تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۸
کد مطلب : ۱۹۴۱۴۱

راه‌اندازی صندوق مالی حمایت از دانشجویان در پیام نور دهدشت

۱
۰
کبنا ؛رئیس دانشگاه پیام نور دهدشت گفت: در صورت استقبال دانشجویان صندوق مالی دانشجویی با اعطای سود هشت درصد به سپرده‌ها راه‌اندازی می‌شود.
به گزارش کبنا نیوز از کهگیلویه،علی آذری azariدر نشست خبری با اصحاب رسانه با تبیین قابلیت‌های دانشگاه پیام نور اظهار داشت: میزان اثرگذاری و نفوذ در رسیدن به اهداف در این نهاد آموزش عالی نسبت به سایر نهادها بیشتر است.
رئیس دانشگاه پیام نور دهدشت امکان تحصیل افراد شاغل در پیام نور را از مزایا و قابلیت‌های این دانشگاه برشمرد و گفت: در دانشگاه پیام نور برای همه افراد فرصت آموزش ایجاد شده و سربازان می‌توانند حین گذراندن خدمت سربازی به تحصیل خود ادامه دهند.
وی خاص بودن شیوه آموزش در پیام نور را مورد اشاره قرار داد و افزود: در روش آموزش الکترونیکی دانشجویان در هر واحد دانشگاهی می‌توانند در کلاس‌های مجازی نقاط مختلف کشور شرکت کنند.
آذری نقش دانشگاه در توسعه پایدار و تربیت نیروی انسانی را مهم دانست و با بیان اینکه عدالت اجتماعی یکی از موضوع‌های مهم در فرآیند ارائه خدمات نهادهای آموزشی است عدالت آموزشی را از مصادیق عدالت اجتماعی عنوان کرد.
این مسؤول افزود: با توسعه کمی آموزش عالی بستر برای برقراری عدالت اجتماعی فراهم شده است.
رئیس دانشگاه پیام نور دهدشت تصریح کرد: این واحد دانشگاهی با بیش از۱۳ سال سابقه فعالیت‌های علمی،فرهنگی،پژوهشی در عرصه تحصیلات با شعار «آموزش برای همه،همه جا و همه وقت» تنها نماینده رسمی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری در شهرستان است.
آذری در ادامه بیان کرد: دانشجویان پیام نور دهدشت در ۳۲ رشته گرایش تحصیل می‌کنند که ۱۶ رشته علوم انسانی،هفت رشته تجربی و ۹ رشته فنی مهندسی است.
وی از ایده گشایش صندوق مالی دانشجویی به منظور کمک به دانشجویان بی‌بضاعت در پرداخت شهریه و نیز ازدواج خبر داد و گفت: آیین نامه حقوقی این صندوق تنظیم شده و چنانچه دانشجویان استقبال کنند به زودی راه‌اندازی می‌شود.
آذری با بیان اینکه به سپرده‌های صندوق که آورده دانشجویان است هشت درصد سود تعلق می‌گیرد افزود: نظارت بر این صندوق از سوی دانشجویان و کمیته مطالبات دانشجویی انجام می‌شود .
وی افزود: دانشجویان در صورت تمایل ماهیانه مبلغی در صندوق واریز می‌کنند و از محل سرمایه این صندوق به دانشجویان متقاضی تسهیلات پرداخت می‌شود.
این مسؤول با اشاره به تشکل‌های دانشجویی پیام نور تصریح کرد: بسیج دانشجویی تنها تشکل فعال این واحد دانشگاهی است و نقش پر رنگی در برگزاری مناسبت‌های فرهنگی دارد./فارس
نام شما

آدرس ايميل شما

واقعیت
United States
سلام اول مشکل نور سالن ورزشی دانشگاه برطرف کن بعد .....
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1