تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب : ۱۹۲۸۲۲

پاسخ هدایت‌خواه در باره ازدواج مجددش

۸۴
۲
کبنا ؛ 
ستار هدایتخواه نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی و از فعالان سیاسی و فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگوی تفضیلی با خبرنگار کبنا در یاسوج  به سوالاتی در زمینه‌های مختلف پاسخ داد که در ادامه می‌آید.
DSC_0312
کبنا: نظرتان در زمینه سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت چیست؟
هدایتخواه: سفرهای استانی از افتخارات دولت نهم و دهم بوده و در صورتی با دقت و برنامه‌ریزی انجام شود آثار و نتایج فراوانی دارد. به دلیل ارتباط نزدیک مردم با مسئولان به صورتی که دیگر مردم مشکلات را بدون واسطه در میان می گذارند و در صورت بازدید از مناطق مختلف مسئولان متولی به طور حتم با مسائل و مشکلات آشنا می‌شوند و در نشست هیئت دولت در استان که در آخر سفر برگزار می‌شود مسائل استان بررسی و امید به حل مشکلات وجود دارد.
این سفرها سبب تقویت پایگاه مردمی نظام می‌شود و در صورتی به سیره دولت قبل عمل کنند روحیه ساده زیستی و لمس کردن سختی و مشکلات مردم در منش دولتمردان تاثیر خواهد داشت گرچه در دولت یازدهم سفرها بدون رعایت اولویت‎‌ها انجام می‌شود استانی که در دوران دفاع مقدس رتبه اول را داشته و جزو استان‌ها محروم محسوب می شود عدالت اقتضا می‌کرد جزو اولین مقصد سفرهای استانی دولت باشد چنانچه در دولت قبل همین روال بود.
 
کبنا: دلیل تاخیر در سفر هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد چیست؟
هدایتخواه: دولت‌ها دو نوع نگاه دارند یکی توسعه محور و دیگری عدالت محور . در نگاه توسعه محور بر اساس محاسبات اقتصادی تصمیم گرفته می شود به طور مثال معتقدند سرمایه گذاری باید جایی انجام شود که بازده داشته و سبب توسعه بیشتر شود ولی در نگاه عدالت محور همه مردم کشور حق دارند از مواهب و امکانات بهره‌مند شوند هرچند بازده اقتصادی نداشته باشد بویژه در مناطق محروم باید سرعت محرومیت زدایی بیشتر باشد.
دولت سازندگی، اصلاحات و تدبیر و امید نگاه توسعه محور دارند و به طور مثال معتقدند برای احداث بزرگراه اولویت با مراکز مهم اقتصادی است  اما در دولت عدالت محور گفته می‎شود زیلایی به عنوان یکی از محروم ترین نقاط کشور حق دارد از امکانات لازم از جمله جاده مناسب برخوردار باشد هرچند توجیه اقتصادی نداشته باشد.
 بسیاری از پروژه‌های مصوب دولت قبل همچان بلاتکلیف/شاید دولت پروژه‌ای برای افتتاح نداشت
بسیاری از پروژه‌های مصوب دولت قبل همچان بلاتکلیف و یا روند اجرایی آن به کندی پیش می‌رود  از جمله راه آهن یاسوج-اقلید
در نگاه عدالت محور گفته می‎شود همه مراکز استان‌ها بر اساس قانون به شبکه ریلی وصل شود مرکز استان مهمترین توجیه برای احداث راه آهن است.
این موضوع هم وجود دارد شاید پروژه‌ای در استان برای افتتاح وجود نداشته و دولت با تاخیر آمد و شاید هم روحیه اشرافی گری بی تاثیر نبوده چون حضور در مناطق محروم با زحمات فراوانی همراه بوده و برای برخی طاقت فرسا است.
کبنا: مهمترین مطالبات مردم استان از رئیس جمهور چیست؟
کبنا: پروژه‌های مهم نیمه تمام از جمله شبکه ریلی، سد تنگ سرخ، بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی شهید جلیل یاسوج، چهارخطه کردن جاده «بابامیدان-یاسوج-سمیرم»جاده«پاتاوه-دهدشت»، پتروشیمی‌های بیدبلند، لردگان، گچساران و دهدشت،
کبنا: نظرتان در زمینه برجام چیست؟
هدایتخواه: وقتی بر اساس محتوا توافق نامه‌ای تحت عنوان برجام شکل گرفت دولت با بزرگنمایی این اقدام وعده گلستان شدن را به مردم دادند و وقتی برخی از دلسوزان نظام بیان کردند که بنا به بی اعتماد بودن امریکا برجام آن چیزی که از طرف دولتی‌ها گفته می‌شود نیست آن را حمل بر نگاه سیاسی دانستند و تحت عنوان دلواپسان مسخره کردند ولی الان ۶ ماه از انجام تعهدات ایران گذشته ولی به اعتراف خود مسئولان برجام انتظارات را برآورده نکرد و هر روز آمریکایی‌ها به بهانه‌های مختلف تحریم جدید اعمال می‌کنند.
 
سخنان اخیر مقام معظم رهبری گویاترین سند بر ناکامی برجام است چرخ اقتصادی راکد و سانتریفوژها نمی چرخد وعده سر خرمن است دراه حل مشکلات در داخل است تنها چاره حل مشکلات توجه جدی به اقتصاد مقاومتی در عرصه عمل و اقدام است
 
برجام یک توافق با شروط ۹ گانه مقام معظسم رهبری توانست حقانیت ملت ایران را در افکار عمومی دنیا اثبات کند.برخی با خوشبینی و خوش خیالی و شاید روحیه قدرت طلبی می خواستند به واسطه برجام محبوبیت درست کنند
 
کبنا: یک چیزی که به نظر خیلی مهم می‌رسد بحث کاهش قیمت در دولت اصلاحات و تدبیر و امید و همچنین افزایش قیمت در دولت نهم و دهم بوده به نظر حضرتعالی دلیل چیست؟
هدایتخواه: ضرر ناشی از کاهش حدود ۸۰ درصدی قیمت نفت به دلیل منش سیاسی دولت بوده سالانه ۲۰ میلیارد دلار از جیب ملت ایران به غربی‌ها و آمریکا ریخته است.
چطور قیمت قیمت نفت در دولت اصلاحات تا ۲۰ دلار در دولت تدبیر و امید تا ۳۰ دلار کاهش و در دولت نهم و دهم تا ۱۱۰ دلار افزایش پیدا می‎کند که به طور حتم سیاست خارجی دولت بی تاثیر نیست زیرا از سوی جمهوری اسلامی احساس امنیت می‌کنند و برای ضربه زدن بر منافع ملی دست به توطئه می زنند.
 
کبنا: یک بحثی بر ازدواج مجدد حضرتعالی مطرح است آیا صحت دارد؟
هدایتخواه: ازدواج مجدد من یک حرکت سازمان یافته است این شایعه توسط برخی افراد جریان خاص و سایت‌های اجاره ای پخش شده که روشی ناپسند و ناجوانمردانه است به فرموده شهید بهشتی دشمن شایعه می‌سازد منافقین پخش می کنند و عوام الناس می پسندد  شایعه سازی را نوعی توهین به شعور مردم می دانیم و این اهانت به مردم است.
این افراد برای انحراف عمومی از برخی مسائل تصمیم گرفتند به این شایعه دست بزنند و البته چون نتوانستند نسبت ناروای به من بزنند زیرا هیچ سوء استفاده‌ای در طول دوران فعالیت سیاسی‌ام نداشتم زیرا نه به فکر جیب خود، همفکران، بستگان و اطرافیانم نبودم و مردم نیز از این مهم مطلع هستند ماجرای ازدوج مجدد را شایعه کردند.
برای جایگاه زن حرمت قائلم و زن را دارای کرامت انسانی می‌دانم اگر قرار بر ازدواج مجدد داشتم به طور حتم چون زن اول برایم محترم است باید خودش برایم خواستگاری کند و چون به طور حتم زن دوم نیز برایم قابل احترام است باید آشکار اقدام به ازدواج کنم مثل افرادی نیستم که پنهانی ازدواج مجدد داشته باشم و بعد از مدتی که آشکار شد به راهروهای دادگستری بروم.
 
کبنا: در این مدت بحث حقوق‌های نجومی داغ است آیا دلیل این مشکل از ساختارهای اقتصادی است یا افراد دست کج هستند؟
هدایتخواه: حقوق‌های نجومی از چند منظر قابل بررسی است یکی اینکه سیستم اداری ما فاسد و ناکار آمد بوده و دیگری ضعف نظارتی بر کارکنان بویژه مسئولان رده بالای کشور است که قابل تامل بوده و باید ساختار نظارتی کشور مورد بازنگری قرار بگیرد. سیستم اقتصادی ما بیمار و فسادزا است و هر هر روز تحت عنوان مختلف از جمله شهرام جزایری، مه‌آفرید خسروی، بابک زنجانی، حقوق‌های نجومی و ......خود را نشان می‌دهد.
بخشی از باب روحیه دولتمردان است بویژه در برخی جریان‌های سیاسی که وقتی به قدرت می‎رسند همه امکانات را ملک خود دانسته و هرگونه سوء استفاده را مباح می‎دانند.
در دولت سازندگی جریانی شکل گرفت همه شریان‌های اقتصادی کشور را در دست گرفت تا با اتکا به آن در قدرت بماند  و در صورتی بنا به هر دلیلی قدرت را واگذار کرد گلوگاه جریان رقیب را بگیرند و کارشکنی شود.
 
کبنا: افرادی در دولت دهم دچار انحراف اقتصادی شدند ریشه اصلی آن‌ها کجاست؟
هدایتخواه: خاوری مدیرعامل وقت بانک ملی از عوامل اختلاس ۳ هزار میلیاردی بدون رعایت ضوابط قانونی و گرفتن وثیقه لازم تسهیلات پرداخت کرده بود. خاوری در دولت خاتمی مدیرعامل بانک سپه بود در سال ۸۴ قبل از انتخابات ریاست جمهوری نهم با توجه به اینکه اهل استان لرستان بود نمایندگان حوزه زاگرس را با عنوان بررسی مسائل استان‌های زاگرس نشین به شام دعوت کرد و من نیز در آن نشست حضور داشتم مهمترین پیشنهادش در این نشست فعالیت برای هاشمی رفسنجانی بود.
 
خاوری با روی کار آمدن دولت نهم بازنشسته شد و تا دولت دهم پیدایش نشد و در این دولت توسط برخی از عناصر به جریان هاشمی رفسنجانی از جمله محمدرضا رحیمی که در دولت حضور داشتند مدیرعامل بانک ملی شد.
تفاوت اصولگرایان با اصلاح طلبان در زمینه برخی انحرافات اقتصادی که در دولت‌ها بوجود می‌آید چیست؟
 
هدایتخواه: در دولت احمدی‎نژاد اگر فردی تخلف می‌کرد و انحراف داشت  اصولگراین خودشان پیگیری و شکایت می‌کردند که از جمله موضوع رحیمی معاون اول رئیس جمهور سابق از این دست مسائل است در حالی جریان اصلاح طلب اصلا اعتقادی به نقد درون گفتمانی ندارد و هنوز حاضر نیستند از رئیس دولت اصلاحات در زمینه فتنه ۸۸ نقد کوجکی داشته باشند.
در دولت تدبیر و امید به دلیل دلبستگی‌های سیاسی نه تنها تقبیج نمی‎کنند بلکه تطهیر هم می‌کنند از جمله ذخیره نظام خواندن صقدر حسینی توسط سخنگوی دولت که این موضوع اهانت به مردم است.
 
گفت وگو: سجاد نوبهار
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تامرادی ام بقران
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر هدایتخواه ابروی استان....دکتر تو در واقعیت و نه در ذهن مردم در انتخابات گذشته شکست نخوردی
دنا
Iran, Islamic Republic of
//
Iran, Islamic Republic of
رئیس دولت اصلاحات محبوب ترین رئیس جمهور و انسانی شریف که خنثی کننده بسیاری از فتنه هاست. اما آیا دوستان شما که از پخش تصویر این چهره محبوب هراس دارند، این اجازه را برای دفاع و روشن شدن افکار عمومی در این زمینه به ایشان خواهند داد؟
120
Iran, Islamic Republic of
درود بر افتخار ملی بویر احمد استاد هدایت خواه
امید احمدی
Iran, Islamic Republic of
سلام. حاج رحیمی همیشه بزرگ و استاد بوده و هستند. حاجی خسته نباشی ، خدا قوت.
Iran, Islamic Republic of
...در زمان شما عده ای که به نان شب محتاج بودن با متوسل شدن ..ا سوار ماشینهای خارجی شدن اگر.. نکردی پس این پولها از آسمون اومدن.
Iran, Islamic Republic of
از اینکه / به اردوگاه ما پیوسته بسیار خوشحالم. خوش آمدی /و البته ادامه بده. صبح ظفر نزدیک است
Iran, Islamic Republic of
درود بر هدایت خواه
علی
Iran, Islamic Republic of
پ آخرش/
Iran, Islamic Republic of
شیر استانی استاد هدایت خواه
انصاف
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی خدمات کدام یکیت به اندازه خدامات سید صفدر حسینی بود برای استان برادر عدالت محور
Iran, Islamic Republic of
خخخخه
خدادادي از دارشاهي
Iran, Islamic Republic of
سلام بر استاد سخنور دکتر ستار هدایتخواه
ناشناس4
Iran, Islamic Republic of
حالا بازده راه آهن یاسوج به اقلید چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمدرضا مصلحی
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاد هدایت خواه . به نظر من همه مردمانی که حتی یک بار استاد هدایت خواه را دیده باشند و از محضر مبارک ایشان کسب فیض کرده باشند امکان ندارد این حرف رو باور کنند و در مورد ازدواج مجدد ایشان حتی قشر محدودی که مخالف ایشان نیز بودند باور نکردند .چون همه مردم در صداقت و پاکی استاد هدایت خواه شکی ندارند چون کسی که خدا را به درستی میشناسد هیچ گاه حقی را تضییع نمیکند . و انشالله خدا همه کوردلانی که ابروی مومنی را به خطر می اندازند به راه راست هدایت کند
سید
Iran, Islamic Republic of
واقعا جناب ستار خان ،.. خاوری نور چشمی تان را به

این دولت مظلوم نسبت می دهی ؟!!!!!

خطا کرد دربلخ آهنگری به شوشتر زدند سرمسگری

ت.. کردی ؟!!!!
هموطن
Iran, Islamic Republic of
خاوری رفیق دانشجوی شماست داماد حداد است به کس دیگه ربتش نده س//آبروی استان بود اگرنمیدانی بفهم.
ولایی
Iran, Islamic Republic of
بالاخره استاد علم و اخلاق نمی تواند پنج کلمه حرف بزند و یک اتهام به آقای هاشمی نبندد.مطمئن باش که همین اتهامات شما .. آقای هاشمی خواهد بود.. من هم اینگونه ادعا می کنم، که این استاد اخلاق و مرد بی بدیل تقوی در زمان آقای هاشمی بالغ شد ، دیپلم گرفت،لیسانس و فوق لیسانس گرفت اسطوره تقوی است، نماینده مجلس شد، نماز خواند و روزه گرفت، پس .. مربوط به اقای هاشمی می باشد.بخدا ...ید مود و علم منطق را هم دارید ..می برید . این چگونه استدلال کردن است.
اباده
Iran, Islamic Republic of
اقای رحیمی معاون اول ریس جمهوراحمدی نژادنیروی رفسنجانی بود؟خدایی از.. خسته نشده ای؟مرتضوی وبقایی و...اینهانیروهای کی بودند؟
هموطن
Iran, Islamic Republic of
تواینقدر به آقای هاشمی بگو که بترکی هاشمی قلب دنیاست مرتضوی قالیباف مشایی رحیمی شریفی خاوری بقایی ۰منصوری طبری اینها رفقای دولت جنابعالی بودن
شفیعی
Iran, Islamic Republic of
پایانی/
محمدی زاده
Iran, Islamic Republic of
درود بردکتر عزیز هرجا باشی سلامت باشی مدافع ولایت به عنوان ی هم استانی افتخار به وجودپاکت میکنم آرزوی توفیق
یاشار
Iran, Islamic Republic of
درود بر هدایت خواه
بچه بلاد شاپور
Iran, Islamic Republic of
میگم استاد شما جبهه که نرفتی و جنگ و شهید و . ندیدی!!!!پس چرا با گونی های شن عکس میگیری ن.
ای ن.
Iran, Islamic Republic of
جون خت ایسو رهتیی همه چینه تموم کردیی ایسو اومیی و ... بره سیت خاستگاری . ها تو ..
ممدو
Iran, Islamic Republic of
بله شما گفتید و اونایی هم که ب.. شدددددددددددددددددددددد
جنتر من
Iran, Islamic Republic of
وگر نه میییییییییییییییییییییگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگمممممممممممممممممم
Iran, Islamic Republic of
که سی ای کر غت کنید. ینازمت شیر ژیان
م
Asia/Pacific Region
سخنانت رو هر کارشناس و کاربلدی بشنوه تا عمره داره از .. نمیشه
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
انحرافات اقتصادی دولتها چه ربطی به خاتمی وفتنه ۸۸دارد جواب واقعا بی ربط بود اگه نقدی به خاتمی دارید سیاسی است
Iran, Islamic Republic of
سلام درود بر برادر دکتر هدایت خوا عزیز وافرین گفتهای گل ایشان که هیشه حرفهای این شخص وسخنانش از فرمایشات حضرت امام ورهبری بود درود بر برادر ایثار گر بسیجیمان جناب اقای دکتر هدایت خوای عزیز افرین بر شما انصافعا مجلس لایق همیشه همچنین شخصیت ها است که نه به مردم دروغ میگویند وهمیشه طرف دار ادمهای ضعیف وقشرهای جوان است که حرفش را میزند ودروغ مثل نمایندگان دیگر نخواهیم کرد ونه تابحال در هر دوره که نمایند بود رای خرید نکرد درود بر این دکتر عزیز انشاالله که جناب دکتر عزیز به یاری خداوند شما را در راستای ریاست جمهوری خواهیم دید به امید دیدار
Iran, Islamic Republic of
افرین به سخنان جناب دکتر ستار هدایت خوا
Iran, Islamic Republic of
فقط قشنگ حرف میزنه
Iran, Islamic Republic of
با آرزوی سلامتی برای استاد هدایت خواه، استاد اخلاق
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر عزیز سلام امدن ریس جمهور روحانی کلید به دست چه به درد مردم این استان میخورد ایا اقای ریس جمهور کلیدش قفل جوانان یاسوج راباز میکند یا نمی کند
کوروش
Iran, Islamic Republic of
آقای هدایت خواه شاید احمدی نژاد هم نیروی هاشمی است، ببخشید خود شما .. هاشمی نیستید!!!!!!!!؟
Canada
اخرش زن دوم گرفت یا نه ؟
ب
Canada
اخرش زن دوم گرفت یا نه ؟
فرهنگي
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاد هدایتخواه
کیا
Iran, Islamic Republic of
توخودت یکی از .. اقای ک.
حسینی
Iran, Islamic Republic of
درود برستارهدایت خواه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
به خودش ربط داره انگاراولین نفره که داره زن میگیره.امان ازاین شایعات مردی که زنش باهاش تفاهم داره هیچوقت اینکاررانمیکنه..
دانش
Iran, Islamic Republic of
درود بر نماد دین و دانش دکتر هدایتخواه
همایون
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاد سخن که اسفند ۹۴ با ورودش به عرصه انتخابات متاسفانه موجب پیروزی حاج زارع شد. جناب حاج ستار مردم در اسفند گذشته برای اینکه شما به مجلس راه پیدا نکنی به حاج زارع رأی دادند. به نظر جنابعالی آیا این خیانت نیست در حق مرد بویراحمد؟
اشنا
Iran, Islamic Republic of
اگرمردم به توگوش میکردندرای بهت میدادنندالان نماینده بودی...صحبت هایت اب درهاون کوبیدن هست...بعدازمسول محترم سایت انتظارمیره ازثبت کامنتهای تکراری که توسط یک نفرارسال میشه خوداری گردد.
راه
Iran, Islamic Republic of
مثل افرادی نیستم که پنهانی ازدواج مجدد داشته باشم و بعد از مدتی که آشکار شد به راهروهای دادگستری بروم.
بله استاد حسابی زدی من خال. زن دوم اختیار کردی ولو نمیدی. ای کلک
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
درود بر ستار دوست داریم
آریوبرزن
Iran, Islamic Republic of
چناب هدایتخواه دست از جان این مردم بردارید تفکرات پوسیده امثال شما برای این زمان کارساز نیست پس سعی کنید بیشتر از این فضا را آلوده و مسموم نکنید مردم راه خود را خوب بلد هستند ونیازی به وکیل وصی ندارند
آریوبرزن
Iran, Islamic Republic of
نوشتن نظریات در یک فضای مسموم چه تاثیری دارد
آزادی
Iran, Islamic Republic of
واقعا دلتون خوش نظرخواهی دارید آنهم که هر چه موافق پخش کنید بقیه را هم سانسور کنید
Iran, Islamic Republic of
واقعا خجالت داره براتون بابا خاوری رحیمی بقایی مشایی مرتضوی اینا همه نیروی رفسنجانی هستند?
خیلی براتون زشته که نیروهای خودتونو به این واون ربط میدهید
در ضمن زن دوم هم که راسته چرا اینقد دروغ میگی
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اونایی که این تهمت ها را به دکتر میزنن در روز قیامت در محضر الهی چه جوابی خواهند داشت استغفرلله به این انسان ها
هموطن
Iran, Islamic Republic of
جریان یه شرکت شراکتی باصادق محصولی چیه جناب استاد توضیح دهید
امدادگر
Iran, Islamic Republic of
استخدام های که شما در جمعیت هلال احمر داشته اید همش سیاسی وبدونه آزمون بود وحق خیلی از امدادگران را ضایع کردید ومن به عنوان یک امدادگر که شبانه روز در این جمعیت تلاش کردم هیچ وقت شماومدیر وقت دوره شمارانمی بخشم وحلالتان نمیکنم چو حقم ضایع شد چون هم فکر شما نبودم استخدام نشدم ولی کسانی که فقط نام هلال احمر راشندیده بودند را بدونه هیچ سابقه ای واردکردید خدا ازتون نگذره
لوداب سرنوشت ساز
Iran, Islamic Republic of
درجواب اقای مصلحی...برادرجان ما۸سال خدمت هدایتخواه بودیم خیری ندیدیم تومیگی تویک جلسه به فیض می رسیم.
احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
ستار جون نفرمودن چرا دخترشون را طلاق دادن ؟
طوفان
Iran, Islamic Republic of
آنقدر از سید محمد خاتمی میترسید ک نگو
Iran, Islamic Republic of
اینها باهمفکرانش از محبوبیت هراسانند ازانسانیت شجاعت کارآمد دلسوزی برای مردم تنگ نظرن
Iran, Islamic Republic of
اینها باهمفکرانش از محبوبیت هراسانند ازانسانیت شجاعت کارآمد دلسوزی برای مردم تنگ نظرن
سه زنی
Iran, Islamic Republic of
کرو مه ازدواج مجدد اشکال داره؟؟!!
شهروند .
Iran, Islamic Republic of
مرد مومن و خدایی دکتر هدایت خواه.
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای هدایت خواه شما که اهل نقد کردنی با این همه دزدی چطور در دوره ای که نماینده بودی یه بار دولت قبل را به چالش نکشوندی ؟ آیا عدالت علی را قبول نداری که هر کسی کج رفت را باید جلوشو گرفت ؟ چرا خطاهای دوستانت را هیچ وقت نگفتی مگر در اسلام خطای دوست حساب نیست
من به عنوان یه اصلاح طلب اعتقاد دارم هر کسی هر خطایی کرد باید تاوانش را پس بده دوست و غیر دوست نداره چون به نظام لطمه میزنه
کهنه کار
Iran, Islamic Republic of
اینا همه ..است من که باور نکردم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اقای هدایتخواه مومن ومسلمان واقعی کسی است که حق بگویدحتی اگربرای خودش تلخ باشد
هنوزباانهمه مشکلات ازدولت نهم ودهم چون ازجناحتان است حمایت میکنیدحاضرنیستیدیک کلمه درباره دولت یازدهم جزتضعیف ان برزبان بیاورید ثابت شده یکی ازبدبختیهایی که دامن بعضی رامیگیردنگاه عینکی به مسائل روزمره است بطوریکه انقدرتفکرانسان محدودمیشودکه هرچه جزحزب وجناح خودنمیبیند قصد بیحرمتی ومقایسه نیست همه میدانیم سازمان منافقین خلق اخرپستی ورذالت ومتحجرترین قشرازنطرفکری درجامعه بودندکه بدون اجازه مافوق به خوداجازه نمیدادندحتی فکرکنندواین جمودفکری باعث شدبهترین افرادرابه شهادت برسانند این گروه حتی بدترین بدعتهارادردین باعث شدند رهبران انهادرحضوربچه های کم سن وسال هرچه میکردندومیگفتندبرای انها عین حقیقت بودوهرچه وهرکس خارج ازحزب خودراقبول نداشتند بعضی اوقات تفکرات بعضی ازماناخواسته همین است ازاول انقلاب ن تاکنون مملکت ماتحت زعامت دوامام بوده خمینی وخامنه ای که هرکدام درزمام دیگری بودمثل هم عمل میکردند دولتهاهم تحت اشراف این دوامام بودندایااین دوامام ازهمه درمسائل مملکت هوشیارترواگاهترنبوده ونیستند مسلماامروزه رهبرمعظم ازهمه اگاهترودلسوزتراست ایاهیچ انگاشتن خدمات یگ دولت بطورکامل خلاف منویات رهبری نیست چرا فقط بازبان ازرهبری دفاع میشودمگررهبرازخمه دولتهاحمایت نکرده ایادولت یعنی فقط احمد ی نژاد یاروحانی یاحتی بنی صدرایادرزمان بنی صدرکه شخص ضدولایت فقیه بوددولتمردخوب نبودمسلما درهردولتی خادم وخائن هست اگرتمام عملکردیک دولت رازیرسئوال ببریم به رهبری بیحرمتی نکردیم بیاییدواقع بینانه وباانصاف عملکردصواب دولتهارادرکنارنقاط ضعف بیان کنیم یقینااگریک دولتی صددرصدبه ضررملت باشدرهبری یک روزتحمل نمبکندبارهافرموده باهیچکس درمقابل مصالح مردم ونظام عقداخوت نبسته ام ازافرادفرهیخته انتظارمیرودمنصفانه نقدوقضاوت کنند
... مرد
Iran, Islamic Republic of
هر وقت توانستیم به حقوق همدیگر احترام بگذاریم ،پیشرفت می کنیم.
علی
Iran, Islamic Republic of
.. ایشان در مسجد نماز میخواند و قراره بچه های مردم را به راه راست هدایت کنه
Iran, Islamic Republic of
این فقط بذارنش بالای یه منبر حرف بزنه یه مهره سوخته است
روشن
Iran, Islamic Republic of
شک ندارم که پاک ترین دولت از اول انقلاب تاکنون دولت خاتمی و میرحسین موسوی است که علی الرغم فتنه گر خواندن آنان هنوز نتونستن تهمت اختلاس به آنان بزنند. درود خدا بر پاک دستان
روشن
Iran, Islamic Republic of
ازدواج مجدد مال کسانی است که به ..ه دست رسی داشته باشن
روشن
Iran, Islamic Republic of
در دوران مدیریت چه ..این استان زدی. .برم
روشن
Iran, Islamic Republic of
نه با با.. کرده رسم نبوی
دکتر اکبری
Iran, Islamic Republic of
دکتر هدایت خواه واقعا فراتر از استان هستند متاسفانه فقط عدم اتحاد آقای روشنفکر با ایشان باعث شد ... استان را به ببرد
گچساران
Iran, Islamic Republic of
رحیمی معاون اول احمدی نژاد،نیروی هاشمی بود؟؟؟؟؟واقعا همه ی تحلیل هایت. بود جناب که .. بزرگ کرده اند
محمد
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا شکی نداشته باشیددکتر هدایتخواه هرگجا ودرهر لباسی ودر هرپست ومقامی باشند باان ایمان پاک شجاعت ناب وولایت مداری خاص وعلم ودانش لدنی وخدادی سمبل عزت شجاعت وغیرت بویراحمد در تاریخ خواهد ماند .
عزتخواه
Iran, Islamic Republic of
استاد ارزشمند اقتدارشما وعهد ما همچون دناماندنیست تا حضوری دیگر...
Iran, Islamic Republic of
کسی که کارش .. و......است روز قیامت هم .. می گوید
سید
Iran, Islamic Republic of
استاد هدایتخواه یک نخبه ی فکری سیاسی و فرهنگی ویک انقلابی به تمام معنا میباشد وقطعا ما جوانان استان به وجود ایشان افتخار میکنیم
بهمنش
Iran, Islamic Republic of
دکتر غمت نباشه شما مثل بعضی ها اهل این کثافت کازیا نیستی میخوان با این حرف کار کثیف خودشون رو ماست مالی کنن
دنا
Iran, Islamic Republic of
منظور استاد هدایتخواه وکسانی که پنهانی .. هستش
دنا
Iran, Islamic Republic of
در جواب لوداب سر نوشت ساز
جناب عالی حتما انتظار پارتی بازی داشتین
چه خیری بیشتر از اینکه لوداب رو اباد کرد براتون
خدا وکیلی بچه منطقه بالایم ولی اگر هدایتخواه نبود تا یه قرن دیگه هم اب براتون نمیاوردند چه برسه به گازکشی وجاده
Iran, Islamic Republic of
این هیچ کاری برای لوداب نکرد لوداب مدیون جناب موسوی ودکتر زارع است این خودش نزاشت لوداب شهربشه پیشرفت لوداب مدیون جناب زارعی است دوستش داریم
ارکیده
Iran, Islamic Republic of
کی گفته که لوداب رو هدایت خواه آباد کرد ؟ این حاج زارع بود که لوداب رو آباد کرد خودشون هم خوب میدونن که حاج زارع چه کارایی براشون کرد که الان روشن فکر یک هزارم هم براشون نکرده چه برسه به هدایت خواه
Romania
بهترین دولت. دولت خاتمی بود. وسلام
علی خان
Iran, Islamic Republic of
رانت خودتان‌ کم
تر از خاوری نیست
چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

کتاب‌های درسی اقتصاد تک نفره کروزوئه را به‌عنوان نوعی معیار معرفی می‌کنند که می‌توان ...
مزایا و معایب «مهاجرت»

مزایا و معایب «مهاجرت»

این که نیرو‌های انسانی ما به کشور‌های مختلف و به ویژه کشور‌های حاشیه خلیج فارس مهاجرت ...
بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

دیوان عدالت اداری حکم بازگشت موقت به تحصیل ۳۵ داوطلب مشکوک به تقلب کنکور را که اکثرا ...
1