تاریخ انتشار
شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب : ۱۹۳۳۵۱

شایعه کذب عدم شرکت ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد در جلسات رئیس‌جمهور

۹
۰
کبنا ؛ 

رئیس دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد از شایعه کذب عدم شرکت ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد در جلسات استقبال از رئیس‌جمهور خبر داد.

 حجت‌الاسلام صفدر پناهی امروز در نامه‌ای که یک نسخه از آن برای این پایگاه خبری ارسال شده در خصوص شایعه عدم حضور ائمه جمعه این استان در برنامه‌های رئیس‌جمهور در کهگیلویه و بویراحمد آورده است: در خصوص شیطنت برخی سایت‌ها در فضای مجازی مبنی بر این که ائمه جمعه محترم استان شرکت در جلسات استقبال از ریاست‌جمهور را تحریم کرده‌اند به اطلاع می‌رساند که چنین مطلبی صحت ندارد.

در این نامه آمده است: آن چه گفتنی است این است که ائمه محترم جمعه نسبت به اظهارات وزیر محترم فرهنگ و و ارشاد اسلامی در خصوص شهرستان قهرمان‌پرور بهمئی ناراحت هستند و توقع بر این بوده و هست که ایشان به تصحیح اظهارات خود بپردازد.

در این نامه تصریح شده است: اما در خصوص شرکت یا عدم شرکت ائمه محترم جمعه در جلسات استقبال، اینجانب به عنوان نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه هیچ توصیه الزام‌آوری به ائمه جمعه نداشته‌ام و طبیعتاً این بزرگواران بر اساس تشخیص وظیفه اقدام خواهند کرد.

پناهی در این نامه تأکید کرده است: ائمه محترم جمعه به عنوان افراد دلسوز و متعهد در تصمیم‌گیری مستقل هستند و شأن آن‌ها بالاتر از آن است که تحت تأثیر فضاسازی‌ها قرار گیرند.

نام شما

آدرس ايميل شما

جنترمن
Iran, Islamic Republic of
ج..ن شما هم معلومه که خیلی بالاست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
شرکت نکنندبهتره چون و..
Iran, Islamic Republic of
کسی .. و دوستان سیاسی.. شوم نفرستاده
Iran, Islamic Republic of
احسن برشما وامامان محترم جمعه
لوداب سرنوشت ساز
Iran, Islamic Republic of
ناشناس خسته نمیشی ازنوشتن کامنتهای تکراری...کلایک ادم منفی گراهستی.
Iran, Islamic Republic of
عجب ؟!!! شان مردم غیور، متدین،مهمان نواز، ولایتمدار، شهید پرور، عزتمند وعاقل استان را بازیچه بازی های بی ارزش جناحی وخطوط بی ارزش سیاسی که جز منفعت طلبی دستا وردی ندارند نکنید.
مردم هم خوب شرکت می کنند .هم ادب مهمان نوازی را به جا می آورند.هم نه بزرگ به باندبازی های سیاسی خواهند داشت وهم مطالبه توسعه متوازن ومتعادل استان را خواهند داشت.
Iran, Islamic Republic of
کم و زیاد نداره..فرصت توجیه اصلا براتون وجووووود نداره ....همه ی مردم شما جناب پناهی رو کاملللللللللل میشناسن
بچه بلاد شاپور
Iran, Islamic Republic of
اگر شرکت نکردین چی میشه مثلا چرا این قدر خود را بزرگ میبینید؛ شرکت نکنید خودتان ضررمیکنید باور کنید کسی متوجه غیبت شماها نمیشود
Iran, Islamic Republic of
آقای پناهی فقط شایعه تحریم راتکذیب کرده ولی نگفته شرکت می کنیم بنابراین مصاحبه امام جمعه بهمئی درست است وائمه جمعه درجلسات حضورپیدانمی کنند
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1