تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب : ۱۹۳۵۰۲

جزئیات سخنرانی رئیس جمهور در یاسوج + تصاویر(۲)

۶
۰
کبنا ؛
مردم استان کهگیلویه و بویر احمد در سالروز میلاد با سعادت امام رضا (ع)  از رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید در شهر یاسوج استقبال کردند.


به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، اقشار مختلف مردم استان کهگیلویه و بویر احمد که صبح یکشنبه برای استقبال از رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید ساعت‌ها پیش از زمان اعلام شده در خیابان‌ها و مسیرهای منتهی به استادیوم تختی یاسوج حضور داشتند، با لباس های محلی و با دود کردن اسپند و در دست داشتن پلاکاردهایی که بر روی آنها شعارهای انقلابی در حمایت از سیاست‌های دولت و خوش آمدگویی به رییس جمهور نقش بسته بود، مقدم رییس جمهوری را گرامی داشتند.
حضور مردم استان کهگیلویه و بویر احمد در استقبال از رییس جمهوری و هیأت همراه به گونه‌ای بود که خودروی حامل رییس جمهور بارها متوقف شد و حسن روحانی نیز به ابراز احساسات مردم پاسخ می‌داد.

سخنرانی رئیس جمهور در ورزشگاه تختی یاسوج
رئیس‌جمهور در اجتماع مردم استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه رونق را به اقتصاد کشور بر می‌گردانیم، گفت: دیشب مرکز آمار کشور اعلام کرد رشد اقتصادی ایران در ۳ ماهه اول امسال ۴.۴ درصد بوده است.
به گزارش کبنا، حجت‎الاسلام والمسلمین حسن روحانی دقایقی پیش در اجتماع مردم کهگیلویه و بویراحمد در ورزشگاه پهلوان تختی یاسوج به ایراد سخنرانی پرداخت.
* لطف شما مردم نسبت به خادمان خودتان بار مسئولیت همه ما را سنگین‌تر می‌کند و احساس می‌کنیم در برابر شما مردمی که برای دین، اسلام، وطن و کشورتان این همه فداکار و ایثارگر هستید، بار مدیریت همه مسئولان و همه کارگزاران نظام سخت‌تر و سنگین‌تر خواهد شد.
*عشایر غیور این دیار شما همان کسی بودید که در انقلاب اسلامی با رهنمودهای آیت اله ملک حسینی از یاران امام و انقلاب در کنار ملت ایران به پیروزی رساندید.
*شما در جنگ تحمیلی و رشادت‌های فرزندان شما در جبهه های جنگ در تاریخ می‌ماند. که رسالت غیور این استان در کنار افتخار بیافرینند شما در خط مقدم ایستاده‌اید
* عزت ما در سایه ائمه اطهار، پیامبر اسلام(ص)، اهل بیت(ع) و به‌ویژه مولای ما امام هشتم است. امام رضا(ع) با حضور در ایران فرهنگ این دیار را به اوج رساند و امروز قبر مطهر و پاکش ایشان جاذبه‌ای است تا قلوب همه شیعیان و مسلمانان جهان به سمت این سرزمین و خراسان و مشهد الرضا(ع) جذب شود.
* امام رضا(ع) درس برادری و عطوفت و محبت و وحدت داد چون ایشان امام رئوف و مهربان لقب یافته است و او را به عنوان رضا لقب داده‌اند که هم مورد رضایت خداوند بود و هم مورد رضایت عامه مردم. درس اخلاق، صفا و صمیمیت را از ائمه هدی و به‌ویژه امام هشتم بیاموزیم و عمل کنیم.
*روحانی گفت: مردم غیور و شجاع کهگیلویه و بویراحمد همه ی خیابان های یاسوج مهر و فضای شما مردم خونگرم بود محبت شما مردم نسبت به خادمان خودتان بار مسئولیت همه‌ی ما را سنگین تر می‌کند.
*وی افزود: احساس می‌کنیم در برابر شما مردم که برای دین و اسلام و کشورتان که این همه ایثارگر هستید بار مسئولین و کارگزاران سنگین تر خواهد شد.
روحانی اظهار کرد: استان کهکیلویه و بویراحمد که همیشه در تاریخ در قله دنا همواره از استقلال میهن دفاع کردند در برابر استعمارگر غرب ایستادند و در برابر رضاخان ایستادگی کردند.
* خوشحالم در این روز مبارک و در روز امام هشتم(ع) در میان شما مردم خونگرم، دلاوری که همیشه در تاریخ در کنار قله دنا همواره از استقلال ایران دفاع کرده‌اند در برابر استعمارگران غرب و متجاوزان ایستادند. در برابر ظلم و سلطه رضاخانی این مردم ایستادگی کردند و مقاومت کردند. ایلات و عشایر غیور این دیار؛ شما بودید که در انقلاب اسلامی کنار نهضت اسلامی، امام راحل با رهنمودهایی که در میان شما مرحوم آیت‌الله ملک‌حسینی که از یاران با وفای امام و انقلاب بود، در کنار امام ایستادگی کردید و انقلاب را در کنار مردم ایران به پیروزی رساندید و در دوران جنگ تحمیلی فرزندان غیور و سرداران شما، عشایر شما، دلاوران شما، در جبهه‌های جنگ به یاد تاریخ جنگ نمی‌رود که رشادت جوانان این استان در جزایر مجنون توانست افتخار بیافریند. امروز هم در همه جا، شما در خط مقدم ایستاده‌اید برای کشورتان و برای عزت‌تان و استقلال سرزمین‌تان.
* امروز ۲۴ مرداد است. ۲۴ مرداد در ۳ سال قبل روز تشکیل دولت یازدهم برای خدمت به شما بود. از ۱۲ تا ۲۴ مرداد در کمترین زمان ممکن، به همت این مردم و با یاری نمایندگان مجلس توانستیم دولت یازدهم را تشکیل دهیم و شروع به کار کنیم.
* در طول این ۳ سال، علی رغم همه سختی‌ها، علی‌رغم روزهای سخت، علی‌رغم شرایط سختی که دولت یازدهم تشکیل شد، به همت مردم و یاری مردم قدم به قدم به جلو حرکت کرده‌ایم. من خوشحالم به مردم یاسوج اعلام کنم، دیشب مردم مرکز آمار کشور اعلام کرد رشد اقتصادی ایران در ۳ ماهه اول امسال ۴٫۴ درصد بوده است. روزی که تشکیل دولت دادیم، رشد اقتصادی کشور منهای ۶٫۸ درصد بود. امروز رسیدیم به ۴٫۴ درصد و این غیرت شما جوانان است.
* اگر امروز توانستیم در روزهای سخت این منطقه، در شرایطی که دشمنان انقلاب قیمت نفت را به یک‌سوم و یک‌چهارم رساندند، به رشد نزدیک ۵ درصد برسیم این به معنای اعتماد مردم به دولت‌شان و اتحاد ملت و دولت است.
* مردم عزیز و غیور ما، شعار رهبر معظم انقلاب را اجرا کردندو آن همدلی و همزبانی میان دولت و ملت بوده و ما امروز توانستیم در یک نقطه شکوهمندی قرار بگیریم. شما ملت بزرگ ایران نه با شعار بلکه با اراده‌تان با ایستادگی‌تان، با مقاومت‌تان و حمایت‌تان و اطاعت از رهبری به دنیا نشان دادید که کسی نمی تواند چیزی را بر مردم ایران تحمیل کند. دشمنان به پای ایران زنجیر تحریم بسته بودند اما شما مردم با ایستادگی‌تان و مقاومت کاری کردید که زنجیر‌های تحریم را شکاندید.
* امروز برخلاف اراده دشمنان ایران، هر مقدار که ما می‌خواهیم نفت‌مان را به جهان صادر می‌کنیم. امروز ما با غیورمردان سرزمین ایران توانستیم کاری کنیم که زنجیرهایی که برای عدم ارتباط بین بانک‌های ایرانی و خارجی ایجاد کرده بودند را درهم شکستیم. امروز از سراسر دنیا در عرض کمتر از یک‌سال ۳۵۰ هیئت اقتصادی و ۱۶۰ هیئت سیاسی به ایران سفر کردند.
* ممکن است عده کمی از اینکه تحریم برداشته شده باشد خوشحال نباشند اما ملت بزرگ ایران شاد و مسرور است.
* ملت بزرگ ایران در برابر دشمنان این سرزمین و انحراف ایستادگی کرده و خواهد کرد. همانطور که توانستیم تورم را تک رقمی کنیم با حمایت شما رونق را هم به اقتصاد کشور بر می‌گردانیم.
* باید اقتصادمان را به حرکت دراوریم. امسال ۷۵۰۰ بنگاه اقتصادی را تا پایان سال راه‌اندازی خواهیم کرد.
* ما نباید بگذاریم در این استان که دنیای زیبایی‌هاست و دنیای رودخانه‌های خروشان است و دنیای سرچشمه‌ها و یخچال‌های طبیعی است، جوانی بیکار بماند. ما باید کشاورزی را احیا کنیم و کشاورزی گلخانه‌ای را استان احیا کنیم و صنعت را به استان بیاوریم. این جا دیار نفت و گاز و گردشگری است. باید جاذبه گردشگری را در این استان افزون کنیم و گردشگران داخلی و خارجی را به استان جذب کنیم. باید در استان حرکتی را ایجاد کنیم تا برای سایر استان‌ها همجوار جذب گردشگر کنیم.
رئیس‌جمهور افزود: چرا ما برجام را اجرا کردیم؟ چرا ما در برابر ۶ قدرت بزرگ دنیا ۳۰ ماه ایستادگی کردیم و دلاورانه دیپلمات‌های شجاع شما، برای سرزمین ایران غرور و افتخار آوردند. درست است که صهیونیست‌ها از پیروزی ملت ایران عصبانی هستند و یکی دو کشور جنوبی همسایه ما متاسفانه با کودک‌صفتی ناراحت‌هستند از پیروزی ملت ایران اما ملت ما با ایستادگی و و حدت و اتحاد و رهنمود‌های رهبر فرهیخته و بزرگ انقلاب توانست پیروزی بزرگ سیاسی تاریخی را به دست آورد.
* برجام برای این بود که شرایط برای حرکت مردم ایجاد و دیوارها برداشته شود تا ملت ما و دانشمندان و اندیشمندان ایران اسلامی بتوانند برای کشور رونق اقتصادی ایجاد کنند. خوش‌بینی به برجام به معنای خوش‌بینی به ابرقدرت‌ها نیست؛ ما به آمریکا بد بینیم و به برجام خوش‌بین.
* شرایط را برای حرکت آماده کردیم. شرایط را برای جذب سرمایه خارجی آماده کردیم. ۸۲ تفاهم و قراداد با کشورهای خارجی در زمینه صنعتی امضا شده که ۲۹ قرارداد شروع به‌اجرا شده است.
* امسال تحول بزرگ در سراسر ایران در زمینه گازرسانی روستایی و آبرسانی روستایی به‌وجود خواهیم آورد.
*شما ملت نه با شعار بلکه با اراده‌تان و با حمایت‌تان از رهبری به دنیا نشان دهید کسی نمی‌تواند چیزی به مروم ایران تحمیل کند.
*شما با غیرت و شجاعت توانستید، زنجیر تحریم دشمنان به دست و پای ایران بسته بودند، با ایستادگی تان و با مقاومتان کاری کردید که زنجیرهای تحریم را شکستید.
*امروز برخلاف دشمنان ایران هر مقدار که ما میخواهیم نفت‌مان را به جهان صادر می‌کنیم، علیرغم اراده دشمنان امروز کشتی‌های ایران در بندرگاه های جهان قرار می‌گیرند.
* امروز با غیور مردان ایران کاری کردیم که زنجیرهای که عدم ارتباط بانک های ایرانی با خارجی توسط تحریم ایجاد شده بود، درهم شکنیم.
rohani-yasuj (1) rohani-yasuj (2) rohani-yasuj (3) rohani-yasuj (4) rohani-yasuj (5) rohani-yasuj (6) rohani-yasuj (7) rohani-yasuj (8)   rohani-yasuj (11) rohani-yasuj (12)  rohani-yasuj (13)rohani-yasuj (14) rohani-yasuj (15) rohani-yasuj (16) rohani-yasuj (17) rohani-yasuj (18) rohani-yasuj (19) rohani-yasuj (20) rohani-yasuj (21) rohani-yasuj (22) rohani-yasuj (23) rohani-yasuj (24) rohani-yasuj (25) rohani-yasuj (26) rohani-yasuj (27) rohani-yasuj (29) rohani-yasuj (30) rohani-yasuj (28)
نام شما

آدرس ايميل شما

گمنام
Iran, Islamic Republic of
تا کی بی عدالتی پارتی بازی و ناحقی در این استان تا کی
گچساران
Iran, Islamic Republic of
درود بر مردم استان کهگیلویه و بویراحمد که افتخار افریدند
ایمان
Iran, Islamic Republic of
مردم ساده لو سالهاست گول وعده های دولت مردانو داریم میخوریم از نماینده مجلس تا رییس جمهور کمترین میزان اشتغال زایی توی استان ما بود یه کارخونهای نمیزنند که چهار تا جوون به خاطر بیکاری و فقر خود کشی نکنه تو هر خانوادهای که بری حد اقل چهار تا جوان بیکار میبینی. چه امیدی. ما که از این دولت ها خسته ایم امیدمان به خداست باید تحویلشون نگیرید تا احساس نکنند ازشون راضییم
تهران
Iran, Islamic Republic of
ماشالله به کهگیلویه بویراحمدی ها
محیط زیست
Iran, Islamic Republic of
میگم چرا روی سکوها رو پوشاندن..مگه جمعیت زیاد نبوده
یاس
Iran, Islamic Republic of
ریت سه او عکس خو معلومه دروغه که بادیگاردل کت شلوارین سر ماشین.صبح زاگرس سر دسته گروته برا خبرشه بخون
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1