تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۱۹۲۷۰۷

حزب اعتدال در همه جای استان فعال می‌شود

۵
۰
کبنا ؛
 

دبیر حزب اعتدال و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حزب اعتدال و توسعه به دنبال فعال کردن تشکیلات حزب در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد است.
اعضای حزب اعتدال و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد امروز و در آستانه حضور هیأت دولت در استان با استاندار و مسؤولان ارشد استانی دیدار کردند.
در این دیدار هدایت اکبری دبیر حزب اعتدال و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد با برشمردن اولویت‌های کار و تلاش در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروزه همه وظیفه داریم برای توسعه و آبادانی استان با خط مشی اعتدالی گام برداریم.

این فعال سیاسی گفت: به همین منظور حزب اعتدال و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد با محوریت نخبگان و تحصیل کردگان خود برای این کار پیشقدم شده است.

اکبری که در جمع مسؤولان ارشد استانی و همچنین اعضای حزب اعتدال و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد سخن می‌گفت با بیان این که خط مشی اعتدالی به دور از هرگونه تندروی و کندروی و افراط و تفریط به فعالیت‌های تشکیلاتی در سراسر استان ادامه می‌دهد، افزود: به دنبال فعال کردن تشکیلات حزب در سراسر استان هستیم.

اکبری به سفر هیأت دولت و رئیس‌جمهور به استان اشاره کرد و گفت: باید از این سفر نهایت بهره را برای توسعه استان ببریم و مردم با حضور خود در هنگام سفر نشان دهند که همچنان به آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی پایبند هستند، زیرا استقبال از دولت جمهوری اسلامی به معنای استقبال از نظام است.

وی با برشمرد اولویت‌هایی که باید در استان مد نظر هیأت دولت قرار گیرد، خاطرنشان کرد: استان محرومیت‌هایی دارد که لازم است در این سفر توجه ویژه‌ای به آن شود.

نام شما

آدرس ايميل شما

فردوس
Iran, Islamic Republic of
درود.درود...انشالا موفق وسربلندباشید باارزوی موفقعیت
Iran, Islamic Republic of
افراد چند... معاشرت ندارند . می خواهد هر کسی باشد
عامو
Iran, Islamic Republic of
مسؤول شاخه جوانان حزب اعتدال و توسعه کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

حمایت شاخه جوانان حزب اعتدال و توسعه کهگیلویه و بویراحمد از دولت در فضای مجازی و رسانه‌ها

سید عبدالحسین تقویان امروز در نشست اعضای حزب اعتدال و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد با استاندار این استان اظهار کرد: حزب اعتدال و توسعه نزدیکترین حزب و تشکل سیاسی از نظر دیدگاه به دولت است.

وی بیان کرد: امروزه جامعه فارغ از هرگونه افراط و تفریط به اعتدال در جامعه نیاز دارد و حزب اعتدال و توسعه برای نهادینه کردن آن در استان کهگیلویه و بویراحمد از همه توان خود بهره می‌گیرد.

مسؤول شاخه جوانان حزب اعتدال و توسعه به سفری که دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد در پیش دارد اشاره کرد و گفت: در این سفر همه عزم خود را برای حضور پر شور دولت در استان به کار گرفته‌ایم.

وی گفت: به همین منظور از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی برای حضور مردم در این سفر استفاده می‌کنیم.
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
جون ختو مردم بهلیت حزب حزب ایکنیت
اصلاح‌طلب
Iran, Islamic Republic of
حزب فقط اصلاح طلب
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1