تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۵۷
کد مطلب : ۱۹۳۸۰۱

وزیر اطلاعات در کهگیلویه/ تصاویر

۳
۰
کبنا ؛در سفر استانی رئیس جمهوری به کهگیلویه وبویراحمد،وزیر اطلاعات به نمایندگی از حجت الاسلام روحانی به شهرستان کهگیلویه سفر کرد.
همزمان با سفر رئیس جمهور به استان کهگیلویه وبویراحمد ، حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات در جریان سفر یک روزه خود به شهرستان کهگیلویه با ورودبه گلزار شهدای دهدشت ،مورد استقبال ائمه جمعه،شورای اداری شهرستان ،فرماندهان انتظامی ونظامی واقشار مختلف مردم قرار گرفت.
IMG_2186
حجت‌الاسلام سید محمود علوی در دیدار با مردم دهدشت با ابلاغ سلام رئیس جمهور اظهار داشت: صفای مردم این منطقه، عشق به اهل بیت، رشادت‌ها و دلاوری‌های فرزندان منطقه در مصاف با کافر را از نزدیک شاهد بودم و همیشه آرزو داشتم خداوند توفیق حضور در جمع این مردم را بدهد.
وزیر اطلاعات با بیان اینکه با یک سفر دولت همه مشکلات رفع شدنی نیست با اشاره به برنامه‌های دولت پیش از سفرهای استانی و تصمیم‌گیری درباره طرح‌ها بیان کرد: در این سفر برای شهرستان کهگیلویه سه طرح به تصویب رسیده است و از مجموع ۹۹۷ میلیارد تومان اعتبار مصوب برای استان ۲۵۷ میلیارد تومان به این طرح‌ها اختصاص داده شده است.
علوی طرح‌های آبرسانی دهدشت با ۶۰ میلیارد تومان،انتقال آب به دشت‌های شهرستان با ۴۷ میلیارد تومان و جاده پاتاوه به دهدشت با ۱۵۰ میلیارد تومان را از برنامه‌های مصوب دولت در سفر استانی عنوان کرد.
شایسته نبود دولت‌ها چنین نامهربانانه با کهگیلویه رفتار کنند
IMG_2145
امام جمعه دهدشت در این دیدار ضمن خیرمقدم به وزیر اطلاعات وهیئت همراه، اظهار داشت: دولت هر چند دیر به استان سفر کرده اما امیدواریم شیر آمده باشد.
سید نصیر حسینی با تشریح ظرفیت‌های شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: با این وجود سال‌های متمادی است که بی‌توجهی دولت‌ها را نسبت به این شهرستان محروم می‌بینیم.
حسینی با بیان اینکه امروز مردم کهگیلویه نگران و ناراضی هستند افزود: به دلیل مشکلات عدیده، پدیده مهاجرت از شهرستان هر روز بیشتر می‌شود.
وی با اشاره به زیر ساخت‌های شهرستان‌های همجوار کهگیلویه بیان کرد: شایسته نبود دولت‌ها چنین نامهربانانه با کهگیلویه رفتار کنند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه ادامه داد: سال‌هاست کلنگ پتروشیمی و سیمان به زمین زده و مردم را امیدوار کردند اما سال‌ها می‌گذرد و خبری از وعده‌های داده شده نیست.
حسینی افزود: از دولت تدبیر و امید توقع داریم به درد و رنج این مردم توجه کند، پتروشیمی و کارخانه سیمان را به وضعیت فعال برساند و بارقه‌های امید را در دل مردم بنشاند.
تعدادی از دستگاه‌های دولتی این شهرستان ساختمان ندارند
IMG_2155
علی پوزش فرماندار کهگیلویه نیز در این دیدار مردمی با وزیر اطلاعات اظهار داشت: این شهرستان با دارا بودن ۱۳۲ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان استان است.
رئیس شورای اداری کهگیلویه با بیان اینکه به عنوان نماینده دولت موظف هستم دغدغه مردم را بیان کنم ادامه داد: در این شهرستان کمتر توسعه یافته پروژه‌هایی وجود دارد که در صورت بهره‌برداری بخش عمده‌ای از مشکلات رفع می‌شود.
پوزش گفت: بیکاری در شهرستان ناشی از نبود زیر ساخت‌های لازم است و کارگاه‌های تولیدی و بنگاه‌های زود بازده در این شهرستان وجود ندارد.
وی با بیان اینکه پروژه جاده پاتاوه به دهدشت در سفر رهبر انقلاب مصوب شده بود بیان کرد:برای مردم سنگین است که چرا این پروژه ملی با گذشت ۲۳ سال هنوز به نتیجه نرسیده است.
وی افزود: راه‌های روستایی،جاده سوق،پتروشیمی و سیمان سپو،گازرسانی به بخش‌های دیشموک و چاروسا،سد بالیاب و معدن نیترات،تأمین آب شرب شهرهای دهدشت و سوق از دیگر پروژه‌هایی است که توجه دولت را می‌طلبند.
پوزش با اشاره به مشکلات شهرداری‌های شهرهای چهارگانه گفت: تنها وصولی شهرداری‌ها عوارض ساختمانی است و درآمد پایدار ندارند.
فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: با وجود اینکه نیم قرن از قدمت شهر دهدشت می‌گذرد هنوز  تعدادی از دستگاه‌های دولتی این شهرستان ساختمان ندارند.
هیأت دولت برای نجات منطقه تدبیری بیندیشد
IMG_2198
نماینده مردم کهگیلویه  در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با اشاره به شرایط پروژه‌های این شهرستان اظهار داشت: سیمان سپو و پتروشیمی از جمله پروژه‌هایی است که می‌تواند تحول اقتصادی در منطقه ایجاد کنند.
عدل هاشمی‌پورخطاب به وزیر اطلاعات تصریح کرد: عنایت بفرمایید در جهت تسهیلات ارزی و ریالی برای اجرای پروژه سیمان به بانک صنعت،معدن تذکر داده شود و در شورای اداری استان فردا به تصویب برسد.
نماینده مردم کهگیلویه در خانه ملت بیان کرد: از جهت امنیتی یک نکته را عرض می‌کنم اگر به داد این جوانان نرسید و به فریاد والدین آن‌ها نرسید خدا می‌داند آتش زیر خاکستر است،این مردم بین جریان چپ و راست خمیر شده‌اند.
وی انفجار را در بیکاری جوانان و نامطلوب بودن وضعیت معیشتی دانست و گفت: در زندانی که بهترین مکان برای امنیت متهم است جوان خود را به دار می‌زند و قطعاً شما از آمار خودکشی و طلاق و دیگر آسیب‌های اجتماعی اطلاع دارید.
هاشمی‌پور بیان کرد: دست شما را می‌بوسم هر چه می‌توانید در این فرصت طلایی به داد جوانان این منطقه برسید و مطمئن باشید آه جوانان چپ و راست را خواهد گرفت.
 
IMG_2019 IMG_2020 IMG_2022 IMG_2023 IMG_2025 IMG_2027 IMG_2030 IMG_2035 IMG_2039 IMG_2060 IMG_2068 IMG_2075 IMG_2080 IMG_2095 IMG_2105 IMG_2107 IMG_2113 IMG_2116 IMG_2124 IMG_2127 IMG_2129 IMG_2132 IMG_2133 IMG_2134 IMG_2135 IMG_2137 IMG_2138 IMG_2140 IMG_2141  IMG_2150  IMG_2164 IMG_2165 IMG_2167 IMG_2170 IMG_2176  IMG_2191  IMG_2209
 
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
مردم که همه صف اول نیستن فقط ارز صف اول و خودتون عکس گرفتین
امیر
Iran, Islamic Republic of
حاجی پرادو سوار
کاری کن سی کهگلو
کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
نماز در قبور به غیر از معصومین مکروه است
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1