تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۶
کد مطلب : ۱۹۵۳۱۱

معاون رئیس جمهور: انتقاد رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد منطقی نیست

۱
۰
کبنا ؛معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور نسبت به انتقاد برخی رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به مجموعه امور بانوان واکنش نشان داد و گفت: این انتقادها منطقی نیست.


شهین‌ دخت مولاوردی اظهار داشت: مقایسه میان سفر یک‌روزه و فشرده‌ای که همراه کاروان تدبیر و امید صورت می‌گیرد با سفری که صرفاً به حوزه زنان و خانواده اختصاص دارد، منطقی به نظر نمی‌رسد.
وی عنوان کرد: ماهیت سفر استانی با سفرهای مربوط به حوزه زنان و خانواده متفاوت است؛ در سفر استانی نباید برنامه‌های تخصصی طبق پروتکل برنامه رییس‌جمهور را تحت‌الشعاع قرار دهد که در یاسوج چنین وضعیتی پیش آمد و در ساعتی که آمادگی برای برگزاری نشست داشتیم، اغلب خانم‌ها در همایش توسعه و سرمایه‌گذاری استان حضور داشتند.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور افزود: از همین حیث در نخستین فرصت ممکن این آمادگی وجود دارد که با سفر به این استان در نشستی با زنان فرهیخته و توانمند، از نظرات ارزنده‌شان بهره‎مند شوم.

به گزارش کبنا نیوز، اخیراً برخی رسانه‌ها بویژه کبنا نیوز با انتشار مطالبی از جمله؛ «هدایتخواه: بی حاصل بودن سفر «مولاوردی» به یاسوج / امور بانوان استانداری قدرت چانه زنی ندارد»،  «حق و حقوق بانوان کهگیلویه و بویراحمد کجا رفت؟» انتقاداتی از امور بانوان و دیگر مسائل مختلف زنان داشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
برو بابا ارزونی خودت
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1