تاریخ انتشار
پنجشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۶
کد مطلب : ۱۹۵۵۳۷

حاشیه‌های داغ نشست تشکل‌ها با وزیر کار در یاسوج / صداهایی که آقای وزیر نشنید!

۳
۰
کبنا ؛

نشست تشکل‌های کارگری و کارفرمایان با وزیر کار در یاسوج برگزار شد و این نشست نیز با حاشیه‌های روبرو شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، نشست تشکل‌های کارگری و کارفرمایان با وزیر کار در یاسوج برگزار شد و در این نشست انتقاد از دولت گذشته و صدای کسانی که وزیر آنها را نشنید از جمله حاشیه‌های نشست تشکل‌های کارگری بود.IMG_0275
* انتقاد از دولت گذشته از جمله حاشیه‌های این نشست بود.
* در روزی که قرار بود تشکل‌های کارگری و کارفرمایی مشکلات خود را بیان کنند برخی سخنرانان بیشتر وقت صحبت خود را  به انتقاد از دولت گذشته تلف کردند و نشست تخصصی بررسی وضعیت کارگران و سایر اقشار محروم را به میتینگ شبه سیاسی تبدیل کردند.
*رحمان وفانژاد نماینده انجمن پیمانکاران و کارفرمایان گفت: دولت روحانی مظلوم است و ویرانه‌ای تحویل گرفته است.
وفانژاد در ادامه از وزیر کار خواست تا تخلفات دولت گذشته در اجرای قانون و همچنین به کارگیری نیروهای اداری توسط آن دولت مورد پی‌گیری قرار گیرد.

وی از جریان مقابل به نام اقلیت سه درصدی یاد کرد و گفت: مطرح کردن فیش‌های نجومی و سایر برنامه‌ها برای ضربه‌زدن به بدنه اصیل انقلاب بود!

* همچنین یکی دیگر از سخنرانان این نشست خدیجه توفیقیان بود که که از مؤسسه رهپویان نوید به تخریب‌هایی که پیش از سفر روحانی به استان شکل گرفته بود اشاره کرد و گفت: مردم به ندای استاندار و نماینده مجلس پاسخ دادند و در صحنه حضور پیدا کردند.

وی در ادامه با بیان این که مردم وظیفه خود را انجام دادند و اکنون باید مطالبات آن‌ها مورد پی‌گیری قرار گیرد از بیکاری به عنوان مهم‌ترین مشکل کنونی استان یاد کرد.

توفیقیان با بیان برخی از معضلات در استان که به دلیل بیکاری است، تصریح کرد: در برخی از نقاط استان به خصوص شهرستان کهگیلویه به دلیل منیت‌هایی که از قبل وجود داشته مشکل بیکاری حادتر از سایر نقاط استان است.

*مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان هم از نبود انجمن‌های درمانی در استان گلایه‌مند بود و گفت: باید برای هر یک از سمن‌های مربوط به بهداشت و درمان فضای فیزیکی مناسبی وجود داشته باشد.

مکارمی به نمایندگی از بازنشستگان هم گفت: طبق قانون بخشی از کارکنان دولت که به آن‌ها مزایای بازنشستگی پیش از موعد داده شده بود خود را بازنشسته کردند که این مشوق‌ها اجرایی نشده است.

* قول وزیر کار برای رفع مشکلات کارگران و معلولان

وزیر کار نیز در این نشست و در پایان اظهار کرد: در زمینه‌های مختلف از جمله رفع مشکلات معلولان با فرستادن قانون حمایت از معلولان به مجلس و همچنین سامان دادن وضعیت سهام عدالت و رفع مشکلات حقوقی کارگران دولت برنامه‌های خوبی دارد.

ربیعی از اهتمام دولت و رئیس‌جمهور برای رفع مشکلات کارگران خبر داد و گفت: همچنان پی‌گیر رفع مشکلات جامعه معلولان هستم که گاهی از ما به عنوان وزیر بهزیستی یاد می‌کنند.

*برخی از افراد و تشکل‌ها که نتوانسته بودند مشکلات عدیده خود را در حضور وزیر مطرح کنند در بخشی از زمان این نشست با صدای بلند وزیر را خطاب قرار دادند اما به دلیل نزدیکی به زمان پرواز وزیر کار، رؤیای این افراد برای بیان مشکلات در حضور مسؤول اول رفع مشکلات کارگران در کشور محقق نشد.

نام شما

آدرس ايميل شما

سجاد.سی سخت
Romania
جناب وفانژادخنده دارحرف یزنی.
Iran, Islamic Republic of
برا... متاسفیم بابا جمع کن کارگر را ..کردی به اندازه کافی از انجمن ها ..برو دیگه یا هنوز ..است بس کن برو برو
عباس جان
Iran, Islamic Republic of
افرین بر مظاهری که دولتمردان خوب به استان اورده خیلی داره میسوزه
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1