گچساران را از عوامل مهم  ورود کالاهای قاچاق به شهرستان دانست و تصریح کرد: همه کالاهایی که از مرزهای شهرستان وارد می شود به مقصد گچساران نبوده و به علت نزدیکی به بنادر فقط از شهرستان عبور کرده و به شهرستانها و استانهای مجاور انتقال داده می شود.
رحیمی در پایان افزود: اجرای مصوبات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز قطعاً در افزایش فرصتهای شغلی و تقویت اقتصاد مقاومتی تأثیر گذار خواهد بود.
 
۱ IMG_9495 IMG_9496 IMG_9499 IMG_9500
نام شما

آدرس ايميل شما

باوی
Iran, Islamic Republic of
درود بر رحیمی
گچساران
Iran, Islamic Republic of
ای خدا فرماندار
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1