تاریخ انتشار
شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۵۸
کد مطلب : ۱۹۳۳۷۰

سفر معاون پارلمانی به جای وزیر نفت به گچساران / افتتاح فاز نخست مجتمع فرهنگی و هنری یاسوج /نشست هم‌اندیشی دفتر ارتباطات ریاست جمهوری با رسانه‌ها /

۶
۰
کبنا ؛خبرهای کهگیلویه و بویراحمد /
وزیر نفت سفری به گچسارن ندارد/ تشکیل شورای ادارای با حضور معاون پارلمانی رئیس‌جمهور
فرماندار گچساران از تشکیل شورای ادارای با حضور معاون پارلمانی رئیس‌جمهور خبر داد و گفت: وزیر نفت سفری به گچسارن ندارد.
عبدالرحیم رحیمی اظهار داشت: جلسه شورای اداری روز یکشنبه گچساران و همزمان با سفر دولت به کهگیلویه و بویراحمد با حضور حجت‌الاسلام انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور برگزار می‌شود.
فرماندار گچساران با بیان اینکه جلسه شورای اداری با حضور این معاون رئیس‌جمهور در گچساران برگزار می‌شود، گفت: روز یک‌شنبه رأس ساعت ۳ بعد از ظهر جلسه شورای اداری شروع خواهد شد و بعد از اتمام این جلسه بازدیدی از طرح پتروشیمی گچساران و کلنگ‌زنی چند پروژه از برنامه‌های کاری این معاون رئیس‌جمهور خواهد بود.
وی در پاسخ به این سؤالی مبنی بر اینکه آیا وزیر نفت در این سفر به شهر نفت‌خیز گچساران خواهد آمد، اظهار کرد: در برنامه کاری دولت این سفر نیست و ما تا این لحظه بی‌خبر هستیم اما امکان آن وجود دارد که خارج از برنامه باشد.

رفع موانع سرمایه گذاری اولویت دولت برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد است
معاون اجرایی رئیس جمهور تاکید کرد که تصمیم های راهبردی واثرگذار برای توسعه و شکوفایی استان کهگیلویه و بویراحمد در سفر پیش روی هیات دولت به این استان گرفته خواهد شد.
محمد شریعتمداری روز شنبه در آیین افتتاح سامانه ارتباطات الکترونیکی مردم و دولت (سامد) در کهگیلویه و بویراحمد افزود: توجه دولت یازدهم به کهگیلویه و بویراحمد متوقف به انجام سفر رئیس جمهور ی به این استان نبوده است.
وی تصریح کرد: این استان همواره کانون توجه دولت یازدهم بوده است.
شریعتمداری ادامه داد: رشد حدود ۳۰۰درصدی اعتبارات عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد ظرف سه سال گذشته بیانگر توجه ویژه دولت تدبیر و امید به این دیار بوده است.
شریعتمداری یادآور شد: استان کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت های متعدد در حوزه های مختلف بویژه منابع آبی، گردشگری و نفت و گاز است که با توجه ویژه دولت برای شکوفایی این ظرفیت ها توسعه استان نیز به مراتب شتاب بیشتری خواهد گرفت.
وی تاکید کرد: کهگیلویه و بویراحمد با وجود داشتن حدود تنها یک درصد جمعیت کشور اما تولید بیش از ۲۵ درصد نفت و گاز و حدود ۱۰درصد منابع آبی کشور را در اختیار دارد.
وی همچنین در جمع خبرنگاران ابراز داشت: یکی از پیش نیازهای اساسی در جهت توسعه و پیشرفت این استان رفع موانع سرمایه گذاری برای شکوفایی ظرفیت ها و استعدادهای متعدد در حوزه های گوناگون است.
شریعتمداری اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد دارای چالش ها و محرومیت های تاریخی متعددی است که باید با برنامه ریزی صحیح، هدفمند و اثرگذار در سطح ملی و استانی فاصله توسعه نیافتگی این استان با سایر مناطق کشور کاهش یابد.
وی با بیان اینکه مردم قدرشناس این استان منتظر خبرهای خوش و امیدوار کننده رئیس جمهور ی در روز ۲۴ مرداد امسال باشند، افزود: انجام سفرهای استانی هیات دولت موجب شتاب بخشی در عمران و آبادی مناطق مختلف کشور می شود.
شریعتمداری یکی از اقدام های ارزشمند در سفرهای استانی رئیس جمهور را افتتاح سامانه (سامد) برای برقراری و ارتباط عزتمند بین مردم و دولت دانست.
وی یاداور شد: به تمامی درخواست ها و مسائل مطرح شده از سوی مردم در این سامانه پاسخ مناسب و راهگشا داده خواهد شد.
سفر دو روزه کاروان تدبیر و امید به کهگیلویه و بویراحمد روز یکشنبه این هفته انجام می شود.
رئیس جمهور ساعت ۹و ۳۰ دقیقه فردا (یکشنبه) در جمع مردم این استان در شهر یاسوج سخنرانی خواهند کرد.
دیدار با علما، نخبگان و ایثارگران، شرکت در نشست شورای اداری، افتتاح طرح های مختلف عمرانی و اقتصادی به صورت ویدئو کنفرانس، دیدار با روستاییان و عشایر استان و نیز شرکت در نشست خبری از دیگر برنامه های مهم سفر ۲ روزه رئیس جمهور ی و دولتمردان به کهگیلویه و بویراحمد است.
این استان دارای هشت شهرستان، ۱۷ شهر و یک هزار و ۶۷۶ روستای دارای سکنه است.

نشست هم‌اندیشی رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد با رئیس دفتر ارتباطات نهاد ریاست جمهوری
نشست هم‌اندیشی رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد با رئیس دفتر ارتباطات نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
ظهر امروز نشست رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با طاهره قیومی رئیس دفتر ارتباطات نهاد ریاست جمهور به مناسبت سفر رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
رضا دهبانی‌پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد دارای چهار روزنامه، ۳۷ سایت خبری مجوز دار، ۲۷ هفته نامه و ۱۱ خبرگزاری است.
وی با اشاره به سفر دو روزه ریاست جمهوری به استان افزود: این سفر با هدف بررسی محرومیت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد انجام می‌شود و انتظار می‌رود اصحاب رسانه پوشش خبری مناسبی از این سفر داشته باشند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: رسانه‌های استان برای پیشرفت و توسعه همه جانبه کهگیلویه و بویراحمد منافع جمعی را بر منافع فردی ترجیح دهند و در انعکاس صحیح اخبار این سفر همت کنند.

راه‌های کهگیلویه و بویراحمد نیازمند ۴۱۶ میلیارد تومان اعتبار

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیشنهاد اداره راه و شهرسازی به هیئت دولت ۴۱۶ میلیارد تومان است.
«حسن فدایی» افزود: برای تکمیل پروژه جاده‌ای «پاتاوه – دهدشت» ۱۸۰ میلیارد تومان، پل پرین گچساران و پل خیرآباد ۱۰۵میلیارد تومان، جاده بابامیدان، یاسوج، سمیرم ۵۰ میلیارد تومان، جاده یاسوج – شیراز ۳۶ میلیارد تومان، جاده باغچه سادات، سرفاریاب، یاسوج و سی‌سخت ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
وی خاطرنشان کرد: ۳۰ میلیارد تومان برای مصوبات سفر هیئت دولت به استان پیشنهاد شده است مسئول نماینده سازمان بودجه برنامه کشور آن را تأیید کرده است اما هنوز تأیید نهایی نشده است که امیدواریم این مبلغ در سفر هیئت دولت تأیید شود.
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: کل اعتباراتی که برای این استان در نظر گرفته شده بالغ بر ۹۰۰ میلیارد تومان است که قریب به ۴۰ درصد این اعتبارات را پیشنهاد راه و شهرسازی در پی دارد و اگر این عدد تأیید شود قطعاً در زمینه زیرساخت‌های حمل و نقل جاده‌ای این استان تغییر اساسی به وجود خواهد آمد.
فدایی در رابطه با راه‌های روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مقرر شد نزدیک به ۵۰۰ کیلومتر راه روستایی از محل اعتبارات راه روستایی با اعتباری نزدیک به ۲۰ تا ۲۵ میلیارد تومان به فصل حمل و نقل اضافه شود.
وی تصریح کرد: هم‌اکنون مشکلات راه‌های کهگیلویه و بویراحمد کمبود نقدینگی است که باعث شده است روند اجرایی پروژه‌ها با آن شتابی که مدنظر است، پیش نروند.
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در سفر اخیری که معاون وزیر به این استان داشتند با توجه به عملکرد اداره‌کل راه و شهرسازی در حوزه اجرای پروژه‌ها و روکش آسفالت‌ها این استان را یکی از استان‌های برتر می‌دانستند، اما از طرف دیگر با شناخت کامل و بررسی‌های دقیق که داشتند استان کهگیلویه و بویراحمد را به‌عنوان استان محروم کشور به‌لحاظ زیرساخت‌های راهی قلمداد کردند.
فدایی تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه بزرگراه نسبت به سایر استان‌های کشور در ردیف‌های آخر و تقریباً در ردیف ۲۸ یا ۲۹ واقع است.
وی ادامه داد: در دولت گذشته حدوداً ۵۰ کیلومتر بزرگراه داشتیم که در دولت تدبیر و امید این میزان به ۹۷ کیلومتر رسیده است که امیدواریم در صورت تإمین اعتبار تا پایان هفته دولت سال ۹۶ این میزان را به ۱۵۷ کیلومتر برسانیم.
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که میانگین کشوری شاخص آسفالت روستایی ۷۶درصد است، افزود: شاخص آسفالت روستایی این استان ۴۲٫۸ درصد است که بازهم در رده‌های آخر قرار دارد البته علت آن به وضعیت توپوگرافی خاص و هزینه‌بر استان بر می‌گردد که در دولت‌های گذشته همان میزان اعتباری که برای ساخت یک کیلومتر راه در استان‌هایی مانند اصفهان و یزد اختصاص داده می‌شد همان میزان اعتبار نیز برای استان کهگیلویه و بویراحمد در نظر گرفته می‌شد و این در صورتی است که عملاً ساخت یک کیلومتر راه در این استان برابر با ساخت پنج کیلومتر راه در چنین استان‌هایی است.
فدایی افزود: بالغ بر ۵۵۰ کیلومتر راه اصلی، ۹۷ کیلومتر بزرگراه، ۴۷۰۰ کیلومتر راه روستایی و ۱۵۷۰ کیلومتر راه فرعی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
وی یادآور شد: از هیئت دولت انتظار داریم که توجه ویژه‌ای به بخش زیرساخت‌های حمل و نقل استان کهگیلویه و بویراحمد داشته باشند، چون اگر این زیرساخت‌ها به حد نصاب خود برسد در بحث‌های اقتصادی، سرمایه‌گذاری، فرهنگی و گردشگری استقبال شایان توجهی خواهد شد و رونق و رشد را در پی خواهد داشت.

افتتاح فاز نخست مجتمع فرهنگی و هنری یاسوج

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: فاز نخست مجتمع فرهنگی و هنری یاسوج در سفر هیئت دولت به استان افتتاح می‌شود.
«رضا دهبانی‌پور» در جمع خبرنگاران افزود: برای تکمیل این پروژه امسال ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت.
وی افزود: اتمام فاز دوم این پروژه نیز نیازمند۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: سال آینده بهره‌برداری کامل از دو فاز این تالار انجام خواهد شد.
دهبانی‌پور زیر بنای این پروژه را ۲۳هزار متر مربع دانست و تصریح کرد: در این پروژه سالن‌های مختلف نمایش، سینما، موسیقی، آموزش و اجتماعات نیز برخوردار است.
وی با اشاره به نشست خبری رئیس‌جمهور در استان یادآور شد: این نشست با حضور ۱۶ خبرگزاری، ۵۰ پایگاه خبری، ۳۰  هفته‌نامه و چهار روزنامه سراسری محلی برگزار خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه و استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مردم برای استقبال از رئیس‌جمهور دعوت کردند
نماینده ولی‌فقیه، امام جمعه یاسوج و استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی مشترک مردم را به استقبال از رئیس‌جمهور در سفر به این استان فرا خواندند.
در پیام مشترک نماینده ولی فقیه و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، امام جمعه یاسوج و استاندار کهگیلویه و بویراحمد آمده است: ۲۴ مردادماه دیار و سرزمین تشیع، خطه دلاور خیز، ولایتمدار و شهیدپرور کهگیلویه و بویراحمد میزبان رئیس جمهور محبوب کشورمان جناب حجه‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی و برخی از اعضاء هیئت دولت در قالب کاروان تدبیر و امید است.
این سفر قبل از هرچیز فرصت مغتنمی است تا مردم استان یک‌بار دیگر همبستگی دولت و ملت را در نظام جمهوری اسلامی ایران در منظر همگان به تصویر کشند و از سوی دیگر حضور عالی‌ترین مقام اجرایی کشور و طرح مسائل استان سرآغاز فصل نوینی در پیشرفت، آبادانی و توسعه استان خواهد بود بر همین اساس سفر ریاست محترم جمهور به استان در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده گرامی می‌داریم.
در بخش دیگری از این پیام خاطرنشان شده است از آحاد مردم شهید پرور و اقشار مختلف از جمله دانشگاهیان، فرهنگیان، کارمندان، کشاورزان، کارگران، اصناف و بازاریان، روحانیون، خانواده معظم شهدا و جانبازان، جوانان و تمام زنان و مردان استان دعوت می‌شود تا عظمت و شکوه مردمی نظام اسلامی را در همراهی و همگامی ملت با دولت به نمایش گذاشته و با خلق حماسه‌ای دیگر برگ زرین دیگری به صفحات مزین شده به رشادت‌ها و افتخارات استان بیفزایند و پیوند ناگسستنی ملت با نظام بیش از پیش مستحکم کنند.

گازرسانی به ۵۱ روستا در کهگیلویه و بویراحمد طی سفر هیئت دولت

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سفر هیئت دولت به این استان ۵۱ روستا برای افتتاح گازرسانی داریم.
«هوشنگ صیدالی» افزود: از هیئت دولت توقع داریم که در زمینه گازرسانی به دو شهر دیشموک و قلعه رئیسی کمک خوبی انجام دهند تا زمان انجام پروژه کوتاه‌تر شود، چون مشکل اساسی ما مشکل نقدینگی است که اگر بودجه از طریق دولت تأمین شود می‌توانیم در زمانی کمتر از ۶ تا ۷ ماه این پروژه را به اتمام برسانیم.
وی خاطرنشان کرد: بدهی جایگاه‌های CNG شهرداری‌ها که حدود ۱۶ تا ۱۷ میلیارد تومان است و با استاندار محترم استان هماهنگ شده تا به شهرداری‌ها برای پرداخت بدهی خود کمک کنند و دیگری بحث دو نیروگاه برق که هم اداره برق و هم شرکت گاز استان پیگیر موضوع هستند که اگر بتوانیم یکی از این پروژه را در منطقه مارگون برای بهبود وضعیت برق منطقه «زیلایی» احداث کنیم که در صورت محقق شدن اثرگذاری خوبی در استان دارد، از دیگر طرح‌های پیشنهادی در سفر هیئت دولت به استان هستند.
مدیرعامل شرکت گاز گهکیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: گازرسانی به ۵۱روستا در سطح استان با اعتبار کلی ۱۵میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان برای هر روستا ۳۰۰ میلیون تومان با جمعیتی بالغ بر ۱۲۰۰خانوار در سفر هیئت دولت به این استان افتتاح و بهره‌برداری خواهد شد.

موزه تاریخ طبیعی کهگیلویه و بویراحمد نیازمند چهار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل

مدیرکل محیط‌زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای تکمیل موزه تاریخ طبیعی استان به چهار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
«سیداسدالله هاشمی» افزود: آتش‌سوزی، کمبود نیرو و شمار فراوان دام در مراتع این استان مهم‌ترین چالش‌های محیط‌زیست استان هستند.
وی خاطرنشان کرد: خرید دستگاه سنجش آلایندگی هوا در شهرستان بهمئی از پیشنهادات محیط‌زیست استان در سفر هیئت دولت است.
مدیرکل محیط‌زیست کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: موزه تاریخ طبیعی استان چند سالی است که راکد مانده و برای تکمیل آن به چهار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان دنا
فرماندار شهرستان دنا از سفر وزیر بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی دولت یازدهم در شهرستان دنا همزمان با سفر هیئت دولت به استان خبر داد.
عباس بهشتی روی در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با سفر هیئت دولت تدبیر و امید به استان کهگیلویه و بویر احمد دکتر قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی میهمان مردم شهرستان دنا خواهد بود.
وی در خصوص سفر وزیر بهداشت به شهرستان دنا افزود: وزیر بهداشت روز یک شنبه و بعد از سخنرانی دکتر روحانی، یاسوج را به مقصد شهرستان دنا ترک می‌کند.
فرماندار شهرستان دنا با بیان این‌که وزیر بهداشت به عنوان نماینده ویژه هیئت دولت و برای بررسی مسایل و مشکلات به شهرستان دنا سفر می‌کند، تصریح کرد: نماینده ویژه دولت در سفر خود ابتدا به سراغ افتتاح چند پروژه شامل طرح پرورش و تکثیر ماهی تلگاه، افتتاح آسفالت و معابر روستاهای کریک و معصوم آباد به نمایندگی از بیست روستای دیگر و افتتاح طرح آبرسانی به روستای بیاره به نمایندگی از شش پروژه مشابه می‌رود.
وی ادامه داد: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پایان سفر یک روزه خود در جلسه شورای اداری شهرستان حضور خواهد یافت تا در نهایت با جمع‌بندی طرح‌ها و پروژه‌های مدنظر گامی بلند در مسیر توسعه و رشد شهرستان دنا برداشته شود.
استان کهگیلویه و بویراحمد مقصد سی امین سفر استانی رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت است. زمان این سفر نیز یکشنبه ۲۴مردادماه امسال اعلام شده است.


 هفت هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۱۲۰۰ طرح پژوهشی مصوب شد
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی کشور گفت: اعتبار مصوب برای یک هزار و ۲۰۰ طرح پژوهشی ارائه شده از سوی شرکت های دانش بنیان کشور به این صندوق در دو سال گذشته هفت هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال بوده که به زودی پرداخت خواهد شد.
بهزاد سلطانی فر در نشست با مسئولان دانشگاه ها، صنعتگران و روسای شرکت های دانش بنیان کهگیلویه و بویراحمد که در یاسوج برگزار شد، افزود: در این مدت یک هزار و ۸۰۰ طرح پژوهشی از سوی دو هزار و ۵۰۰ شرکت دانش بنیان کشور به صندوق نوآوری و شکوفایی ارسال شده که از این تعداد یک هزار و ۲۰۰ مورد مصوب شده و ۶۰۰ مورد نیز رد و یا برای اصلاح برگشت داده شده است.
وی بیان کرد: صندوق نوآوری و شکوفایی سال ۸۹ در مجلس شورای اسلامی و با هدف حمایت از شرکت های دانش بنیان مصوب شد.
سلطانی فر اظهار کرد: صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت های دانش بنیانی که در مرحله تولید و اقتصادی شدن هستند حمایت کرده و به آنان تسهیلات پرداخت می کند.
وی عنوان کرد: سرمایه اولیه این صندوق ۳۰ هزار میلیارد ریال به اضافه نیم درصد بودجه عمومی دولت است.
سلطانی فر ابراز داشت: از ۳۰ هزار میلیارد ریال اعتبار یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال و از نیم درصد بودجه عمومی دولت نیز هیچ مبلغی اختصاص نیافته است.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی کشور افزود: این صندوق یک نهاد مالی همچون بانک نیست و همه ساله نیز ردیف بودجه ای مشخصی ندارد بلکه باید از این منابع با پرداخت تسهیلات با نرخ سود ۱۱ درصد به شرکت های دانش بنیان به منظور توسعه درآمدزایی آن تلاش کرد.
سلطانی فر با اشاره به این که کهگیلویه وبویراحمد ازصندوق پژوهش فناوری محروم است بیان کرد: در ۶ ماه اخیر هفت مجوز راه اندازی صندوق پژوهش وفناوری در کشور صادر شده درحالی که در ۱۲سال قبل ازآن تنها ۱۸مجوز صادرشده است.
وی از شروط مهم استفاده شرکت های دانش بینان از تسهیلات وحمایت های صندوق نوآوری وشکوقایی شامل ثبت شدن شرکت در اداره ثبت شرکت ها ،خصوصی یاتعاونی بودن ،دانش بینان بودن نام برد.
سلطانی فر اظهارکرد: ۶هزار شرکت در کشور متقاضی دانش بینان شدن هستند که برای ثبت شدن اقدام به ارسال مدارک ومستندات نموده اند.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی کشور سقف تسهیلات اعطایی به شرکت های دانش بنیان را ۳۰۰ میلیارد ریال و میزان پرداخت سرمایه در گردش نیز ۳۰ میلیارد ریال اعلام کرد.
وی گفت: کهگیلویه وبویراحمد دارای سه شرکت دانش بینان است که این میزان یک دهم درصد کل شرکت های دانش بنیان کشور است در حالی که باید سهم آن با ۱۰برابر افزایش به یک درصد شرکت های دانش بنیان برسد.
وی گفت: طرح های پژوهشی مصوب کهگیلویه وبویراحمد در دوسال اخیر سه مورد بوده است که این میزان ۲۵صدم درصد کل طرحهای پژوهشی کشور بوده است.
این مسئول در آستانه سفر هیات دولت به کهگیلویه وبویراحمد که روزهای ۲۴ و۲۵مرداد انجام خواهد شد به یاسوج سفر کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

جا نبازنفت
Iran, Islamic Republic of
آقای فرماندار انصاری دیگر معاون پارلمان نیست معاون حقوقی است
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
انصاری معاون حقوقی است کجایی کبنا، معاون پارلمانی امیری است
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
معاون پارلمانی چرا؟مگه ابوالبرکات شهرستان ما«جناب دکتر تاجگردون»به هیات محترم دولت نفرمودن که گچساران شهر نفته؟!
شركت نفتي
Iran, Islamic Republic of
وزیر نفت اگه میخواد نیاد گچساران حتما میخواد بیاد به کپسول گاز فروشی اکبر آباد بازدید کنه!؟استان که هیچ کل ایران بدون نفت وگاز گچساران هیچه!
پرستار
Iran, Islamic Republic of
پس افتتاح بیمارستان ۹۶ تختخوابی گچساران چیشد.
ایل باوی66
Iran, Islamic Republic of
اقای روحانی دیگ بهت رای نمیدیم چون با اومدنت ب من شهرم گچساران توهین کردی
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1