تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب : ۱۹۲۷۲۲

روسایی نظیر «آل‌بویه» حمایت شوند / هاشمی و خاتمی سرمایه‌های نظام هستند

۱۶
۰
کبنا ؛دبیرکل انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج گفت: آقای میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور از وجود افرادی نظیر دکتر آل‌بویه بیشتر استفاده کنید.
 
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، ابوذر صالح‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به اظهارات اخیر رئیس دانشگاه آزاد استان کهگیلویه و بویراحمد و واکنش‌هایی که در ادامه به آن نشان داده شد [کلیک کنید]، اظهار کرد: حضرت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی و خاتمی رئیس جمهور اسبق از سرمایه‌ها و استوانه‌های نظام و انقلاب هستند.salhnasab
دبیرکل انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج در ادامه تصریح کرد: این نظام با خون هزاران شهید هموطن و رهبری بی‌بدیل حضرت امام خمینی(ره) به بار نشست و امروز با تدبیر و شجاعت مقام معظم رهبری به عنوان یک الگوی جهانی و نظام دینی، مردمسالار و تاثیرگذار در معادلات منطقه‌ای و جهانی شناخته شده است.
صالح‌نسب اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی دارای ظرفیت‌های وسیع قانونی می‌باشد و قادر است با استفاده از ظرفیت‌های قانونی‌اش همواره مسائل داخلی خود را حل و فصل نماید.
وی با اشاره به سخنان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص علاقه‌اش به آقای خاتمی رئیس جمهور اسبق ایران، گفت: اگر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج که خود از جنس روحانیت است و از محبت خود به رئیس جمهور سابق سخن می‌گوید، نباید ایشان را مورد هجمه قرار دهیم.
دبیرکل انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام دانشگاه آزاد یاسوج با بیان اینکه نظام اسلامی اجازه حذف سرمایه‌های خویش را به هیچ کس نمی‌دهد، اظهار داشت: آقای آل بویه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد که فردی خوش‌رو و صریح‌الهجه هستند و اتفاقاً دانشگاه تحت مدیریت وی در عرصه تولید علم فعال و عملکرد او در جذب دانشجو و افزایش رشته‌های متنوع دانشگاهی قابل دفاع است.
صالح‌نسب گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با مدیریت آقای آل‌بویه و هم در عرصه فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی نیز جزو دانشگاه‌های پیشرو است و وجود تشکل‌های فعال با گرایش‌های مختلف سیاسی تائید کننده این حرف است.
این فعال دانشجویی از دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور خواست تا از وجود چنین روسای دانشگاهی همانند آل‌بویه رئیس دانشگاه آزاد استان کهگیلویه و بویراحمد بیشتر استفاده و حمایت کند.
صالح‌نسب با اشاره به سفر هیات دولت به استان، گفت: از همه هم استانی‌هایم دعوت می‌کنم تا فارغ از هر گونه نگرش‌های سیاسی حضور رئیس جمهور و هیأت دولت در استان را یک فرصت مغتنم بشمارند.
وی افرود: برای توسعه همه جانبه استان در کنار استاندار محبوب استقبالی بی‌نظیر از هیأت دولت داشته باشیم.
به گزارش کبنا، علی آل‌بویه در نشست خبری خود گفت که خاتمی را دوست دارم و اگر این را در تمام کتاب‌ها هم بنویسند، باکی ندارم.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اقای خاتمی راماهمه دوست داریم واینهابزرگان کشورند
علی
Iran, Islamic Republic of
..بس است .
ممدو
Iran, Islamic Republic of
مدیرباید شجاع باشد درود بر شجاعت جنا آل بویه من طرفدار خاتمی نبودم ولی خدا وکیلی ۱۰۰برابر بهتر از احمدی نژاده
حق گو
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخخخخهخهه
این .. های نظامند و ..هم، ذخیره ی اونهاست.
برادر جان، اینها سرمایه نیستند، سرمایه دار هستند.
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر فتنه گر
دوست
Iran, Islamic Republic of
زنده باد مردان شجاع ودوس داشتنی امثال آل بویه
بهره مند
Iran, Islamic Republic of
الهی قضای خاتمی من سر هرچه آدم تنگ نظر ودید بسته بو. خاتمی جون دل هست . من حاضرم براش جونم را فدا کنم. میدونم کامنت مرا نمیزنی اما خوشحالم حرف دلم را حتی یک نفر میخونه
Iran, Islamic Republic of
مردگان تاریخ را مسئولین ضد ولایت فقیه یاسوج دوباره دارند زنده می کنند
Iran, Islamic Republic of
آن فرد که ممنوع التصویر از طرف مراجع صالحه است حتما دلیلی دارد!آن فرد که می گوید دوستش دارد حتما دلیلی دارد ،لذا فردی با آن شرایط نباید دلیل قوی جهت دوست داشتن داشته باشد وبعد است این سخن از آل بویه
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
این مطلب صرفا بوی ...ی میدهد.
آدرکان=آذرمکان
Iran, Islamic Republic of
درود بر آل بویه شجاع
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا ایشان از لحاظ مدیریتی خیلی ضعیف هستند
انصاف
Iran, Islamic Republic of
اینها ..، که مانند عزت الدوله ها ..کردند، وای بر شما، که سرمان مانند کبگ زیر برف است ،بیدار شوید از نادانان،شما هم آنانید که روزی.. را قبول داشتسید و روزی دیگر علیه او شدید و امروز هم مانند همون روزها.. را قبول دارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ از ..ه شدن تا خاتمی منشی
انقلابی
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای صالح نسب عزیز اولا عکسی که زده اید خود گویای سرسپردگی شما به کسانی است که داعیه دار انقلابند وزیر چترشان بزرگترین اپوزیسیون علیه انقلاب فعالیت میکند. در ثانی سرمایه های ما و انقلاب رهبری شهدا و ایثارگران هستند که اگر تهدیدی ایجادشد همه چیزشان را در دفاع از عقایدشان می گذارند و گذاشتند نه افرادی که شما نام می برید اینها سرمایه خور نظامند وهر چه که دزدی و غارت شد در این مملکت ودر همه دولت ها وابسته ها یاران و نفوذی های اینان بوده و هستند ودر اخر هم سفر رییس جمهور در این برهه از زمان توهین به شعور و شرافت مردم این استان می باشدو مردم خود خوب می دانند که جواب این توهین را چگونه بدهند لازم نیست چون روی کسی را بشویی.والسلام
انقلابی
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای.. عزیز اولا عکسی که زده اید خود گویای ... است که داعیه دار انقلابند وزیر چترشان بزرگترین اپوزیسیون . فعالیت میکند. در ثانی سرمایه های ما و انقلاب رهبری شهدا و ایثارگران هستند که اگر تهدیدی ایجادشد همه چیزشان را در دفاع از عقایدشان می گذارند و گذاشتند نه افرادی که..می برید اینها .. نظامند وهر چه که .. شد در این مملکت ودر همه دولت ها وابسته ها یاران و ن. اینان بوده و هستند ودر اخر هم سفر رییس جمهور در این برهه از.. به شعور و شرافت مردم این استان می باشدو مردم خود خوب می دانند که جواب... را چگونه بدهند لازم نیست.. کسی را بشویی.والسلام
محیط زیست
Iran, Islamic Republic of
.. هم ذخیره...چه ترکیبی بشن این اهالی...خدا به داد مملکت برسه احتمالا نوبخت هم سرپرسته..مهدی هاشمی هم بعنوان ..
آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

دولت حسن روحانی که در این شرایط سخت اقتصادی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند ...
سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

این تصاویر آن قدر طبیعی به نظر می رسند که بیننده با دیدن آن تصور می کند این سنجاب در ...
ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

۱۲۰میلیارد تومان کمک به دانشگاه شهید بهشتی از ردیف کمک‌های تملکی صورت گرفته است.
1