تاریخ انتشار
يکشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۵۱
کد مطلب : ۱۹۵۹۰۸

خدمات بانک مهر اقتصاد در حوزه بانکداری بدون ربا قابل تقدیر است

۳
۰
کبنا ؛امام جمعه یاسوج در دیدار با مدیران بانک مهر اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد گفت: از بانک مهر اقتصاد که برای حذف ربا از سیستم بانکداری تلاش می‌کند، قدردانی می‌کنم.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام علی‌اصغر حسینی در دیدار با مدیران بانک مهر اقتصاد با تبریک هفته بانکداری اسلامی، موضوع ربا را یک حرام قطعی دانست و افزود: این بانک با مجموعه اقداماتی که در راستای نهادینه شدن بانکداری اسلامی انجام می‌دهد، بدون شک مزد زحماتش را می‌گیرد و جامعه نیز از برکات آن منفعت خواهند برد.
امام جمعه یاسوج از کارکنان این بانک خواست تا با دلگرمی بیشتر در این راستا کار کنند و فرصت‌ها را برای فاصله گرفتن از شیوه‌های غلط و مغایر با قوانین اسلامی از دست ندهند.
حجت‌الاسلام حسینی در بخش دیگری از صحبت‌هایش "ربا" را در دین اسلام مذمت‌شده خواند و تصریح کرد: جامعه‌ای که پولدارها آسوده خاطر پولشان را صرف ربا دادن و گرفتن می‌کنند و بی‌پول‌ها نیز مجبور به گرفتن ربا هستند، ناسالم است و در این مسیر غلط،  دهنده، گیرنده و کسی که این ربا را می‌‌خورد همه در این امر نکوهیده و جرم، سهیم هستند.
وی در پایان، با تقدیر از اقدامات بانک مهر اقتصاد در مسیر بانکداری اسلامی گفت: تنها می‌توانم با یک خسته نباشید و احسنت گفتن به این هدف مهم از شما قدردانی کنم.
محمدعلی نیک‌منش نیز در این دیدار گفت: این بانک از ارکان بسیج است که باید به الگویی در سیستم بانکی تبدیل شود.
مدیر امور شعب بانک مهر اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد، اصول کسب و کار حلال را یک موضوع مهم و حیاتی در این بانک خواند و افزود: بسیاری از قراردادهای بانکی ما در راستای بانکداری اسلامی، اصلاح و شفاف شده است.
وی از آموزش حسابداران و کارکنان بانک مهر اقتصاد در شهر مقدس قم به منظور آشنایی با شیوه‌های بانکداری بدون ربا خبر داد و خاطرنشان کرد: در نمایشگاهی که به همین منظور و به صورت سالانه برگزار می‌کنیم، ضمن آشنایی عمومی با عقود اسلامی به سؤالات شرعی، مطالبات، انتقادات مردم پاسخ می‌دهیم.
انتهای پیام/
نام شما

آدرس ايميل شما

مستضعف
Iran, Islamic Republic of
سلام. وام بیست درصدبابیست وپنج درصدمسدودی ربانیست.متاسفم.
خامی
امام جمعه محترم
با سلام
به اطلاع شما برسانم که من ۴۸ میلیون ۵ ساله از این بانک وام گرفتم ۷ میلیون آنرا در حسابی برای ۵ قسط آخر برداشتند یعنی ۴۲ میلیون به من دادند و برای این ۴۲ میلیون ۳۷ میلیون سود باید پرداخت کنم اگر این ربا نیست پس چیست. قطعا در آینده نزدیک با سند و مدرک به حضورتان خواهم رسید
توضیحاتی که دوستان به شما ارایه داده اند..ض است و ..ه انداخته اند
با احترام
مجید ..... ....
موسی
Iran, Islamic Republic of
به اطلاع ایشان برسانید این کلاسها فقط برای ..ن دیگران است. در این بانک هیچ وامی بدون .. پرداخت نمیشود و آن هم نه به مردم عادی بلکه مخصوص کسانی است که حقوق بگیر هستند و یا سرمایه دار و اگر مستضعفین با درآمد پایین وامی از آنان بخواهند تحت هیچ شرایطی پرداخت نمیکنند مگر اینکه یکی از کارمندان آنجا آشنا و فامیلش باشد، .. نافرمایید لطفا
بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

با شروع ویروس کرونا مسائل متعددی گریبانگیر زندگی روزمره مردم شده، مشکلات اقتصادی و معیشتی ...
«بايا» نيامده پول می‌خواهد!

«بايا» نيامده پول می‌خواهد!

بايا، شبکه فروش کالا و خدمات است، ده‌ها نمونه ديگر آن در کشور درحال فعاليت هستند. اين ...
فقدان پارلمان ( به قلم محسن خرامین )

فقدان پارلمان ( به قلم محسن خرامین )

سال‌هاست کارکرد اصلی مجلس دخالت در برخی انتصابات مدیریتی است که این انتصابات برای نمایندگان ...
1