تاریخ انتشار
پنجشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۴۸
کد مطلب : ۱۹۵۵۳۳

مدیرکل کار کهگیلویه و بویراحمد اسیر کدام شخص است؟ / پشت پرده حکم مدیرکل

۱۲
۰
کبنا ؛رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه با انتقاد صریح از موضع انفعالی مدیر کل این حوزه در استان گفت: کهگیلویه با خدمات‌رسانی به ۵۰ درصد شهرستان‌های این استان مورد بی‌توجهی این اداره‌کل است.
IMG_0161
یوسف پهناور امروز در شورای اداری شهرستان که با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شده بود از بی‌توجهی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد به مجموعه شهرستان انتقاد و اظهار کرد: با وجود اینکه اداره این شهرستان به جامعه هدف چهار شهرستان کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی خدمات ارایه می‌دهد، هیچ گونه حمایتی از اداره کل به خود ندیده است.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به پراکندگی شهرستان‌ها و بعد مسافت در خدمات‌دهی تصریح کرد: راه‌اندازی نمایندگی اداره در شهرستان‌های مذکور یک ضرورت است.
پهناور با بیان اینکه عمده رسالت این اداره حضور کارشناس ولو در دورترین نقطه شهرستان‌ها برای اظهارنظر کارشناسی درباره یک کارگر است افزود: می‌طلبد نمایندگی هر کدام از شهرستان‌ها راه‌اندازی و خدمات در حوزه‌ها تقسیم شود.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه تجیهزات و نیروی انسانی را بال‌های ارایه خدمات به جامعه هدف دانست و گفت: در شهرستان ما به رغم پراکندگی بسیار و پوشش‌دهی ۵۰ درصد از شهرستان‌های استان اما در تأمین تجهیزات هیچ توجهی از سوی اداره کل به خود ندیده است.
پهناور از تبعیض در تأمین تجهیزات و امکانات از جمله تحویل خودرو به اداره را نمونه‌ای از بی‌توجهی‌های آن اداره کل نام برد و گفت: از مجموع ۶ دستگاه خودروی صفر که از کرم وزارت و البته بدون مطالبه‌گری سازمان اختصاص داده شده است ۲ خودرو که یک دستگاه فرسوده و دیگری مدل ۸۳ است به کهگیلویه رسید.
وی افزود: این در حالیست که اداره کار این شهرستان ۵۰ درصد شهرستان‌های استان را پوشش می‌دهد و با توجه به وضعیت توپوگرافی، پراکندگی مناطق و مخاطرات محیطی جاده‌ای انصاف، اخلاق و تدبیر حکم می‌کرد سهمیه مناسب‌تری اختصاص داده می‌شد.
پهناور خواستار پیگیری این موضوع از سوی معاون وزیر شد و با بیان اینکه طی چهار سال از تصدی مدیریت با همه دستگاه‌ها تعامل دو سویه داشته و وظیفه خود می‌دانم به سلسله مراتب اداری احترام بگذارم افزود: اما هر جا حقی از مردم تضییع شود بی‌پرده، شفاف و دور از لفافه بیان می‌کنم و باکی ندارم.
این مسئول افزود: در حالیکه این اداره با کمترین امکانات و تجهیزات و تنها با ۱۲ نیروی انسانی به چهار شهرستان خدمات ارایه می‌دهد مدیرکل بدون هماهنگی و نیازسنجی نیروی انسانی این شهرستان را به مرکز استان انتقال می‌دهد.
وی در بخش دیگری از سخنانش به مباحث حاشیه‌ای در سفر وزیر کار هم اشاره و با بیان اینکه فضاسازی رسانه‌ای قبل از حضور وزیر در استان به وجود آورده بودند گفت: جدا از اینکه این اقدام مهندسی شده، طراحی شده یا با هر هدف دیگری بود می‌خواهم بگویم مدیران کل ما در موضع انفعال قرار گرفته‌اند.
این مسئول بیان کرد: مدیر کلی که حکمش را نماینده دولت می‌زند و با امضای وزیر در پست منصوب می‌شود برای استقبال و اجرای برنامه حضور معاون وزیر هیچ کمکی به شهرستان نداشته و می‌گوید هفته دولت به ما ربطی ندارد.
پهناور با بیان اینکه مدیر کل نباید خود را مطلقاً وابسته به شخص حقوقی دیگری کند افزود: این درست نیست، مدیر کل نباید موضع انفعالی داشته باشد.
وی در ادامه انتقادهای صریح خود از مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بیان کرد: وظیفه داریم مهمان را احترام می‌کنیم و مهمان‌نوازی در ذات و خصیصه مردم شهرستان ماست، همه هزینه‌ها را شخصاً پرداخت می‌کنیم اما مدیر کل باید متوجه رفتار و موضع انفعال گونه خود باشد،اسیر خواسته شخص حقوقی دیگری نشود.
نام شما

آدرس ايميل شما

شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
وای بر احوال مان که چنین افرادی مدیر یت اداره ای به این مهمی را در دست دارند
و اینگونه تیشه به ریشه خود می زنند

زیر دست به بالا دست نزد وزیر اینگونه زیر آب می زند
Iran, Islamic Republic of
.. برا مدیر کل کار واقعا.. .ل لر را بردی
بی غم
Iran, Islamic Republic of
مدیر کل کار را تاجگردون مدیر کل کرد ولی متاسفانه ..ست و نمی تواند راه و کاری برای جوانان استان پیشنهاد دهد.
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین نیروی کشور مدیر کل اداره کار یاسوج
انتظار
Iran, Islamic Republic of
احسنت به این غیرت و تعصب و شجاعت.مدیرکل استانی که به قول معروف .. بشه نباید انتظاار خروجی بیشتر از این باشه
انتظار
Iran, Islamic Republic of
احسنت به این غیرت و تعصب و شجاعت شما. کسی ک به قول معروف .. بشه نباید انتظار خروجی بیشتر از این داشته باشیم
انتظار
Iran, Islamic Republic of
هرکلمه ای بنویسیم میشه توهین پس همون سسسسسسسسسسسسسسسسسس بهتره برا این سایت محترم
عباس جان
Iran, Islamic Republic of
درود بر‌مظاهری
عباس جان
Iran, Islamic Republic of
پهناور زمین وزمان را یکی کرد ولی مظاهری خوب شناختن ادمهای ریاکاررا
عباس جان
Iran, Islamic Republic of
مظاهری کسی بود که هر چه نماینده پایداریها خودشو به اب واتش زد نتوانست پیش مظاهری چیزی ببافه
عباس جان
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر مظاهری از مدیران خاکی ونترس
درجواب عباس جان
Iran, Islamic Republic of
عباس جان حداقل اسمتوعوض کن اینقدتابلو
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1