تاریخ انتشار
شنبه ۶ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۱
کد مطلب : ۱۹۵۷۲۹

عذرخواهی آقای مدیرکل از مردم سوق

۱
۰
کبنا ؛مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با عذرخواهی از قصور در اجرای پروژه جاده سوق گفت: پیمانکار جدید به پیشنهاد مردم این بخش انتخاب می‌شود.
حسن فدایی امروز در دیدار مردمی استاندار و مسؤولان با مردم سوق در ابتدای سخنانش از مردم این بخش به خاطر وضعیت جاده ارتباطی معذرت‌خواهی کرد و اظهار داشت: قصور حقیر را ببخشید.
مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تلاش‌های استاندار در فراهم شدن زیر ساخت‌های راه تصریح کرد: امیدوارم به این پروژه توجه ویژه و تأمین اعتبار شود تا بتوانیم آرزوی دیرینه مردم سوق را مرتفع کنیم.
وی با بیان اینکه پروژه‌های ملی از اعتبارات ملی در وزارت‌خانه تزریق می‌شوند افزود: اعتبارات تملک دارایی استان هم در شورای استان مصوب و در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در فصول مشخص و توزیع می‌شود.
فدایی طول پروژه را ۱۰ کیلومتر دانست و با بیان اینکه اگر در کارهای اجرایی برنامه‌ریزی داشته باشیم قطعاً موفقیت حاصل می‌شود ادامه داد: این پروژه در ۲ قطعه آغاز و حفاری انجام شد که باعث وقوع تصادف در محور شده است.
وی در تشریح جزئیات جاده گفت: پروژه تا سال ۹۳ به عنوان جاده دهدشت،سوق و لنده تعریف شده بود و تا پایان برنامه چهارم همه اعتبارات برای این پروژه ۳۵ کیلومتری ۹۰۰ میلیون تومان بود.
فدایی با اشاره به تقسیم پروژه به دو محور افزود: سال ۹۳ محور سوق به دهدشت جداسازی و سوق به لنده حذف شد.
وی اعتبارات سال ۹۳ پروژه را ۲ میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان دانست و با بیان اینکه از این مبلغ یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان پرداخت شد بیان کرد: دو پیمانکار در دو قطعه کار می‌کنند و بیش از ۲ میلیارد تومان مطالبه دارند.
فدایی کمبود اعتبارات را مانع اجرای پروژه خواند و گفت: ما به عنوان دستگاه اجرایی در صورت تأمین اعتبار توانایی کار کردن داریم.
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد افزود: هر پیمانکار توانمندی که مردم سوق پیشنهاد دهند و از توانایی کار او اطمینان داشته باشند به عنوان پیمانکار جدید جایگزین و پروژه به وی واگذار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

خانقلی خان
Iran, Islamic Republic of
سلام وعرض ادب
معذرت خواهی برای مردم جاده نمیشه واقعا شرم آوره مسیر ۱۰ کیلومتری وبودجه اش را نداری پس رفتی سوق خودتو معرفی کنی
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1