تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۹
کد مطلب : ۱۹۴۶۲۷

افتتاح نمایشگاه صنایع دستی در یاسوج (+تصاویر)

۴
۰
کبنا ؛ 

عصر امروز و با حضور مسؤولان، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از هنرمندان نمایشگاه صنایع دستی با حضور ۱۹ استان در شهر یاسوج افتتاح شد.

 محمود باقری در آیین افتتاحیه این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این نمایشگاه با تعداد ۵۳ غرفه و با حضور تعداد ۱۰۰ نفر از هنرمندان صنایع دستی برگزار می‌شود.

باقری با بیان نام استان‌های شرکت کننده در این نمایشگاه گفت: خوزستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کردستان، تهران، خراسان رضوی، کرمانشاه، همدان، سیستان و بلوچستان، زنجان، قزوین، قم، گیلان، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد در این نمایشگاه غرفه‌هایی را بر پا کرده‌اند.

وی افزود: این نمایشگاه از امروز ۲۱ شهریور تا ۲۷ شهریور برپا بوده و مردم و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۶ عصر تا ۱۰ شب از این نمایشگاه واقع در در جاده شرف‌آباد یاسوج دیدن کنند.

این مسؤول گفت: رشته‌های حصیربافی، کپوربافی، صدف‌های دریایی، زیورآلات سنتی، خراش روی شیشه، قلم‌کاری، سفال و سرامیک و مصنوعات چرمی و چوبی در این نمایشگاه داریم.


عملیات اجرایی ساخت نمایشگاه بین المللی یاسوج تسریع یابد
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: امید است این نمایشگاه دستاوردهای خوبی برای مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و شرکت کنندگان دیگر استان‌ها داشته باشد.
غلام‌محمد زارعی با تاکید بر اینکه باید نمایشگاه بین المللی استان هرچه سریع‌تر افتتاح شود تا در یک فضای مناسب و در خور شان نمایشگاه‌های بعدی برپا شوند ابراز کرد: این گونه نمایشگاه‌ها علاوه بر اهداف اقتصادی اهداف فرهنگی نیز داشته باشند و در آن‌ها فرهنگ و تجارب فرهنگی نیز مبادله شودو
وی عنوان کرد:در کنار این نمایشگاه‌ها اقداماتی انجام شود که مردم استان از دستاوردهای فرهنگی و صنایع دستی و همچنین سوغات محلی دیگر استان‌ها نیز بتوانند استفاده کنند و باید صنایع دستی استان و فعالیت‌های این حوزه توسعه یابد.




DSCN9702 DSCN9704 DSCN9705 DSCN9708 DSCN9710 DSCN9715 DSCN9717 DSCN9720 DSCN9721 DSCN9722 DSCN9724 DSCN9727 DSCN9728 DSCN9730 DSCN9731
 
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد
Iran, Islamic Republic of
زارع ..
حسنی
Iran, Islamic Republic of
حاج زارعی قدم در راه خدمت هر روزش بهتر از دیروز احسنت
ناصر
Iran, Islamic Republic of
اگر اشتغال زایی بخشی از اون برود به سمت صنایع دستی مسئله اشتغال را می تونه تا حدودی مرتفع کنه
حمیدی
Iran, Islamic Republic of
در حوزه اشتغال صنایع دستی می تونیم حرف های خیلی زیادی می تونیم بزنیم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1