تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب : ۱۹۴۲۱۰

مدیرعامل جدید آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد (+تصاویر)

۹
۲
کبنا ؛مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل سابق و جدید شرکت آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، قبل از ظهر امروز با حضور حاجی‌رسولی مدیرعامل شرکت مادر تخصصی منابع آب ایران، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، معاون عمرانی استاندار، مدیران شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی، مدیرعامل شرکت برق و جمع دیگری از مدیران دستگاه‌های دولتی و اجرائی استان مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل سابق و جدید شرکت آب منطقه‌ای استان معرفی شد.
در این آئین علی لطفی طی حکمی جای خود را به علی داوودی‌مهر بعنوان مدیرعامل جدید آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد داد.
تعریف ۱۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های عمرانی حوزه آب
محمد حاج‌رسولی‌ها ظهر امروز در تودیع و معارفه مدیران عامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مدیریت کنونی آب موجب می‌شود در چند سال آینده در مدیریت آب با چالش جدی مواجه باشیم، اظهار کرد: وزارت نیرو سال ۹۰ هفت چالش اساسی حوزه آب را در یک کار فشرده و کارشناسی شده و با حضور جمعی از نخبگان کشور و مشاوران مقام معظم رهبری تهیه و به رهبر انقلاب نقدیم کردند.
مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران بیان کرد: مدیریت منابع آب، صیانت از آب‌های زیر زمینی، اولویت‌بندی طرح‌ها، تأمین آب شرب کلان شهرها و روستاها، اقتصاد و بهره‌بردی از آب، تکنولوژی نو و نوین در حوزه آب و دیپلماسی آب هفت چالش مهم حوزه آب بود که در گزارشی به رهبر مقام انقلاب تقدیم شد.
وی با در ادامه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل نشست شورای عالی آب گفت: از سال ۸۱ تا ۹۲ در کل کشور ۸ جلسه شورای آب تشکیل اما در سه سال اخیر دولت یازدهم تاکنون حدود ۱۷ جلسه شورا تشکیل شده است.
مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب کشور با اشاره به تدوین طرح صیانت از آب‌های زیرزمینی گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد با چالش کمتری در حوزه آب مواجه است اما خشک شدن آب‌های زیرزمینی منابع آب سایر استان‌های کشور را تهدید می‌کند.
وی با اشاره به طرح‌های آغاز شده حوزه آب کشور گفت: در گذشته طرح‌های زیاد عمرانی در حوزه آب بدون پشتوانه مالی و حتی بدون کار کارشناسی آغاز شد، ضمن اینکه هم‌اکنون مبلغ ۱۶۰ هزار میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی حوزه آب تعریف شده که با اختصاص اعتبار دو یا سه هزار میلیاردی در سال این طرح‌ها به بهره‌برداری نمی‌رسید که به همین منظور به طرح‌های کمتر از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی اعتبار اختصاص داده نشد.
حاج‌رسولی‌ها تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند باید مبلغ ۸ میلیارد دلار به طرح‌های ویژه در حوزه آب در استان‌های مرزی کشور اختصاص داده شود که این در نقشه راه حوزه آب دیده شده است.
وی با بیان اینکه علی‌رغم اینکه کهگیلویه و بویراحمد با چالش کمتری در حوزه آب مواجه است، گفت: اگر این چالش‌های کوچک دیده نشود و به آبخوان‌های استان توجه نشود، این استان نیز با بحران در حوزه آب مواجه می‌شود.
مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران با اشاره به تخصیص اعتبارات خوب و مناسب به طرح‌ها و پروژه‌های حوزه آب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعهدات سفر هیأت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت جدی پیگیری و اجرا می‌شود.

سید موسی خادمی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل شرکت آب منطقه‌ای استان که با حضور مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران برگزار شد، گفت: امروزه به دلیل مشکلات مالی و اعتباری مدیریت در کشور سخت شده که مدیران حوزه آب علاوه بر لمس این مشکل جدی با مشکلات اساسی در حوزه کاری خود نیز مواجه هستند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در گذشته موضوع آب بیشتر یک مسأله فنی و مهندسی بود اما در سال‌های اخیر آب به یک موضوع اجتماعی، سیاسی و امنیتی تبدیل شده است.
وی با اشاره به اینکه بحران آب در آینده جدی‌تر می‌شود، گفت: رویکرد کشور در حوزه آب رویکرد برداشت حفاظتی بوده اما رویکرد استان در حوزه آب توسعه‌ای است و ما در استان رویکرد توسعه‌ای را در پیش گرفتیم.
مقام ارشد اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد کار مدیریت آب در استان کهگیلویه و بویراحمد را سخت و دشوار خواند و گفت: مدیرعامل سابق آب منطقه‌ای تلاش‌های فراوانی انجام داد و به خوبی بسیاری از اهداف مورد نظر را به پیش برد.
در ادامه علی لطفی مدیرعامل سابق آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکلات اعتباری و مالی ناشی از تحریم‌ها موجب شد آنطور که انتظار می‌رفت در حوزه آب اقدامات لازم صورت نگیرد.
وی آبرسانی به شهرستان‌های گرمسیری لنده، چرام، سوق و دهدشت و ۳۰۰ روستای اطراف این شهرها را نیازمند ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار دانست و گفت: سد تنگ سرخ از دیگر طرح‌های مهم استان بوده و نیازمند استفاده از فاینانس خارجی است.
مدیرعامل سابق شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سفر دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سفر دولت به استان مبلغ ۲۲۰ میلیارد تومان برای حوزه آب استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۵-۹۶ اختصاص داده شد.

davodi-ab-(6)
davodi-ab-(31) davodi-ab-(32) davodi-ab-(33) davodi-ab-(1) davodi-ab-(5) davodi-ab-(2) davodi-ab-(3) davodi-ab-(4) davodi-ab-(30) davodi-ab-(29) davodi-ab-(28) davodi-ab-(27) davodi-ab-(26) davodi-ab-(25) davodi-ab-(24) davodi-ab-(23) davodi-ab-(22) davodi-ab-(21) davodi-ab-(20) davodi-ab-(19) davodi-ab-(18) davodi-ab-(17) davodi-ab-(16) davodi-ab-(15) davodi-ab-(14) davodi-ab-(13) davodi-ab-(12) davodi-ab-(11) davodi-ab-(10) davodi-ab-(9) davodi-ab-(8) davodi-ab-(7)
 
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
هدف از این کار فقط تکمیل سد تنگ سرخ برای انتقال آب به شیرازه
سلام کبنا جان
Iran, Islamic Republic of
کبنا جان سلام دست مریزاد
کاش حداقل می گفتی کدوم ریس جدیده
البته من مهندس داودی را می شناسم برای دیگر مخاطبان می گم اون آقای توپلیه که سمت راست استاندار نشسته
بهرحال تبریک به مهندس توانمند ومتخصص عرصه آب مهندس داوددی مهر
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
چه عکسهای مزخرفی
امیر
Iran, Islamic Republic of
حق مهندس محمد زاده بود مدیر عاملی این توانایی فقط ایشان داشتند
باوی
Iran, Islamic Republic of
سلام عرض ادب افرین براین انتخاب امیدوارم مهندس همچون مرواریدی مثل قبل براین استان بدرخشی یاحق.
شیخ مسعودجمس
Iran, Islamic Republic of
تبریک عرض می نمایم این انتخاب شایسته را ..باعث افتخاره
خلیلی
Iran, Islamic Republic of
تبریک عرض می نمایم
خلیلی
Iran, Islamic Republic of
با عرض تبریک
مهقلی
Iran, Islamic Republic of
واقعاانتخاب
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1