تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب : ۱۹۲۰۹۸

ایزدپور: فعلاً ماندگارم / خبرها شایعه است

۲۴
۰
کبنا ؛مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تجلیل از بانوان ورزشکار استان از حمایت همه‌جانبه اداره کل ورزش و جوانان استان از سامان پاکباز تنها ورزشکار پارالمپیکی استان خبر داد.
جهانبخش ایزدپور امروز به پروژه‌های افتتاحی ورزش استان در سفر هیأت دولت به کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: افتتاح بزرگترین مرکز ورزشی جنوب کشور به مساحت ۱۵ هزار متر مربع با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان، سالن ورزشی روستای تنگاری و سالن ورزشی روستای کردلاغری هر کدام به مساحت ۳ هزار متر مربع و اعتبار ۱٫۵ میلیارد تومان پروژه‌های افتتاحی استان در سفر هیأت دولت است که با حضور وزیر ورزش افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
IMG_0305
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به دیدار با روسای فدراسیون‌های ورزشی گفت: به منظور توسعه ورزش استان با رؤسای ۳۱ فدراسیون ورزشی دیدار کردم و در خصوص میزبانی مسابقات کشوری در استان کهگیلویه و بویراحمد، برگزاری کلاس‌های استعدادیابی ورزشی در رشته‌های مختلف، برگزاری کلاس‌های آموزشی برای مربیان و داوران و فراهم شدن زمینه برگزاری اردوهای تیم ملی در استان با رؤسای فدراسیون‌های رایزنی داشتم.
وی با اشاره به اینکه فراهم کردن زمینه رشد ورزش استان از مهمترین اهدافی است که در استان دنبال می‌کنیم، افزود: به همین منظور شهر یاسوج در هفته جاری میزبانی مسابقات قهرمانی کشور در رشته اسکیت را بر عهده خواهد داشت.
این مسؤول در خصوص حمایت اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از تنها ورزشکار پارالمپیکی استان در مسابقات ریو گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان با تمام توان سامان پاکباز ورزشکار پرتاب وزنه را مورد حمایت قرار داده، ضمن اینکه از سوی وزارت ورزش و جوانان حمایت‌هایی از این ورزشکار صورت گرفته است، اما ما هیچ وقت در مورد مبالغ کمک شده به این ورزشکار صحبتی نکردیم.
وی تصریح کرد: ظرف چند روز آینده مبالغی به این ورزشکار کمک می‌کنیم.
ایزدپور در ادامه از حضور تیم فوتبال زاگرس شهر یاسوج در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال خبر داد و بیان کرد: مجوز حضور تیم فوتبال زاگرس شهر یاسوج در مسابقات لیگ دسته دوم کشور اخذ شده و این تیم با شروع مسابقات، در لیگ دسته دوم حضور خواهد داشت.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: نبود اسپانسر مالی یکی از دلایل ناکامی تیم‌های ورزشی استان است که در لیگ جدید فوتبال دسته دوم کشور از حمایت یک نفر بخش خصوصی برای حضور تیم فوتبال زاگرس یاسوج استفاده می‌کنیم که تاکنون تمامی هزینه‌ها توسط این حامی مالی پرداخت شده است و ما هم حمایت‌های سخت‌افزاری را انجام می‌دهیم.
وی تصریح کرد: تیم فوتبال نفت و گاز گچساران یکی دیگر از تیم‌های استان حاضر در مسابقات لیگ دسته دوم کشور است، همچنین تیم سپاهان یاسوج در مسابقات لیگ نوجوانان حضور دارد و تیم فوتبال سرآبتاوه می‌تواند در لیگ دسته دوم شرکت کند.
این مسؤول با اشاره به درخشش ورزشکاران استان در رشته‌های مختلف ورزشی گفت:  شبنم بهشت بهترین فوتبالیست زن ایران و محمدرشید مظاهری یکی از برترین‌های لیگ برتر فوتبال ایران است که در مراسمی که شهریور ماه امسال برگزار می‌شود از این ورزشکاران و همچنین از سایر قهرمانان و مدال‌آوران استان تجلیل می‌شود.
ایزدپور در ادامه با اشاره به موفقیت بانوان ورزشکاران استان گفت: طاهره آذرپیوند بانوی جودوکار استان و نائب قهرمان مسابقات آسیایی یکی دیگر از افتخارآفرینان استان است که در مراسمی که در هفته جاری برگزار می‌شود از این ورزشکار به همراه خانم شبنم بهشت تجلیل می‌شود.
وی در پایان خبرهایی حاکی از تغییر مدیرکل ورزش و جوانان استان را رد کرد و یادآور شد: با تمام توان برای موفقیت ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد تلاش می‌کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما

گمنام
Iran, Islamic Republic of
لطفا از این سمت استعفا بده
باشگاه فوتبال قشقایی شیرازززز
Iran, Islamic Republic of
واقعا که مدیر غیر بومی خیلی .،این همه مدیران خوب و کارآمد تو استان ...ر الا ورزش،این ..م جمع کن.
ورزش کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
ورزش که نابود شد کو معاون مالی اقای ایز دپور کدام قولت راست بود کا این ها را باور کنیم
جوان کهگیلویه وبویراحمد
Iran, Islamic Republic of
هیچ کس باور نمیکنه همش حرفه اقای استاندار اقای وزیر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چرا این همه حرف ب... مگر شهریور نمیاد کمکت را میبینیم
دلی
Iran, Islamic Republic of
البته که باید موندگار باشی آقای ایزدپور..
گمنام
Iran, Islamic Republic of
... آدمی که در دنیا وجود داره .. هستش
سامان
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین مدیر کل استان هست. از ایشون بپرسید یک بار از استخرهای انقلاب یاسوج که در فاصله ۲۰۰ متری اداره کل تربیت بدنی هست تا بحال بازدید کرده! واقعا" این استخر و سایر فضاهای ورزشی در دولت آباد وضعیت افتضاحی دارند و فاقد امکانات اولیه می باشند. از وضعیت مربی های ورزشی در رشته های مختلف خبر دارد. تا بحال چند مربی مطرح کشوری به استان سفر کرده و آموزش لازم را به بچه ها داده است. همین مربی های بومی هم حاضر نیستند با لباس رشته ورزشی مربوطه از جمله تکواندو و شنا و غیره در سر تمرینات حاضر شوند. در استان لیگی تحت عنوان تکواندو و کشتی و سایر رشته ها را نداریم. کلاس های خصوصی آموزش شنا که نفری ۳۰۰ هزار تومان می گیرند آنوقت ۴۰ نفر در هر کلاس شرکت می کند و مربی مربوطه بجای حضور در آب و آموزش شنا به بچه ها با موبایلش بازی می کند و .. از عدم نظارت . مدیریت نامبرده است. بجای اینکه هر روز در شبکه دنا تبلیغ مجتمع آزادی باقری را نماید کمی هم به فکر ورزش استان باشد.
علي
Iran, Islamic Republic of
یک مدتی پیدات نیست تو شبکه دنا برای تبلبغ مجتمع آزادی باقری
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
یه مدیر اونم..ر ورزش جوانان باید فردی باشه که ندونه ورزش چیه نتونه ۱۰۰متر پیاده روی کنه
لطفا مدیران کاردان بکار بسپارید استان کهگیلویه وبویراحمد مدیرانی شجاع ونترس دارد ولی چرا فراموش شده اند یه غیر بومی که همیشه . میگیره باید مدیر ورزش بشه
لر
Iran, Islamic Republic of
من حرفهای شما را قبول دارم باور کن اگه.جز ورزش های المپیکی بود .شماره یک شما بودید
همشهری
Iran, Islamic Republic of
کسی پیدانمیشه که نسبت به مدیران بی...اقدام بکنه واقعاهمینه که مردم روزبه روز دوری می کنندازدولت تدبیرامید
لر
Iran, Islamic Republic of
من حرفهای شما را قبول دارم باور کن اگه.. جز ورزش های المپیکی بود . مدعی شماره یک قهرمانی شما بودید
sobhan
Iran, Islamic Republic of
گزارش بده تا بحال ۱- کدام لیگ ورزشی تکواندو وکشتی و سایر رشته ها در استان برگزار کردی۲- کدام مربی مطرح کشور را برای آموزش خردسالان و نوجوانان به استان دعوت کردی۳- وضعیت اسف بار و کمبود امکانات فضاهای ورزشی را چکار کردی۴- در زمان حضور شما کدام ورزش پایه شنا، تکواندو، کشتی و غیره که استان در این زمینه ها پر از استعداد بوده رشد داشته و صاحب مقام شده اند.۵- نظارت شما بر فضاهای ورزشی مجموعه دولت آباد در ۱۰۰ متری شما چقدر بوده۶- نظارت شما در ساخت استادیوم فوتبال ۱۵ هزار نفری دولت آباد چقدر بوده که به فاصله یک سال بعد از افتتاحیه مستهلک و بی ریخت( نگاه کنید به سنگ های اطراف چمن و صندلی ها و سکوها) شده و موارد بیشمار دیگر
رضا
Iran, Islamic Republic of
مقصر اصلی جولان این آقا شبکه دناست که یک برنامه ورزشی درست نداره برای این ورزش ,قبلا به همه مشکلات با حضور مجری برنامه جناب عادلی پرداخته میشد اما دیگه نیست
مهدی
Iran, Islamic Republic of
بمان و تمامی تیمها را منحل کن ...تیم شهرداری یاسوج را منحل کردی و حالا هم برو سراغ منحل کردن مابقی ورزش ها..
مطلع
Iran, Islamic Republic of
واقعا بهترین مدیر برای .... کردن بر مردم..د و چنین مسئولان و استانداری دارند خیلی خوب است
Iran, Islamic Republic of
حاکم شهری که مرغابی بود. / برسر ان شهر رسوایی بود جناب مدیرکل خسته نباشی ازاینکه ورزش استان رانابود کردی !!!!
Iran, Islamic Republic of
شما هیچ کمکی به تنها قهرمان حاضر در المپیک استان نکردی و فقط همیشه حرف زده گرچه واقعا سایت ها هم خوب پوشش ندادن
همت
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم وقتی از دفتر میدیرییتت پشت چنجره اتاقت پیست دو میدانی سابق رو ببینی عذاب وجدان نگیری قویترین مرد استان و شب راحت بخوابی
روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
نوش دارو بعد از مرگ سهراب ....خوبه بعد چند سال یادت اومده باید با رؤسای ۳۱ فدراسیون ورزشی دیدار کنی مبارک استانمون باشی
ياالثارات الحسين
Iran, Islamic Republic of
غ..هیچ تحویل مسئولین و ورزشکاران ندادی ونمیدی
علی
سلام
می دانید .. کرد
و اینجا م.. است .
خیلی جالبه لطفا پیگیری بفرمایید تا بدانید چه معملاتی شده و می شود؟؟
این است دولت تدبیر و امید؟؟
یاوری
Iran, Islamic Republic of
با توجه به جو استان که بومی ستیز هستند مدیران غیر بومی میتونند اینجا خوش بگذرونند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1