تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۷
کد مطلب : ۱۹۲۱۷۲

حقوق مردم را از دولت مطالبه‌گری می‌کنیم/استان آماده استقبال از دولت

۷
۰
کبنا ؛کهگیلویه و بویراحمد این روزها برای استقبال از سفر هیئت دولت آماده می‌شود، سفری که می‌تواند برکات زیادی برای این استان به همراه داشته و فرصتی مغتنم در راستای توسعه کهگیلویه و بویراحمد باشد، از این رو مردم و مسئولان استان باید تلاش کنند از این فرصت ارزشمند برای بیان و رفع محرومیت‌های خود استفاده کنند.
در این راستا و در آستانه سفرهیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد برای اطلاع بیشتر از برنامه‌های سفر، به سراغ رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در استان کهگیلویه و بویراحمد رفتیم.
رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شعار انتخاباتی روحانی در سال ۹۲، گفت: مهم‌ترین اهرم انتخاباتی روحانی در سال ۹۲، شعار "اعتدال همراه با تدبیر و امید" بود.
دکتر مهرداد باقری افزود: پیاده‌سازی شعار تدبیر و امید و شعار اعتدال در کهگیلویه و بویراحمد بسیار سازنده و مفید بود، زیرا این استان سال‌ها از افراطی‌گری‌های بی مورد رنج می‌برد.

۳۳۳۳۳۳۳۳۳۳۳۳۳۳۳۳۳۳۳
باقری با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد به علت افراطی‌گری‌ها، از لحاط توسعه نسبت به استان‌های همجوار خود عقب ماند، تصریح کرد: رویکرد دولت تدبیر و امید در این استان یک رویکرد اعتدالی بود.
وی با اشاره به اینکه بعد از انتخابات ۹۲، در استان به دنبال تحقق شعار انتخاباتی حسن روحانی بودیم، بیان کرد: در طی این ۳ سال، گام‎های خوبی برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد و شناسایی ظرفیت‌های این استان برداشتیم.
رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در کهگیلویه و بویراحمد به سفر هیئت دولت به این استان در آینده‌ای نزدیک اشاره داشت و اظهار کرد: سفر دولت به استان یک فرصت است که باید قدر این فرصت را به خوبی بدانیم.
باقری بیان کرد: در ستاد انتخاباتی روحانی برنامه‌ریزی‌های خوبی برای استقبال از هیئت دولت صورت گرفته است.
وی گفت: در این راستا برای استقبال مطلوب از هیئت دولت شورای سیاست‌گذاری تشکیل داده‌ایم تا استقبالی در شأن دولت و مردم کهگیلویه و بویراحمد داشته باشیم.
رئیس ستاد  انتخاباتی حسن روحانی در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به عنوان رئیس ستاد روحانی در این استان همواره به دنبال رشد پتانسیل فرزندان کهگیلویه و بویراحمد در مرکز کشور بوده‌ام، افزود: بدون نگاه سیاسی مشکلات مردم را در تهران پیگیری می‌کردم.
باقری تأکید کرد: همواره برای رشد بسیاری از جوانان این استان در سطح ملی تلاش کردم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا دولت دیر به استان ما سفر نکرده است، گفت: دولت هر زمانی که به استان‌ها سفر کند غینمت است و باید از تمام ظرفیت‌های این سفر استفاده کنیم.

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در کهگیلویه و بویراحمد از استقبال از هیئت دولت در مرکز استان خبر داد و عنوان کرد: علاوه بر اینکه رسم مهمان‌نوازی را به جا خواهیم آورد، حقوق مردم را نیز از دولت مطالبه‌گری می‌کنیم.
باقری بیان کرد: دولت شناخت خوبی از استان کهگیلویه و بویراحمد دارد و به دنبال رفع محرومیت در این استان است.

----------------------------------------

گفت‌وگو: علی اکبر پاک

---------------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
جناب در باقری میشه دوتا از مشکلاتی را که در مرکز پیگیری فرمودید نام ببری ؟>
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
مدیران او استقبال کنند ما نه استقبال میکنیم و نه...........
م.شجاعفر
Iran, Islamic Republic of
سلام وخسته نباشید به جناب دکترباقری هرچند هییت دولت دیر به استان ما سفر کردن اما می شود باتوجه به ظر فیت های استان بیشترین استفاده رااز این سفر ببریم.تکمیل طر حهای نیمه تمام..و توسعه شهرکهای صنعتی وسدسازی.وتوسعه وتشکیل واحدهای کوچک اشتغال زایی برای جوانان انجام داد امید واریم این سفر منبع خیر وبرکت وهیت دولت بتواند جوابگوی نیازهای مردم باسد ومسولین استانی انها را به سر انجام برسانند...درود بر دولت تدبیر وامید.
Iran, Islamic Republic of
یعنی استان ما اینقد غنی است که ریس جمهور آخرین استان برای سفر انتخاب کرد یا اینقد بی صاحب است که روحانی پبش خودش گفت اینها که هروقت برم استقبال میکنن پس بزار آخرین استان برم.
Iran, Islamic Republic of
سلام تاحالا که خیری ازش ندیدیم میخواد بیاد چ کارکنه مردم فهیم استان هیچ استقبالی از ایشون نمی کنند.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر باقری مرد توانمند و بی ادعای عرصه سیاست استان و کشور.
شاهین
Iran, Islamic Republic of
امردم نباید استقبال کنند اگه عاقل باشن
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
1