تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۴۷
کد مطلب : ۱۹۳۸۰۰

اظهارات کیانی که مورد اعتراض قرار گرفت / اظهارات وزیر اطلاعات در دهدشت / شورای اداری گچساران / اظهارات کامل روحانی در جمع نخبگان یاسوج

۵
۰
کبنا ؛خبرهای سفر هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد /
رنج بزرگ کهگیلویه و بویراحمد از عدم توسعه
رئیس اتاق بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه رئیس جمهور به ظرفیت‌های استان واقف هستند، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد با منابع غنی از توسعه نیافتگی رنج می‌برد.
جبار کیانی امروز نشست توسعه و سرمایه‌گذاری که با حضور رئیس جمهور برگزار شد به موفقیت‌ها و دستاوردهای دولت یازدهم اشاره کرد و بیان داشت: موفقیت‌های دولت در بخش اقتصاد و اتخاذ مشی هم‌زیستی مسالمت‌آمیز با جهان ستودنی است.
رئیس اتاق بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه رئیس جمهور به ظرفیت‌های استان واقف هستند، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد با منابع غنی از توسعه نیافتگی رنج می‌برد.
کیانی در ادامه سخنان خود گذری به وضعیت کنونی دولت یازدهم و شرایط نامناسب دولت دهم زد و گفت: تصمیم‌گیران بی‌تدبیر در هشت سال کمر اقتصاد را شکستند و پروژه‌های زیربنایی را تعطیل کردند و منابع ملی را به بهانه عدالت اجتماعی توزیع کردند.
وی با بیان اینکه علی‌رغم موفقیت‌های دولت به شرایط مناسب نرسیدیم، بیان کرد: اتاق بازرگانی عزم خود را جزم کرده تا در سایه تغییرات همراه با دولت نهایت توان را برای رسیدن به اهداف خواهیم داشت.
رئیس اتاق بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد با طرح چهار پیشنهاد به رئیس جمهور و هیأت دولت اذعان کرد: دولت برای مقابله با بیکاری، نظام بانکی کشور را متقاعد سازد که سپرده‌های مردم را به صورت وام‌های کم‌بهره در اختیار کارفرمایان قرار دهد.
کیانی با بیان اینکه به وزیر اقتصاد پیشنهاد می‌کنیم که راه‌های فرار مالیاتی سیاه و قاچاق را ببند، ادامه داد: شفافیت در اقتصاد و مبارزه با فساد را در دستور اجرایی قرار دهید.
وی بیان کرد: به وزیر صنعت و معدن پیشنهاد می‌کنم تا راه ورود صادرات برای تولیدکنندگان کهگیلویه و بویراحمد را فراهم کند.
کیانی گفت: به رئیس محترم جمهور پیشنهاد می‌شود که شایسته نیست که در شرایط رکود آب و گاز را به دلیل اختلاف نظر قطع کند لذا انتظار می‌رود به این مهم توجه جدی شود.
رئیس اتاق بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: به وزیر کار دستور داده شود که سه جانبه‌گری ملی را احیاء کند.
به گزارش کبنا، یکی از مدعوین نشست سرمایه گذاری و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد به سخنان کیانی اعتراض کرد و او را مسئولان حفاظت و امنیت به آرامی دعوت کردند.
اظهارات وزیر اطلاعات در دهدشت
وزیر اطلاعات اقتصاد را زمینه‌ بالندگی جامعه خواند و با بیان اینکه فقر ایمان مردم را تهدید می‌کند تصریح کرد: نسبت به مسأله اقتصاد باید اهتمام داشته باشیم، دولت با آرامش و تدبیر برای پویایی اقتصاد و حل مشکلات کار می‌کند.
حجت‌الاسلام سید محمود علوی امروز در دیدار با مردم دهدشت از توابع کهگیلویه و بویراحمد با ابلاغ سلام رئیس جمهور اظهار داشت: صفای مردم این منطقه، عشق به اهل بیت، رشادت‌ها و دلاوری‌های فرزندان منطقه در مصاف با کافر را از نزدیک شاهد بودم و همیشه آرزو داشتم خداوند توفیق حضور در جمع این مردم را بدهد.
وزیر اطلاعات امنیت و برخورداری از اقتصاد پویا را زمینه رشد فرهنگی جامعه دانست و افزود: در هر کشوری و نظام حکومتی ایمان بخواهد تقویت شود و دین مردم قدرت بگیرد و بندگی خدا رونق بگیرد باید امنیت و اقتصاد در آن جامعه بالنده شود.
وی با بیان اینکه امروز در جامعه‌ای که امنیت نداشته باشد اقتصاد هم پا نمی‌گیرد تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در شرایطی که در دنیا شاهد ناامنی هستیم و هر روز خبر انفجار بمب، عملیات انتحاری یا کشتار با اسلحه به گوش می‌رسد بحمدالله امنیت کامل در کشور ما حاکم است.
علوی تصریح کرد: این طور نیست که دشمن دنبال ناامن کردن کشور نباشد، تلاش‌هایی دارد و امکاناتی می‌دهند حتی آموزش می‌دهند از چند ماده شیمیایی مواد منفجره تولید و در نقاطی از شهرهای ایران منفجر کنند.
وی افزود: به لطف پروردگار و با عنایت امام زمان(عج) و نفس گرم رهبری و دعای خیر مردم تا امروز هر چه دشمنان آدم فرستادند هرچه امکانات و وسایل دادند توطئه‌های آنان خنثی شده است.
علوی با بیان اینکه سربازان گمنام امام زمان(عج) مانند باز شکاری بالای سر توطئه‌گران حاضر و آن‌ها را در چنگ گرفتند بیان کرد: امنیت را با چنگ و دندان نگه می‌داریم و به دشمن اجازه تجاوز نمی‌دهیم.
وزیر اطلاعات ادامه داد: نهادهای تأثیرگذار با هماهنگی و همکاری کار می‌کنند و ثمره این همدلی تأمین امنیتی است که در کشور حکمفرما است.
علوی اقتصاد را از دیگر زمینه‌های بالندگی جامعه خواند و با بیان اینکه فقر ایمان مردم را تهدید می‌کند تصریح کرد: نسبت به مسأله اقتصاد باید اهتمام داشته باشیم، دولت با آرامش و تدبیر برای پویایی اقتصاد و حل مشکلات کار می‌کند.
وی با اشاره به مشکلات کشور در زمان تحویل به دولت روحانی گفت: اداره کشور در شرایطی که ۲ میلیون بشکه نفت صادر می‌کردیم و قیمت هر بشکه ۱۳۰ دلار بود با وضعیتی که فروش ۸۰۰ هزار بشکه نفت به قیمت هر بشکه کمتر از ۴۰ دلار رسیده بود دشوار است.
وی در ادامه تأکید کرد: نظام اسلامی متعلق به همه است و همه باید زیر بیرق رهبر انقلاب حرکت کنیم تا کشورمان برکت پیدا کند.
وزیر اطلاعات در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه با یک سفر دولت همه مشکلات رفع شدنی نیست با اشاره به برنامه‌های دولت پیش از سفرهای استانی و تصمیم‌گیری درباره طرح‌ها بیان کرد: در این سفر برای شهرستان کهگیلویه سه طرح به تصویب رسیده است و از مجموع ۹۹۷ میلیارد تومان اعتبار مصوب برای استان ۲۵۷ میلیارد تومان به این طرح‌ها اختصاص داده شده است.
علوی طرح‌های آبرسانی دهدشت با ۶۰ میلیارد تومان،انتقال آب به دشت‌های شهرستان با ۴۷ میلیارد تومان و جاده پاتاوه به دهدشت با ۱۵۰ میلیارد تومان را از برنامه‌های مصوب دولت در سفر استانی عنوان کرد.
افتتاح سیمان مارگون
وزیر صنایع از بهره‌برداری دو طرح سیمان با ۲ میلیون تن ظرفیت تا پایان سال جاری خبر داد.
محمدرضا نعمت‌زاده امروز در آیین افتتاح پروژه سیمان مارگون اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۵ تاکنون تعداد ۵ طرح تولید سیمان را در کشور افتتاح کرده‌ایم.
وزیر صنایع افزود: با افتتاح این دو طرح به میزان ۵٫۵ میلیون تن در سال به تولید سیمان کشور افزوده شده است.
نعمت‌زاده در همین خصوص با بیان خبری خوش برای صنعت سیمان گفت: تا پایان امسال دو طرح دیگر تولید سیمان با ظرفیت سالانه دو میلیون تن در مدار تولید قرار می‌گیرد.
افتتاح پروژه‌های گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از اجرای یک‌هزار و ۷۵۲ پروژه گردشگری توسط بخش خصوصی در سطح کشور خبر داد.
مسعود سلطانی‌فر در مراسم افتتاح پروژه‌های گردشگری که از طریق ویدئو کنفرانس صورت می‌گرفت با اشاره به زمان آغاز به کار دولت یازدهم و دغدغه‌های رئیس محترم جمهور اظهار کرد: از دغدغه‌های جناب روحانی عدم هتل‌های مناسب برای جذب گردشگر بود که از ابتدای هتل سازی در ایران که از سال ۱۳۰۰ شروع شد و تا سال ۹۲ که شروع به کار دولت یازدهم بود که از تمام هتل‌های کشور ۱۲۵ هتل چهار و پنج ستاره داشتیم که طی سه سال دولت یازدهم ۳۵ هتل نیمه کاره را به بهره‌برداری رساندیم.
سلطانی‌فر اذعان کرد: یک‌هزار و ۷۵۲ پروژه در کشور توسط بخش خصوصی در حال اجرا است.
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در بخش دیگر سخنان خود اظهار کرد: کهگیلویه و بویراحمد به دلیل داشتن شرایط توپوگرافی ظرفیت بسیار بالایی در جذب گردشگر دارد.
وی پروژه مهم حوزه گردشگری در شهر یاسوج را هتل چهار ستاره عنوان کرد و گفت: این هتل چهار ستاره با پارک آبی، استخر و دیگر خدمات عملیات اجرایی آن اجرایی آن آغاز شد.
سلطانی‌فر ادامه داد: این پروژه در زمینی به متراژ ۹ هزار و ۲۰۰ متر عملیات اجرایی آن آغاز شد.
وی خاطرنشان کرد: فاز اول این پروژه پارک آبی آن بوده که به بهره‌برداری می‌رسد.
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری تعداد پروژه‌های بخش گردشگری کهگیلویه و بویراحمد را ۳۱ پروژه عنوان کرد و گفت: این تعداد پروژه‌ها توسط بخش خصوصی در حال اجرا است که متعهد شدیم که تسهیلات لازم به این تعداد پروژه را پرداخت کنیم.
اظهارات کامل روحانی در جمع نخبگان یاسوج
رئیس جمهور با اشاره به حقوق‌های نجومی گفت:‌ ممکن است چند نفر مرتکب خطا شوند و حقوق‌هایی بگیرند که کمتر یا بیشتر باشد، بنده نمی‌خواهم از کسانی که از قانون سوء استفاده کرده حمایت کنم بلکه باید با این افراد نیز برخورد شود.
حجت‌الاسلام حسن روحانی امروز در جمع نخبگان اظهار کرد:‌ یکی از افتخاراتم در دولت یازدهم این است که همه جا نقد از دولت و رئیس جمهور با آزادی وجود داشته و گاهی هم بیش از حد اعتدال با ملاحظات اخلاقی، دولت مورد نقد قرار گرفته است.
رئیس جمهور تصریح کرد:‌ اینکه در دولت یازدهم فضای نقد وجود داشته، بسیار خوب است و دولت از نقدهای منصفانه استقبال می‌کند اما نباید این نقدها به اتهام منجر شود، زیرا اتهام تجری در برابر خدا و گناه است.
وی تصریح کرد:‌ همیشه باید راست‌گویی را در کارهای خود سرلوحه قرار دهیم، زیرا راست‌گویی و صداقت راه نجات است.
روحانی با بیان اینکه نباید غیرواقعی حرف بزنیم، گفت: کاری که با زحمت کارگزاران نظام و توسط بخش‌های مختلف لشکری و کشوری انجام می‌شود ممکن است دارای نقص و اشکالاتی باشد، اما نباید با لحنی سخن بگوئیم که همه این زحمت‌ها را نادیده بگیریم.
وی با اشاره به حقوق‌های برخی از مدیران گفت:‌ ممکن است چند نفر مرتکب خطا شوند و حقوق‌هایی بگیرند که کمتر یا بیشتر باشد ضمن اینکه من نمی‌خواهم از کسانی که از قانون سوء استفاده کرده حمایت کنم بلکه باید با این افراد برخورد شود.
رئیس جمهور اضافه کرد: در آغاز سال جاری که بودجه را تصویب می‌کردیم برخی برداشت‌های غیرمنصفانه وجود داشت که ما در آئین‌نامه‌ها به دنبال این برداشت‌ها بودیم و به این مسأله هم توجه داشتیم.
وی با اشاره به اینکه همه مسؤولان برای خدمت و با هدف خدمت‌گذاری در دولت حضور دارند، اضافه کرد: اگر کسی به ناحق سخن گفت و نقدی غیرمنصفانه داشت و اتهام‌زنی کرد این کار او در شأن یک ایرانی و یک مسلمان نیست.
* بسیاری از مراکز اقتصادی ما نسبت به سال گذشته فعال‌تر شده‌اند!!
روحانی در ادامه گفت:‌ امروز در شرایطی هستیم که باید از آن به خوبی استفاده کنیم و حرکت ما رو به جلو باشد.
رئیس جمهور افزود:‌ به هر استانی سفر می‌کنیم نقاط قوتی دارند و انسان‌های فرهیخته‌ای در آنها وجود دارد که باید با استفاده از توان آنها مشکلات و نقاط ضعف را کنار بزنیم.
وی با بیان اینکه از آثار سفر استانی این است که مسؤولان کشور به صورت مستقیم سخنان را می‌شنوند و مشکلات را می‌بینند، ادامه داد: ایثارگران در این پروسه جایگاه بزرگی دارند که باید از توان آنها بیشتر استفاده کنیم، زیرا اگر ایثارگری آنها نبود معلوم نبود الان کجا بودیم.
وی گفت: کاری که شهدا و خانواده‌های آنها انجام دادند به همراه سایر ایثارگران و آزادگان کاری بزرگ بود که مدیون آنها هستیم.
رئیس جمهور در ادامه با بیان مقایسه شرایط کشور نسبت به سال گذشته گفت: بسیاری از مراکز اقتصادی ما نسبت به سال گذشته فعال‌تر شده‌اند.
روحانی افزود: نمی‌خواهم بگویم مشکل نداریم و با راه‌اندازی ۷ هزار و ۵۰۰ واحد راکد مشکلات حل می‌شود اما همه باید تلاش کنیم تا در حوزه اشتغال به شرایط مطلوب برسیم.
* استان‌های کشور را بین وزرا برای نظارت بر روند اقتصاد مقاومتی تقسیم خواهیم کرد
وی با اشاره به سفرهایی که به چندین کشور داشته و گفت‌وگو با رؤسای جمهور آنها گفت: برای مثال، ارزش پول کشور آذربایجان در برابر ارزهای خارجی به خاطر قیمت نفت نصف شده که آن هم به دلیل افزایش تولید نفت است.
رئیس جمهور گفت:‌ عربستان نیز با همین مشکل مواجه شد و از پول ذخایر خود استفاده کرد در حالی که ما نمی‌توانستیم از ذخایر پولی خود استفاده کنیم، همچنین در اقتصاد مقاومتی کارهای خوبی کرده‌ایم و در آینده تمام استان‌ها را بین وزرا برای نظارت بر روند اقتصاد مقاومتی تقسیم خواهیم کرد.
روحانی گفت: اگر در اقتصاد مقاومتی توفیقی کسب کرد‌ه‌ایم به خاطر اعتماد متقابل مردم و مسؤولان بوده است، لذا اگر دشمن اعتماد متقابل را بگیرد و بین مردم و ما فاصله بیندازد با مشکل روبه‌رو خواهیم شد.
رئیس جمهور به رشد اقتصادی ۴٫۴ درصد که توسط مرکز آمار ایران اعلام شده است، اشاره کرد و گفت: این رشد بدون احتساب نفت نزدیک به ۳ درصد است.
وی گفت: در سال ۹۴ رشد اقتصادی ما ۳ درصد و در سال ۹۴ که مشکلات سختی داشتیم به ۱ درصد رسید و امسال شرایطی را ایجاد کردیم که بدون نفت رشد ۳ درصدی داریم.
روحانی افزود: در برجام کار بزرگی انجام دادیم و تولید نفت ما امروز به قبل از سال ۹۰ برمی‌گردد و این کار تنها در عرض ۶ تا ۷ ماه پس از برجام صورت می‌گیرد.
* باید سالانه یک میلیون شغل ایجاد کنیم
وی با اشاره به تحریم‌ها گفت: کشورهای مختلفی قصد برقراری رابطه با ایران را داشتند اما تحریم‌ها و وجود کشور آمریکا مانع برقراری این ارتباط می‌شد، ولی حمایت و حضور مردم و رهنمودهای رهبری این تحریم‌های غلط برداشته شد و امروز تلاش بخش سیاسی و بخش‌های اقتصادی دولت دست به دست هم داد که ما به نقطه‌ای رسیدیم که شرایط ما با سال گذشته تفاوت زیادی کرده؛ بدین منظور نباید امروز بنشینیم و بر روی مسائل کم‌ارزش و بی‌ارزش بحث کنیم، بلکه باید بهترین بهره‌برداری را از این فضا داشته باشیم.
وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: یکی از افتخارات سال گذشته ما که آرزوی ۵۰ -۶۰ ساله کشور بود، این مسأله بود که صادرات غیرنفتی ما بر واردات غیر نفتی پیشی بگیرد، زیرا همیشه تراز تجاری ما منفی بوده و همیشه واردات ما بیشتر از صادرات ما بود که در سال گذشته برای اولین‌بار و بعد از سال‌ها صادرات ما یک میلیارد بر واردات ما پیشی گرفت و در ۴ ماه سال جاری صادرات ما ۳٫۴ میلیارد بیشتر از واردات ما بوده که این کار بسیار عظیم و بزرگی است که توسط دولت انجام شده است.
رئیس جمهور بیان کرد: این افتخار بزرگی است که تنها متعلق به دولت، حزب و جناح خاصی نیست بلکه متعلق به همه مردم و ملت ایران است.
روحانی با اشاره به افتخارآفرینی ورزشکاران در المپیک گفت: افتخارآفرینی ورزشکاران ما در المپیک تنها متعلق به ورزش جوانان نیست، بلکه متعلق به همه ملت ایران است و ما باید در گشایش‌های ملی همه به دنبال تلاش برای استفاد از فرصت‌ها باشیم.
وی با تأکید بر وحدت و همدلی میان دولت و ملت گفت: باید این قبیله و آن قبیله، این حزب و آن حزب را کنار بگذاریم و تنها برای توسعه کشور و اشتغال جوانان تلاش کنیم.
رئیس جمهور تصریح کرد: سال گذشته بیش از ۶۷۰ هزار شغل خالص ایجاد شده که امسال تلاش ما بیشتر خواهد شد و با توجه به اینکه نرخ بیکاری ۱۱ درصد بوده(البته در استان‌ها متفاوت است)، باید سالانه یک میلیون شغل ایجاد کنیم تا شاهد افزایش نرخ بیکاری نباشیم.
* لزوم استفاده از فرصت‌ها و ظرفیت‌های عظیم کهگیلویه و بویراحمد
روحانی با اشاره به افزایش یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفری سالانه در کشور، بیان داشت: سالانه بالای یک میلیون رشد جمعیت داریم که باید برای این افراد شغل ایجاد شود که این شدنی است به شرطی که از همه فرصت‌ها به خوبی استفاده کرد.
وی با اشاره به فرصت‌ها و ظرفیت‌های عظیم کهگیلویه و بویراحمد گفت:‌ باید فضا را برای بهره‌برداری از این فرصت‌ها استفاده کنیم.
رئیس جمهور ادامه داد: استان کهگیلویه و بویراحمد صادرکننده آب است ضمن اینکه این استان هم باید از آن حداکثر استفاده را ببرد و این خواسته‌ به‌جایی است که مردم این استان از ما دارند.
روحانی اضافه کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه‌های کشاورزی، گردشگری، نفت و گاز دارای استعداد و پتانسیل است و همچنین دارای مردمانی مردم‌‌نواز که می‌طلبد مشکلات این مردم حل شود و هدف ما از سفرهای استانی نیز حل همین مشکلات است.
شورای اداری گچساران با حضور معاون رئیس جمهور
معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت: برخی رسانه‌ها از روی کوته‌فکری، دولت را زیر سؤال می‌برند.
حجت‌الاسلام مجید انصاری امروز در نشست شورای اداری شهرستان گچساران اظهار کرد: امروز دشمنان ایران اسلامی بعد از ۳۷ سال از عمر انقلاب مأیوس شده‌اند.
معاون حقوقی رئیس‌جمهور افزود: دشمنان به دنبال این هستند که مردم را نسبت به انقلاب و نظام مأیوس کنند.
انصاری بیان کرد: دشمن همه توان خود را به کار گرفته که مردم را نسبت به مسؤولان بدبین کنند.
وی گفت: شبکه‌های خبری و تبلیغاتی دشمن به دنبال این هستند که ایران را کشوری بی‌ثبات جلوه داده و به اهداف خود برسند.
انصاری تصریح کرد: امروز ایران امن‌ترین و باثبات‌ترین کشور خاورمیانه بشمار می‌رود.
معاون رئیس‌جمهور گفت: با برجام بر مشکلات غلبه کرده‌ایم و رفع تحریم‌های کشتیرانی و بانکی کار بزرگی بود که رئیس‌جمهور آن را با برجام انجام داد.
وی افزود: تحریم‌هایی بود که به سادگی برطرف نمی‌شد اما روحانی به سادگی آن‌ها را برچید.
این معاون رئیس‌جمهور در بخش دیگری از اظهارات خود به رشد اقتصادی ۴٫۴ درصدی کشور اشاره کرد و گفت: این ثمره برجام است در حالی که قبل از آن رشد اقتصادی منفی ۶٫۷ درصدی را تجربه می‌کردیم.
این مسؤول در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان این که امروزه هیأت‌های اقتصادی به کشور رفت و آمد می‌کنند از برخی رسانه‌ها در کشور انتقاد کرد.
وی گفت: برخی رسانه‌ها با کوته‌فکری دولت را زیر سؤال می‌برند که باید از آن‌ها پرسید آیا وقتی کشور در تولید گندم خودکفا می‌شود و یا در اقتصاد مقاومتی به فرمایشات رهبری عمل می‌کند مستحق چنین چیزی است.
انصاری افزود: دولت اکنون در حال کمک به فعال شدن تعداد هفت هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی نیمه فعال است.
وی با انتقاد از این که برخی صبح تا شب دولت را متهم می‌کنند، افزود: دشمن بیرونی هم به دنبال القای این موضوع است که حاکمیت در ایران دوگانه است.
معاون رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: افتخار دولت یازدهم این است که منویات رهبری را با قدرت اجرایی می‌کند.

(تصاویر) استقبال از روحانی در یاسوج
(تصاویر) استقبال از روحانی در یاسوج
(تصاویر) استقبال از روحانی در یاسوج
(تصاویر) استقبال از روحانی در یاسوج
(تصاویر) استقبال از روحانی در یاسوج
(تصاویر) استقبال از روحانی در یاسوج
(تصاویر) استقبال از روحانی در یاسوج
(تصاویر) استقبال از روحانی در یاسوج
(تصاویر) استقبال از روحانی در یاسوج
(تصاویر) استقبال از روحانی در یاسوج
(تصاویر) استقبال از روحانی در یاسوج
(تصاویر) استقبال از روحانی در یاسوج
(تصاویر) استقبال از روحانی در یاسوج
(تصاویر) استقبال از روحانی در یاسوج
(تصاویر) استقبال از روحانی در یاسوج
(تصاویر) استقبال از روحانی در یاسوج
(تصاویر) استقبال از روحانی در یاسوج


نام شما

آدرس ايميل شما

ع - ش
Iran, Islamic Republic of
استقبال خیلی خوبی بود درود بر شرف این مردم شرافتمند.
حامی
Iran, Islamic Republic of
بله،آقای کیانی و امثال آقای کیانی را کاری میکنند که دیگر هیچوقت کسی نباشد که پشت مردم و جوانان این مملکت وایسن آقای کیانی آزادی بیان در کشور ما وجود ندارد واله حرفهای شما جز حقیقت نیست مرسیاز فرمایشاتتون
دوست
Iran, Islamic Republic of
مگه همین .. نبود که تو اون هشت سال احمدی نژاد اون همه وام گرفت و پیمانکاری کرد و میلیاردر شد . چطور اون موقع اینهمه از دولت تعریف میکرد حالا شد مخالف؟
Iran, Islamic Republic of
واقعا کیانی آدم بی سواد واحمقی به نظر می رسد
مارشال
Iran, Islamic Republic of
اینها که ازبی کاری می رقصند واون بنده خدا روی ماشین که تا خالا ادم ندیده تو چه قرنی هستند
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1