تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۶
کد مطلب : ۱۹۴۰۸۰

انقلاب صنعتی کهگیلویه بزرگ در سایه تدبیر هاشمی‌پور

۸
۰
کبنا ؛امیر محبی
مردم فهیم کهگیلویه بزرگ پس از سالها فرصت سوزی و تجربه روزهای سخت محرومیت،فقر و عقب افتادن از قافله توسعه با انتخاب مردی از جنس کار،عمل و با اراده خستگی ناپذیر جهت رفع محرومیت از دیار خود در حال گذر این بن بست تاریخی و سرآغاز فصلی نو در توسعه و رونق دیار خود میباشند.
هنوز چند صباحی از شروع به کار مجلس جدید نگذشته که در سایه همت و تلاش بی شائبه،دلسوزانه و مدبرانه نماینده محترم و با انجام رایزنی های گسترده ایشان با شرکت های خصوصی و موسسه های صاحب نام اقتصادی که در اجرای پروژه‌های اقتصادی کارنامه درخشانی از خود در کشور به ثبت رسانده اند جهت اجرای پروژه‌های زیربنایی و صنعتی در شهرستان به توافق رسیده اند،قرارداد اجرای کارخانه ی پتروشیمی با هلدینگ خلیج فارس،انعقاد قرارداد پروژه ی فسفات چرام با موسسه اقتصادی و سرمایه گذاری کوثر،انعقاد قرارداد تکمیل کارخانه سیمان سپو،شروع به کار جاده پاتاوه-دهدشت و گرفتن تخصیص لازم در سفر هیات دولت و مصوب کردن آن،تخصیص اعتبار لازم و مصوب کردن پروژه های انتقال آب به دشت کلاچو و دشت چنگلوا،تخصیص اعتبار لازم و مصوب کردن آن جهت پروژه ی گاز رسانی به دیشموک و قلعه رئسی،گرفتن اعتبار لازم و مصوب کردن آن جهت پروژه ی سد آبریز و چندین پروژه ی خرد و درشت دیگر که در این مدت کوتاه همگی به لطف پیگیری های شبانه روزی و مجدانه نماینده محترم محقق گردیده بشارت دهنده روزهای خوش برای عبور شهرستان کهگیلویه از معضل تاریخی توسعه نیافتگی و سرآغاز فصلی نو در رشد و توسعه صنعتی و اقتصادی در شهرستان میباشد.
یقینا کهگیلویه بزرگ در آینده ای نه چندان دور با همت نماینده فهیم و کاردان خود جایگاه شایسته ی خود را باز خواهد یافت و همانطور که ایشان در نطق های انتخاباتی خود به مردم وعده داده بود که خود را برای مبارزه سخت با بیکاری،فقر و اجرای پروژه‌های بر زمین مانده آماده کرده‌اند اقدامات انجام شده از طرف ایشان در همین مدت زمان کوتاه وکالت مردم در مجلس گویای مبارزه ی بی امان ایشان برای تحقق وعده‌های خود میباشند که انشاءالله به زودی مردم حلاوت آن را در سایه شکوفایی و توسعه منطقه خواهند چشید.
باید پذیرفت که انجام اینهمه کار و تلاش در این مدت زمان کوتاه گویای این واقعیت است که انجام کارهای بزرگ فقط از عهده انسانهای بزرگ بر می آید و به گفته خود مهندس هاشمی پور انجام کارهای بزرگ برای اهلش سخت نخواهد بود و انصافا ایشان به شایستگی آنچه را در بیان وعده داده بودند در میدان عمل نیز تحقق بخشیدند و باید بخاطر داشتن چنین نماینده ای که از جنس مردم بوده و با تواضع و فروتنی جهت خدمت به مردم هر آنچه را در توان دارد به صحنه آورده و درد فقر و محرومیت هم نوعان و مردم منطقه خود را با گوشت و پوست و استخوان لمس کرده و در جهت زدودن آنها همه تلاش و همت خود را به کار گرفته خداوند را شاکر بود و جهت قدردانی از ایشان تمام قد ایستاد هر چند که برای ایشان رضایت خداوند و خدمت به خلق از هر تشکری سزاوارتر میباشد و همانطور که بارها تاکید نموده خود را فرزند و خادم مردم میداند و انشاءالله همه مردم دعاگوی ایشان و همه فرزندان شایسته و خدوم این مرز و بوم خواهند بود.
والعاقبه للمتقین.

* بیست و ششم مرداد ماه نود و پنج.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
سلام هرچه رصد می کنیم گویا شهرستان بهمئی جزء ای از مناطق تحت نمایندگی اقای هاشمی پور نیست هیچ خبری از طرحی برنامه ای و کاری در این شهرستان وجود ندارد مشکل چی هست جناب اقای هاشمی پور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مهدوی
Iran, Islamic Republic of
آدم خندهاش می گیره از این مطالب-یکی در کهگیلویه پیشنهاد معاونت اقوام در ریاست جمهوری را می دهد.دیگری به پشتوانه عدل می خواهد انقلاب صنعتی راه بیاندازد
سوق
Iran, Islamic Republic of
نه به داره نه به باره ، هروقت عملی شدند تعریف وتمجید کن ، هنوز زوده عجله نکن برادرمحترم
مهران
Iran, Islamic Republic of
با استفاده از نیروهای بومی مثل جنابعالی.البت ایتره
درخش
Iran, Islamic Republic of
کربره دنبال کارت خواب دیدی خیر باشه
Iran, Islamic Republic of
سلام باز دوباره محبی مطالب تکراری و بی مایه ی و ...... مینویسی قبلا به عرض حضرت عالی رساندیم نوشته های سطحی شما و بدون واقعیت فایده نداره . باور کن هنوز احتیاج داری بیشتر تمرین نوشتن کنی . فارغ از موضوع یادداشتتان که راجع به نماینده باشد راجع به استان باشد راجع به هر موضوع دیگری .شاید بعضیها چون با مطالب تحریریه یادداشتها آشنا نباشند یا چون راجع شخص خاصی که آنها دوست دارند مینویسی مطالب شما را تایید مکنند . اما باور کن نیت بد و نقد تخریب شما را ندارم .آرزو دارم موفق بشی اما بیشتر تمرین کنید.
بی خانمان
Iran, Islamic Republic of
اقای محبی پاچه نوخور همه میدونن دنبال چی هستی عدل هم نشون داد که فقط داره قومی قبیله ای کار میکنه از رئیس دفترش گرفته تا بقیه چیزها این هم همین یه دوره است
غریب
United Kingdom
بنظر میرسه که بسیاری منتظرند که اقدامات ایشان نتیجه مطلوب و پیش بینی شده را ندهند ، تا همین حالا هم ایشون با فعالیت فراوان و بدون هیچ ادعایی و در نهایت فروتنی و افتادگی نشان داده اند که دلسوز و طالب پیشرفت منطقه هستند ، شما هنوز درگیر انتخابات و امتیازات قومی قبیله ایی هستید . من در انتخابات نه تنها ایشان را نمیشناختم که از کاندید های شما حمایت میکردم ، بس است دشمنی و تعصب ، خجالت دارد !
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1