تاریخ انتشار
يکشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۵۵
کد مطلب : ۱۹۵۹۰۲

سازمان اطلاعات سپاه فتح عوامل انتشار تصاویر مستهجن را دستگیر کردند

۳
۰
کبنا ؛

 مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) سازمان اطلاعات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد عوامل انتشار تصاویر مستهجن در فضای مجازی دستگیر شدند.

 سرهنگ پاسدار سید صداقت رضایی، افزود: در پی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان حوزه ضد امنیت اخلاقی افرادی را که اقدام به بارگذاری و انتشار تصاویر مستهجن در فضای تلگرام، واتس آپ و اینستاگرام می‌کردند، دستگیر شدند.
وی با بیان اینکه هتک حیثیت و نشر اکاذیب از طریق اینترنت و سایر فضاهای مجازی جرم تلقی می شود، بیان کرد: بر اساس بندهای الف و ب فهرست مصادیق محتوای مجرمانه، این افراد مورد تعقیب قضایی قرار گرفتند.
مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) سازمان اطلاعات سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد و هماهنگی‌های انجام شده با مراجع قضایی این افراد که در حوزه ضد امنیت اخلاقی و توهین به عقاید و مقدسات دینی مردم فعالیت می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.
رضایی تصریح کرد: در این راستا تعداد ۲۲ نفر از متخلفین شبکه‌های اجتماعی در سراسر استان دعوت، احضار و یا دستگیر شدند و در نهایت شبکه‌های اجتماعی مذکور بعد از برخورد با مدیران و کاربران متخلف مسدود شد.
وی در پایان با هشدار به افرادی که با شبکه‌های اجتماعی ضد امنیت اخلاقی و مذهبی با هر عنوانی همکاری می‌کنند، اضافه کرد: نیروهای امنیتی و اطلاعاتی با رصد شبانه‌روزی شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی در صورت مشاهده فعالیت‌های ضد امنیت اخلاقی، توهین به مقدسات و سایر موارد بر اساس قانون با عوامل این نوع فعالیت‌ها برخورد خواهند کرد و از مردم شریف و ولایت مدار استان کهگیلویه و بویراحمد خواست هرگونه اطلاعات پیرامون فعالیت‌های ضد امنیت اخلاقی و توهین به مقدسات در فضای مجازی را به سازمان اطلاعات سپاه فتح یا اطلاعات نواحی بسیج اطلاع‌رسانی کنند.

نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
فکر کنم این اولین کار بزرگ سپاه فتح بعد از جنگ می باشد
Iran, Islamic Republic of
پس سری به قهوه خانه های سنتی گچساران هم بزنید.
Iran, Islamic Republic of
از تلاش مرزبان حریم اخلاق ودینی تشکر می کنیم.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1