تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب : ۱۹۲۷۳۱

کشف ۸۵۰ کیلوگرم تریاک و هروئین در ۵۰ روز

۲
۰
کبنا ؛فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ظرف ۵۰ روز اخیر، ۸۵۰ کیلوگرم تریاک و هروئین توسط نیروی انتظامی کشف شد.
مهدی انصاری پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به موفقیت‌های پلیس در سال جاری اظهار کرد: با تلاش‌های انجام شده پلیس کاهش جرائم خشن و کاهش ۵۰ درصدی جرائم مسلحانه را شاهد هستیم.
فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در ظرف ۵۰ روز اخیر گفت: در مدت ۵۰ روزی اخیر که به عنوان فرمانده نیروی انتظامی استان منصوب شدم کشفیات مواد مخدر ۳۰ درصد افزایش داشته به‌طوری که ۸۰۰ کیلو تریاک و ۵۰ کیلوگرم هروئین کشف و ضبط شد.
وی با اشاره به کاهش تصادفات در جاده‌های استان افزود: علی‌رغم اینکه عده‌ای احساس می‌کنند تصادفات افزایش یافته اما تصادفات جاده‌ها کاهش داشته است.
انصاری بیان کرد: مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با بدحجابی و مبارزه با جرم از دیگر وظایف نیروی انتظامی است که در همین خصوص آموزش‌های همگانی در صدا و سیما برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: مأموران تخصصی نیروی انتظامی با حضور در صدا و سیما نکات لازم را به مردم آموزش‌ می‌دهند.
فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در انضباط اجتماعی پلیس راهور کارهای خوبی شده است و شاهد کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای در سطح استان بوده‌ایم.
وی عنوان کرد: طرح همپوشانی و پاکسازی مناطق آلوده استان کهگیلویه و بویراحمد در حال اجرا است و هر چند روز یک بار هم  در همین زمینه طرح‌هایی اجرا می‌شود.
انصاری با بیان اینکه مشخصات بسیاری از مجرمان را داریم و در چارچوب همین طرح در دستگیری آنها اقدام می‌کنیم، افزود: هیچگاه با رسانه قهر نمی‌کنیم و همواره در تعامل با آنها هستیم.
وی تصریح کرد: ماشین قاچاق‌کش یا (شوتی) را دنبال می‌کنیم و این ماشین تعدادشان زیاد نیست که موجب بر هم زدن امنیت مردم شوند.
انصاری با اشاره به اینکه در مجموعه پلیس به دنبال امنیت مردم است، از ساماندهی ماشین‎‌ها و وانت‌بارها در استان خبر داد و گفت: در چند روز اخیر ۲۶ دستگاه وانت توقیف شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تیی
United States
حاج خ..
علی
Iran, Islamic Republic of
اگر نیروی انتظامی جایی موفق عمل میکنه نتیجه حمایت همه جانبه دستگاه قضایی است که باید مورد توجه نیروی انتظامی باشه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1