تاریخ انتشار
يکشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۳:۰۹
کد مطلب : ۱۹۵۷۵۶

خانواده خلاق گچسارانی کارآفرین موفق استان

۲
کبنا ؛به گزارش کبنا نیوز ، اشتغالزایی و کارآفرینی یکی از رکن ها و صنایع مهم هر کشوری برای استقلال و روی پا ایستادن می باشد و در این راستا هستند جوانانی که با گرفتن وام از طرح های اقتصاد مقاومتی توانسته اند کارهای بزرگی را در سطح استان به انجام برسانند. توجه به ترویج و توسعه طرح های اشتغالزایی و کارآفرینی علاوه بر اینکه به تقویت رویه خودکفایی کمک می کند از سویی حلال مشکلات اقتصادی کشور و راهکار برون رفت از رکود تورم است چرا که این طرحها به دنبال توانمندسازی و استفاده از ظرفیت‌های عظیم موجود در حال انجام است.
پای گفتگو با یک خانواده کارآفرین موفق گچسارانی نشستیم که ۱۲ سال پیش با چهل میلیون ریال سرمایه آغاز و هم اکنون با چهار طرح ساده تولیدی و ایجاد ۴۲ شغل ۱۰۰میلیارد ریال سرمایه دارند.
این خانواده خلاق و کارآفرین گچسارانی با راه اندازی چهار طرح ساده تولیدی برای ۴۲ نفر از همشهریان خود، اشتغال و درآمد ایجاد کرده اند.
خانواده خیرمند به همراه پنج برادر و پدر خود بصورت یک زنجیره تولید مشغول به فعالیت هستند.
این خانواده کارآفرین چندین عنوان برتر در زمینه کارهای کوچک در سطح ملی را کسب کرده و ضمن ایجاد درآمد پایدار برای خود و اعضای خانواده اش توانسته ده ها فرصت شغلی ایجاد کند و تلاش و کوشش و پشتکار خانواده خیرمند مصدق این بیت شعر است؛
نابرده رنج گنج میسر نمی شود           مزد آن گرفت جان برادر که کار کرد
تولید خوراک دام با کشت علوفه، گوشت و شیر ، لبنیات پاستوریزه و توزیع آنها در تعاونی ها از سوی این خانواده کارافرین قیمت محصولات تمام شده تولیدی این شهرستان را کاهش داده است.
 
IMG_4255 IMG_4259 IMG_4275 IMG_4285 IMG_4314
۱۴۷۲۰۶۶۶۵۶_img-20160824-wa0013
 
۱۴۷۲۰۶۶۶۵۷_img-20160824-wa0018 photo_2016-08-26_14-50-27-195x300 photo_2016-08-26_14-50-53-439x300 photo_2016-08-26_14-51-09-205x300 photo_2016-08-26_14-51-20-209x300
 
فرماندار گچساران در خصوص خانواده خیرمند  اظهار داشت : این خانواده کارآفرین موفق با سرمایه گذاری ۴۰ میلیون ریال سرمایه خود را به بیش از ۱۰۰میلیارد ریال رسانده اند.
DSCF6030
عبدالرحیم رحیمی به خرید دستگاه پاستوریزه کردن شیر از سوی این خانواده کارآفرین اشاره کرد و گفت: این دستگاه روزانه یکهزار لیتر لبنیات پاستوریزه تولید می کند که این خود گام مهمی در خصوص سلامت و امنیت غذایی مردم است.
رحیمی گفت: بیش از ۱۰ میلیارد ریال در زمینه پاستوریزه کردن لبنیات از سوی این خانواده کارآفرین سرمایه گذاری شده است.
IMG_4364
بندر خیرمند  پدر یک خانواده کارآفرین برتر و موفق که زمینه اشتغال ۴۲ نفر را در این شهرستان مهیا کرده است از همان نگاه اول با لحنی ساده اما محکم و توانی بالقوه در انجام کارش اراده ای پرهمت قابل مشاهده است، گویا کار در خونش آغشته شده… وی با داشتن سن بالا با اشتیاق خاصی لب به سخن می گشاید و می گوید : مشکلات و فراز و نشیب در هر کاری هست و حتما هر کارآفرینی پذیرای مشکلات کاری‌اش است. هر کارآفرین، در طول زندگی‌اش هرگز از مشکلات نمی‌ترسد و از عهده آنها برمی‌آید. اولین مشکل هر کارآفرین نبود سرمایه و امکانات اولیه است و دومین مشکل برای یک دامدار شیوع بیماری در بین دام‌هایش است. دامدار ‌باید مدام مراقب دام‌هایش باشد و با عشق و علاقه کار کند. به همین دلیل خانه خود را در دل دامداری‌ام به مانند برجی درست کردم تا به همه چیز تسلط داشته باشم و هر لحظه و هر ثانیه مراقب‌شان باشم. کار دامداری، کاری سخت و پرزحمت است. اگر می‌خواهید دامداریِ خوبی داشته باشید، باید مثل یک مادر که بالای سر بچه‌هایش است، از دامداری خود مراقبت کنید.
پدر این خانواده کارافرین موفق گچسارانی در ادامه گفت : نگرش جامعه به چرخه تولید زنجیره ای نقش اثرگذاری در خودکفایی ملی و ایجاد فرصت های شغلی پایدار از سوی دیگر دارد.
بندر خیرمند نگاه کامل کارآفرینان به تولید و سنجش میزان نیاز بازار مصرف قبل از شروع تولید را ضروری می داند.
وی بهره وری از تجربیات کشاورزان سنتی، تولیدات کشاورزی و دامپروری را از دیگر عوامل موفقیت خانواده خود ذکر کرد.
خیرمند تصریح کرد: سرمایه اولیه برای شروع واحد نیمه صنعتی گاوداری پنج میلیارد ریال در سال ۸۸ بوده است.
روزانه یک تن شیر از سوی این گاوداری تولید و در کارخانه شیر صنعتی کوچک این خانواده کارآفرین گچسارانی پاستوریزه می شود.
IMG_4338
رحمان خیرمند یکی از اعضای این خانواده کارآفرین موفق که با راه اندازی یک واحد دامداری ۱۵۰ راسی و کشت علوفه در ۱۵ هکتار از اراضی خود ضمن تامین خوراک دام خود، زمینه ۱۰ فرصت شغلی برای جوانان گچسارانی را فراهم کرده است.
۱۴۷۲۰۳۵۴۳۰_img_8810
 
وی که جوانی ۳۲ساله است و در مقطع دکترا رشته آبیاری دانشگاه تهران مشغول به تحصیل می باشد گفت: حمایت از کارآفرینان واقعی مستلزم همکاری همه جانبه مسئولان برای پایین آمدن سود تسهیلات بانکی است.
رحمان بیان کرد: بالا بودن سود تسهیلات بانکی ادامه حیات بسیاری از واحدهای تولید را غیرممکن کرده است.
خیرمند با اشاره به این که بسیاری از واحدهای تولید ی این شهرستان به دلیل کمبود سرمایه در گردش نیمه فعال می باشند گفت: ظرفیت این گاوداری بیش از ۵۰۰راس می باشد که به دلیل نبود تسهیلات بانکی نیمه فعال شده است.
این کارآفرین با اشاره به اینکه سود تسهیلات بانکی بسیاری از سرمایه گذاران گچسارانی چندین برابر تسهیلات دریافتی است گفت: با وجود حمایت های دولت تدبیر و امید گاهی بخشی از واحد های تولیدی این شهرستان به دلیل ناتوانی در پرداخت مطالبات بانکی غیر فعال می شوند.
رحمان خیرمند افزود: در سال ۹۱ ، ۱۲۰ تن گوشت از سوی این گاوداری به کشور عراق صادر شد که طی چند سال گذشته به دلیل برخی از مشکلات تعداد گاو های این واحد تولیدی ۱۰۰ راس کمتر از گدشته شد.
وی گفت: دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به بخش خصوصی دارد و امیدواریم مشکلات واحدهای تولیدی از سوی متولیان امر در اسرع وقت برطرف شود.
هم اکنون گوشت و شیر تولیدی این گاوداری با ۱۵ درصد کمتر از نرخ بازار در مراکز فروش این خانواده کار آفرین عرضه می شود.
رحیم خیرمند مسئول این واحد تولیدی با اشاره به اینکه پنج نفر در این کارخانه کوچک مشغول به فعالیت می باشند، گفت: روزانه یکهزار لیتر لبنیات پاستوریزه در این کارخانه کوچک تولید و عرضه می شود.
IMG_4374
 
وی گفت : جوانان سعی کنند به سفارش اکید مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی را جامه عمل بپوشانند ، آن را در جامعه نهادینه کنند و  نگذارند به یک شعار تبدیل شود و مردم و مسئولان در کنار هم و در عمل به آن تلاش کنند تا این طرح در زندگی مردم تبیین گردد.
رحیم خیرمند۳۰ ساله و تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد رشته شیمی آلی دانشکاه آزاد واحد گچساران به پایان رسانده است.
علی خیرمند دیگر عضو این خانواده کار آفرین موفق با ساخت یک مجتمع غذایی موجب ایجاد اشتغال ۲۱ نفر از اهالی این منطقه شده است.
IMG_2617-450x300
وی مساحت این مجتمع غذایی را ۳۸۰متر مربع اعلام کرد و گفت: برای ساخت این واحد ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی با نرخ ۱۸ درصد از بانک دریافت کرده است.
خیرمند گفت: بیشتر مواد غذایی مصرفی این مجتمع، تولید روزانه واحدهای زنجیره ای خانواده خود می باشد.
وی ابراز کرد: حمایت از کارآفرینان واقعی به ویژه پایین آوردن نرخ سود تسهیلات بانکی در بخش تولید راهکار اصلی رونق و شکوفایی تولید در کشور است.
علی خیرمند تاکید کرد : در کشور ما کم نیستند سرمایه‌گذارانی که بدون هدف و با ایده‌ای جدید کار می‌کنند و کارآفرینان بسیاری هستند که به دلیل کمبود بودجه، ایده‌هایشان را دفن می‌کنند. به نظر من دولت به عنوان تسهیل‌گر و راهنما ‌باید، پل ارتباطی سرمایه‌داران، بانک‌ها و کارآفرینان باشد.
این خانواده کارآفرین در پایان خطاب به جوانان گفتند: به جوانان عزیز می گوییم در هر رشته و شغلی که می خواهند فعالیت کنند ابتدا توکل به خدا کنند. آگاهانه شغلشان را انتخاب کنند. از تجربیات افراد کار آزموده استفاده نمایند. مشکلات و چالش های پیش رو را بشناسند و بیاندیشند. ضمنا همواره در حین کار موارد پیش بینی نشده ای ممکن است اتفاق بیافتد که نیاز به تامل دارد. از سختی ها نهراسند. پشتکار داشته باشند. حمایت نزدیکان خصوصا خانواده را به هر طریقی نه فقط مادی با خود همراه سازند. گاهی دلگرمی و دعای خیر پدر و مادر از خروارها پول کارگشا تر است. تلاش کنند تا هر چه بیشتر صبر و شکیبایی را در خود تقویت کنند و گرنه روزگار آنقدر سنگ دارد تا زیرپایمان بگذارد تا یاد بگیریم صبور باشیم.
از تمام جوانان گچسارانی و کسانی که لیسانس و یا مدرک علمی دارند و احساس می کنند که باید در خانه بنشینند و منتظر کار های رسمی و دولتی بمانند در خواست می کنیم که به فکر کار آفرینی،اشتغال زایی و تولید در زمینه های مختلف باشند. با توجه به وضعیت فعلی اقتصادی و اشتغال کشور،تولید در زمین های مختلف کار مناسب است چرا که علاوه بر درآمد و سود دهی اجر معنوی هم خواهید داشت و زمینه را برای اشتغال چند نفر دیگر را هم فراهم خواهید کرد.
شاید پی بردن و اگاهی از رازهای موفقیت این خانواده ی کارآفرین موفق که بدون داشتن پشتوانه مالی و تنها با همت و جسارت و توکل به خدا ، به موفقیت های زیادی در عرصه تولید دست یافته اند بدون شک برای جوانان جویای کار تاثیرات مثبتی بهمراه داشته باشد.
۰ ۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ ۹ ۱۰ ۱۱ ۱۲ ۱۳ ۱۴ ۱۵ ۱۶ ۱۷ ۱۸ IMG_4358
 
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
انصافا تولیدات برادران خیرمند لبنیات.گوشت. رستوران حرف نداره.
محله لبنان
Iran, Islamic Republic of
مسئولین باید این خانواده کارآفرین را حمایت کنند
کارکنان دولت
Iran, Islamic Republic of
براداران محترم خیرمند بسیار خوش برخورد و خوش اخلاق هستند.قطعا با این روش موفق خواهند شد
شهروند گچ
Iran, Islamic Republic of
گزارش زیبایی بود.باید خانواده خیرمند را الگوی کار و تلاش قرار داد.
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر برادران عزیز خیرمند. برادران دوست داشتنی و محبوب
مشتری
Iran, Islamic Republic of
بهداشت و پاکیزگی و غذای با کیفیت در رستوران خیرمند زبانزد است.حقیر بارها از رستوران خیرمند استفاده کردم
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون باید از این تولیدی حمایت کند تا گسترش پیدا کند و زمینه اشتغال بیشتری مهیا شود
کارکنان
Iran, Islamic Republic of
مرحبا برادران خیرمند.امیدوارم موفق باشید
همشهری
Iran, Islamic Republic of
آقای خیرمند عزیز
لطفا نیروهای پذیرایی ( گارسون) رستوران رو عوض کن
خیلی برخورد زشت و ناپسندی دارن
خیلی ها رو ناراحت کردن و اصلا هم براشون اهمیت نداره
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
آفرین به تلاش و پشتکار خانواده محترم و اصیل خیرمند و جوانان با صداقت و تحصیل کرده خیرمند و نمونه بارز شرافت و زندگی پاک و تلاش و رزق و روزی حلال سرمشق کسانی که فقط دنبال صندلی کارمندی یا نگهبانی در شرکت نفت هستند
مهدی ایزدی
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام به خانواده خیرمند من ایشان را کاملا میشناسم خانواده مذهبی و حلال زاده ای هستن که باید به ایشان خسته نباشید گفت
حمید
Iran, Islamic Republic of
انسانهای ژحمتکش وپرتلاش نتیجه کارشون پیشرفت وموفقیت خواهد بود
انشالله مسئولین شهر هم از برادران خیرمند وامثال برادران خیرمند حمایت کنن
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
مردم گچساران با خرید از تولیدات کارآفرین موفقی چون برادران خیرمند از محصولات داخلی حمایت کنند و زمینه اشتغال بیشتر را فراهم کنند
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
جدا همه تولیدات برادران خیرمند خوب و با کیفیت و نمونه هستند
دره شوری
Iran, Islamic Republic of
برداران خیرمند باید الگوی برای جامعه قرار بگیرند انسان از این پشتکار و تلاش لذت میبره
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
مسئولان بفکر کارآفرینان باشند تا ایجاد انگیزه شود درود بر برادران خیرمند
لیشتر
Iran, Islamic Republic of
برادران عزیز خیرمند کارتون بیست و فدایی دارید
خیراباد
Iran, Islamic Republic of
کاشکی اینو هم میگفتید که اقای سید قدرت حسینی ۶۰۰ میلیون وام بهشون داد..
Iran, Islamic Republic of
زمینه های زیادی برای کار وجود داره که هزینه اولیه کمی هم میخواد مثلا تولیدی کفش و دمپایی، تعمیرات و فروش قطعات مورد نیاز شرکت نفت، تولید پوشاک ، راز موفقیت اینه که تولیدات رو با قیمت کمتر به بازار بفرستی تا بازار رو بدست بیاری
بهزاد راهدار
Iran, Islamic Republic of
درود و هزار بار افرین به خانواده خیرمند عزیز.واقعا شما عالی و فوق العاده هستید.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید قدرت حسینی
Iran, Islamic Republic of
کارهای اینطوری عزم و اراده و پشتکار میخواهد که براداران خیرمند دارای این خصوصیات می باشند
جزیره
Iran, Islamic Republic of
من از ۵۰۰دستگاه گچساران میایم کارکنان دولت از تولیدات این خانواده خرید میکنم.بسیار بهداشتی و قیمتش بسیارمناسب می باشد
بچه ها سه راهی
Iran, Islamic Republic of
دم سید قدرت حسینی گرم که با وام ۴ درضد سود ۸ سال پیش ۶۰۰میلیون بهشون کمک کرد...
شهروند گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
شهروندان باید از سراسر شهر به تولیدی های برادران خیرمند مراجعه کنند و خرید کنند.
نفتی هوادار تاج
Iran, Islamic Republic of
ما گوشت قرمز و لبنیات خود را از مغاره های خیرمند میخریم چون جدا هم انصاف دارند و هم محصولاتشان طبیعی است
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
کاشکی در دهدشت هم کارآفرینی مثل خانواده خیرمند وجود داشت
قرقانی
Iran, Islamic Republic of
رستوران غذاخوری فقط رستوران خیرمند واقعا عالیه
گچ بوی
Iran, Islamic Republic of
مسئولان بلاخص دکتر تاجگردون باید این کارگاه تولیدی را با دادن تسهیلات ویژه کم بهره حمایت و تقویت کنند.
محله سادات
Iran, Islamic Republic of
شیر پاستوریزه طبیعی و دوغ محلی خیرمند نمونه است.لذیذ و خوشمزه
رحمان خیرمند
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت همشهریان عزیز .....ممنون از لطف و محبت شما نسبت به ما و محصولات ما ...تازه کامنت ها را نگاه کردم ببخشید .....از راهنمایی های ارزنده شما جهت بالا بردن کیفیت و کمیت استفاده میکنیم....(((خدمت به شما عزیزان =افتخار ماست )))
نفتی
Iran, Islamic Republic of
شرکت نفت گچساران باید مایحتاج خود را از محصولات تولیدی خانواده خیرمند خریداری کرده و باعث رونق این واحد تولیدی شود
باشتی
Iran, Islamic Republic of
مخالفین و حسودان یه کم آب خنک بخورند که سکته نزنند در منطقه همیشه شعبون بی مخ بوده
عدالت
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر این گزارش و دست مری اد به خانواده محترم خیرمند
گچچچچ
Iran, Islamic Republic of
اقای ..خودت برای خودت کامنت نزار.اگه سی .. میداد منم رشد میکردم.حالا کامنت میزاری تاجگردون بهت تسهیلات بده.فک نکنم پیش تاجگردون چیزی گیرت بیاد
بهزاد راهدار
Iran, Islamic Republic of
اقایونی که میگید سید قدرت حسینی بهش ۶۰۰تومن وام داد اینا همش حرف مفت و کذب هست.من خودم خیرابادیم و یادم میاد که این خانواده از صفر شروع کردن و با زحمت و تلاش خودشون به اینجا رسیدند.اگه هم وامی دریافت کردن با اون گاوداری راه انداختند و مبلغ وام هم بسیار پایینتر از ۶۰۰ بود.کار راه انداختن نیاز به عرضه و پشتکار دارد که این خانواده هم دارن.مطمنم خیلی بیشتر از اینها موفق میشند.پس حسادت رو کنار بذارید حسادت تا کی.ریال به ریال پولشون از شیر مادر حلالتره.امیدوارم همیشه موفق باشند و به شخصه خودم چنین ادمهایی رو الگوم قرار میدهم.
درود و صدافرین به خانواده خیرمن عزیز و دوست داشتنی
کرمی نماینده بیمه ایران
Iran, Islamic Republic of
ابتدا باید از سایت ارزشمند کبناتیوز بخاطر ارائه این کارهای ارزشی تشکر کرد.خانواده محترم خیرمند الگوی خوبی میتواند برای همه ی جوانان باشد.مجموعه ی کاری آنان در چرخه تولید تا مصرف یک الگو برای کارآفرینان است.بویژه رستوران نمونه آنان آبرویی برای گچساران است.در ضمن برخورد گرم و صمیمی این چند جوان واقعا قابل ستایش میباشد.
نظری
Iran, Islamic Republic of
آقای تاج گردون به جای اینکه فروشگاه آقای علیزاده که با پول.......بدست آورده و شما وقت میزارید و برای افتتاح آن میروید .سری به کارگاه این خانواده خلاق بزنید. خدا را خوش نمیاد
کارمند
Iran, Islamic Republic of
من به نوبت خودم این موفقیت را به خانواده محترم خیرمند تبریک میگوبم و از همشهریان عزیز تقاضا دارم که از محصولات این تولیدی خرید کنند.
شهرک نفت
Iran, Islamic Republic of
انصافا برادران خیرمند محصولات با کیفیتی دارند
قیطاس
Iran, Islamic Republic of
مرحبا برادران خیرمند موفق باشید
اسلام قدمی
Iran, Islamic Republic of
واقعاً دست مریزاد به این خانواده محترم که با اتحاد ویکدلی با مدیریت حاج بندر و تلاش فرزندان در حال خدمت به این شهر هستند
مستدام باشند انشاالله که مایه افتخار خیرآباد و گچساران هستید
همشهری دلسوز
Iran, Islamic Republic of
از این به بعد همه با هم از محصولات خیرمند استفاده میکنیم.
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
برادران خیرمندبا این گزارش خوب و عالی رسانه ای بزودی بازار گچساران را بدست خواهند گرفت. واقعا عالیه چون ما مطلع شدیم در شهرمان چنین افراد کارآفرین و توانمندی وجود دارد.پیروز باشید
یک سوال
Iran, Islamic Republic of
آفرین به این پشتکار
لطفا از کارآفرینان حمایت کنید مشکلات کارآفرینان را برطرف کنید
الکس
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر تاجگردون باید بطور ویژه به کارگاه تولیدی نگاه کن چون بسیار فعال است و مردم از محصولات این تولیدی کاملا راضی هستند
آباد باش ای ایران.
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت همشهریان عزیز،
ضمن تقدیر از پشتکار و عزم جدی خانواده های کارآفرینی چون خیرمند، آرزو می کنم چنین سعی و تلاشی در جامعه استانی ما هم به یک فرهنگ عمومی بدل شود و جای خود را به ضد فرهنگ های کم کاری، پارتی بازی و ... بدهد. استانی که ظرفیت های بسیار دارد ولی شرط اصلی توسعه آن در کنار همه عوامل و حمایت های ضروری دولت، همت و تلاش جدیست. شاید از این پس برخی جوانان و خانواده های محترمشان با الگوبرداری از چنین خانواده هایی، بجای توقعات بسیار برای بدست آوردن شغل دولتی و پشت میز نشینی با درآمد کم و ... با حرکت به سوی کارهای مولد، هم از منافع مادی مطلوب برخوردار شوند و هم باعث اشتغال بیشتر، رونق فضای کسب و کار و آبادانی شهرستان شوند. به امید آن روز.
بانو
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر این گزارش.بعد از سالها متوجه شدیم که در شهرمان انسان های شایسته ای که دارای پشتکار و اراده هستند وجود دارد.امیدوارم که الگوی خوبی برای جوانان باشد.در ضمن با خرید از این تولیدی باعث رشد و ترقی و پایداری و توسعه این کارگاه شویم
حقگو
Iran, Islamic Republic of
انسان هر وقت چنین خانواده های را می بیند به زندگی امیدوار می شود که با کار وتلاش و تولید با کیفیت ترین محصولات و عرضه آن در شهر موجب می شوند که سلامت غذایی شهر هم تامین شود شیر، دوغ،ماست،کره،گوشت و........این تولیدی واقعا سالم و طبیعی است
ششبلوکی
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون این واحد تولیدی را حمایت کن.
شهرک هدایت
Iran, Islamic Republic of
از آقای خیرمند درخواست داریم شعبه های دیگری در شهرکهای گچساران برای شهروندان راه اندازی کنند.تا بقیه هم بتوانند از محصولات تولیدی شما استفاده کنند.سپاسگزار
پاتاوه یاسوج
Iran, Islamic Republic of
از خلاقیت و تلاش و پشتکار هم استانی عزیز بسیار لذت بردم .موفق و موید باشید
جوان تحصیلکرده
Iran, Islamic Republic of
عجب شعری ! نابرده رنج گنج میسر نمیشود............. گزارش خیلی خیلی جالبی بود.برادران خیرمند خسته نباشید دست مریزاد
پناهی(خیرآباد)
Iran, Islamic Republic of
باتشکر از خانواده ی محترم خیرمند- خانواده ایشان کار افرین برتر شهرستانند بایستی از واحد تولیدی ایشان حمایت شود.
کرمیان
Iran, Islamic Republic of
احسنت درودبرخانواده خیرمندخواستن توانستن است خداوندبرایتان خوش باشد
خداداد خانعلی
Iran, Islamic Republic of
خداوند انشائلا که به این کارآفرینان سلامتی،طول عمر و برکت در مال را ارزانی کند.
خداداد خانعلی
Iran, Islamic Republic of
خداوند انشائلا به این خانواده کارافرین سلامتی، طول عمر و برکت مال ارزانی بدارد.
Iran, Islamic Republic of
آفرین به اراده و پشتکار برادران خیرمند ،
احساني
Iran, Islamic Republic of
تبریک به برداران خیرمند امیدوارم که همیشه موق باشید
رضا فتحی ازپادوک
Iran, Islamic Republic of
احسنت به این خانواده ازهمه خیرابادیهای عزیز خواهش دارم تا میتونین توخیرابادسرمایه گذاری کنین بخدا میشه جوری آبادش کنیم که گچساران وشهرهای اطراف مثل بهبهان دهدشت حتی بوشهر براتفریح وسرمایه گذاری به خیرابادبیان اونموقع بیشترافتخارمیکنیم به میراث اجدادمون
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1