تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۱
کد مطلب : ۱۹۴۸۰۴

توضیحات سرپرست هلال احمر چرام در مورد یک گزارش

۳
۰
کبنا ؛سرپرست هلال احمر چرام پس از انتشار گزارشی ( خانه‌ «علی» و «الینا» در چرام سوخت؛ مسئولان به کجا می‌روند) توضیحاتی به این سایت ارسال کرده است.
به گزارش کبنا نیوز:سرپرست هلال احمر چرام در پی انتشار مطلبی در سایت کبنا نیوز وبه نقل از جمانیوز با عنوان(( خانه‌ «علی» و «الینا» در چرام سوخت؛ مسئولان به کجا می‌روند)) جوابیه ای به این سایت ارسال نموده است.rahbarean
متن این جوابیه بدین شرح است؛
سر دبیر محترم سایت کبنا نیوز
باسلام
احتراما" با توجه به انتشار مطلبی در مورخه ۳۰ مردادماه جاری در آن سایت وزین با موضوع (( خانه علی و الینا در چرام سوخت؛ مسئولان به کجا می روند)) انتشار یافته است ،خواهشمند است با استناد ماده ۳۳ قانون مطبوعات جوابیه زیر را درج فرمایید.
در این مطلب ،نویسنده محترم با بیان اینکه آقای رهبریان در این حادثه تاکنون چه اقدامی انجام داده ،برای صاحبخانه ای که با فرزندان کوچکش در این دو روز و این شب ها همه وسایل زندگیشان سوخت چه کمک های نموده است؟ لازم میدانم در جواب این نوشته ،چند نکته ای را جهت تنویر افکار عمومی اشاره کنم.
این حادثه آتش سوزی در روز پنج شنبه ۲۸ مرداد رخ داد واین جانب ساعت ۱۱ شب از طریق کشیک هلال احمر مطلع گردیدم  که فردای آن روز کارشناس امداد جمعیت به همراه بخشدار محترم چرام جناب آقای افسردیر به محل حادث رفتند وخسارت وارده را کارشناسی کرده ومکتوب به فرمانداری چرام دادند.
با توجه به اینکه خانه پدری و همینطور خانه برادران فرد حادثه دیده در همسایگی ایشان بودند نیازی به فوریتهای اقلام امدادی نبود و همچنین با توجه با توجه به گرمای شدید هوا امکان اسکان داخل چادر برای خانواده حادثه دیده را ضروری ندیدیم.
مورد دیگری که باید به آن اشاره شود،هرگونه حادثه ای مثل آتش سوزی که رخ می دهد باید ابتدائا" توسط نیروی انتظامی صورت جلسه گردد و بعد توسط کارشناسان کارشناسی شود وبه فرمانداری ارسال گردد وجهت اقدام دستور فرماندار را داشته باشد.
در روز حادثه ۳ نفر از امدادگران جمعیت هلال احمر چرام به صورت تصادفی در محل حادثه آتش سوزی حضور پیدا کرده و در خاموش کردن آتش کمک کردند.
در روز شنبه ۳۰ مرداد، شخصا" در محل حادثه حضور پیدا کردم و با آقای خورشیدی سرپرست خانواده در مورد حادثه وکمک های لازم که در توان داشتیم ،صحبت کردیم و پس از بررسی میدانی به همراه ایشان برای کمک به هلال احمر شهرستان چرام مراجعه کردیم وبه انتخاب خود ایشان وباتوجه به بضاعتی که داشتیم اقلامی از جمله چادر ،پتو،ست کامل ظروف آشپزخانه ،کلمن دوقلوی آب،والور نفتی،مواد شوینده،انواع کنسروجات،شکرو..در اختیار ایشان قرار دادیم .
گزارش این حادثه با تصاویر آن به جمعیت هلال احمر استان جهت کمک ومساعدت بیشتر ارسال شده است.
و از نکات مهم دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که خانواده محترم خورشیدی در گفتگو با خبرنگاران به خصوص خبرنگار سایت صدای جنوب از هلال احمر چرام بعنوان تنها نهاد حمایتی نام بردند واز جمعیت هلال احمر چرام تقدیر وتشکر فراوان کردند.
انتظار می رود رسانه های متعهد و مسئول در راستای تبیین افکار عمومی به نحو منصفانه اقدام نمایند و از هرگونه انتشار اخبار کذب و گمانه زنی که تنها می تواند اثر سوء در روند کاری دستگاه ها ایجاد نماید خودداری کنند.
همچنین انتظار می رود تا همه رسانه هایی که به استناد این خبر اقدام به نشر آن کرده اند نسبت به درج جوابیه آن ،اقدامات لازم را انجام دهند.
سید عادل رهبریان
رئیس هلال احمر شهرستان کهگیلویه وسرپرست هلال احمر شهرستان چرام
 
نام شما

آدرس ايميل شما

چرام
Iran, Islamic Republic of
با توجه به ارتباط فامیلی که با خانواده حادثه دیده دارم بجز جمعیت هلال احمر تاکنون هیچ نهادی با مسولی به خانواده خورشیدی کمکی نکرده. جا داره از مسولین جمعیت هلال احمر تقدیر و تشکر بعمل آید
Iran, Islamic Republic of
احسنت
ساکن قلعه رئیسی
Iran, Islamic Republic of
مگر آدم نیست که اقای رهبریان این همه زحمت بکشند بچه های چرام توان بیشتری دارند چرا از نخبگان چرامی جهت ریاست هلا احمر استفاده نمی شود که اگر شب دیرهنگام اتفاقی رخ داد به دنبال رئیس هلال احمر در سوق یا جای دیگر نگردیم . به والله نیروهای پخته و پای کاری در چرام است که توان اداره هلال احمر استان را دارند.با تشکر
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1