تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۴
کد مطلب : ۱۹۵۳۳۵

خادمی: لیستی از مشکلات استان به وزیر کار تحویل می‌دهیم

۱
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: لیست مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد را آماده کردیم که به آقای دکتر ربیعی وزیرکار تحویل می‌دهیم.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، سید موسی خادمی عصر امروز در نشست شورای اشتغال کهگیلویه و بویراحمد که با حضور وزیر کار برگزار شد، نگاه وزیر کار به استان‌های کمتر توسعه یافته قابل تقدیر است و حضور وی در این استان نشانه همین مسئله است، گفت: از حضور نمایندگان استان در مجلس، آقایان زارعی و هاشمی که در این نشست شرکت کردند، تشکر می‌کنم.
خادمی با بیان اینکه دو مسئله بیکاری و آسیب های اجتماعی از مشکلات اصلی استان کهگیلویه و بویراحمد است، افزود: لیست مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد را آماده کردیم که به آقای دکتر ربیعی وزیرکار تحویل می‌دهیم.
وی بیان کرد: با ایجاد مشاغل خرد و بنگاه‌های زود بازده می‌توانیم بخشی از مشکلات بیکاری استان کهگیلویه و بویراحمد را برطرف کنیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سرمایه‌گذاری در استان کم داریم و این یکی از علت‍‌های اصلی بیکاری است و البته شما قول دادید که شصتا در این استان سرمایه‌گذاری کند.
وی افزود: امیدواریم که در این سفر چندین طرح خوبی مصوب شود.
خادمی با بیان اینکه فرصت‌های سرمایه‌گذاری خوبی در استان داریم، تاکید کرد: انتظار از وزارت کار برای سرمایه‌گذاری در این استان داریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

مارشال
Iran, Islamic Republic of
استاندار محترم شما جلوی رییس جمهور هیچ گزارشی از وضعیت مردم بیکار فقیر وذلیل استان ندادی وزیر که هیچ کاری از دستش بر نمیاد حودش ودولتش وحتی کشورهای دنیا می دانند که بیکارترین وبدبخت ترین استان ما هستیم نیاز به گزارش نیست بذار حق ماموریت ش رابه خوبی بدهند زحمت نکش تو راحدا
هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای دریای خزر نامی بود که ماموران سازمان سیا بر هواپیمای دوزیست عظیم الجثه ساخت روسیه ...
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
1