تاریخ انتشار
جمعه ۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : ۱۹۴۲۶۱

مادر با عصا آمد؛ سهامداران صندلی مدیریت کهگیلویه و بویراحمد کجایند؟

۳
۰
کبنا ؛در دومین روز از هفته دفاع مقدس با عنوان شهیدان، ایثارگران و فخرآفرینان گلزار شهدای یاسوج عطرافشانی و غبارروبی شد.
عصر روز پنجشنبه و با حضور مردم و خانواده‌های شهدا و ایثارگران، مسؤولان و فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد انجام شد.
در این آیین حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی‌اعظم امام جمعه موقت شهر یاسوج با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: این هفته بیانگر رشادت‌های دلیرمردان ایران اسلامی در مقابله با همه استکبار جهانی بود.
امام جمعه موقت یاسوج با بیان این که همه دنیای استکبار، صدام و رژیم بعث را برای مقابله با جمهوری اسلامی یاری دادند، تصریح کرد: در این جنگ هشت ساله نه تنها با رژیم صدام بلکه با بسیاری از کشورها برای جلوگیری از ورود به خاک کشور و تصرف میهن اسلامی مقابله می‌کردیم.
این مسؤول با یادی از شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: امروز وظیفه داریم تا خط سرخ و اهداف و منش و سیره شهدا را برای جوانان که جنگ را از نزدیک مشاهده و لمس نکرده‌اند تبیین کنیم.
امام جمعه موقت یاسوج تصریح کرد: دفاع مقدس و کارنامه‌ای که جوانان ما به خصوص شهدا از خود بر جای گذاشتند بهترین راه برای حرکت ما برای موفقیت در دنیای امروز است تا بتوانیم با تمسک و الگوگیری از شهدا برای آبادانی و توسعه کشور خود ایثارگری کنیم.
موسوی‌اعظم در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه همه در دوران دفاع مقدس در صحنه حضور داشتند، افزود: استان ما یکی از استان‌های اول در این دفاع بود به طوری که بیشترین اعزام‌ها را در طول هشت سال دفاع مقدس از این استان شاهد بودیم.
وی با یادی از یک‌هزار و ۸۸۰ شهید هم استانی که در دوران دفاع مقدس و همچنین در سایر میادین رزم به درجه رفیع شهادت رسیده‌اند، تصریح کرد: کنگره ملی شهدای استان به‌زودی برگزار می‌شود که همه برای برگزاری باشکوه آن رسالت و وظیفه‌ای بر دوش داریم.
امام جمعه موقت یاسوج گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری این کنگره از روز ۱۱ تا ۱۵ مهرماه اندیشیده شده است و باید با حضور گسترده در این کنگره و برنامه‌های آن؛ دین خود را هر چند اندک به شهیدان و ایثارگران استان ادا کنیم.
به گزارش کبنا، در این آئین پیام رهبر معظم انقلاب بمناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا قرائت شد.
نوحه‌خوانی یکی دیگر از برنامه‌های این روز بود.
به گزارش کبنا، علی‌رغم دعوت از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم، هیچ کدام از مسئولان دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی، اجرائی و خدماتی این استان [ به جزء مدیرکل بنیاد شهید، فرمانده سپاه و فتح و پرسنل، فرمانده نیروی انتظامی و پرسنل] در این آئین شرکت نکردند.
سردار بوعلی فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه مسئولان در این مراسم حضور کمرنگی داشتند، اظهار کرد: مسئولان آمدند، شهدا متعلق به همه است و هر کس شهدا را دوست داشت، آمد و می‌آید.
بنا بر این گزارش، آئین غبارروبی گلزار شهدا همزمان در سراسر کشور برگزار شد.
DSC_2710 DSC_2714 DSC_2720 DSC_2726 DSC_2728 DSC_2729 DSC_2733 DSC_2744 DSC_2747 DSC_2749 DSC_2752 DSC_2753 DSC_2757 DSC_2759 DSC_2761 DSC_2763 DSC_2765 DSC_2777 DSC_2780 DSC_2781 DSC_2783 DSC_2790 DSC_2797 DSC_2808 DSC_2817 DSC_2824 DSC_2836 DSC_2837 DSC_2847 DSC_2855 DSC_2882
نام شما

آدرس ايميل شما

حسن
Romania
متاسف هستم شهدا شرمنده هستیم شماها رفتید کشته شدید بقیه اینجا می خورن ومی برن حتی به پدر ومادر شما ها یه ضرزی نمی دهن فقط شعارمی دهن تا مردم از شما هابیشتر نفرت داشته باشند
120
Iran, Islamic Republic of
مگه مسولین دولت یازدهم کاری به این برنامه ها دارند بعضی از آنها اصلا دفاع مقدس را قبول ندارند
کی ببیند ؟؟؟غ
Iran, Islamic Republic of
درود خداوند بر شهید محمدزاده و مادر پاکدامن و شیر زن و خانواده محترمشان
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1