تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۱۹
کد مطلب : ۱۹۲۰۷۷

آلزایمر مسئولان کهگیلویه و بویراحمد

۳
۰
کبنا ؛با حضور مسؤول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسؤولان شهرستان لنده حجت‌الاسلام هدایت محمودی‌اصل به عنوان امام جمعه جدید لنده معرفی و از خدمات حجت‌الاسلام کیانی‌اصل تقدیر شد.
حجت‌الاسلام محمودی‌اصل به عنوان امام جمعه جدید لنده معرفی شد

طی مراسمی با حضور اقشار مختلف مردم و مسؤولان استانی و شهرستانی امام جمعه جدید شهر لنده معرفی شد.
در این مراسم که با حضور مسؤول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد و مسؤولان شهرستانی برگزار شد سید محسن جعفری رئیس شورای اسلامی شهر لنده گفت: ائمه جمعه ظرفیت مناسبی برای ترویج فرهنگ دینی و معنوی در جامعه دارند.
وی افزود: تبیین اهداف نظام اسلامی همراه با تشریح مسائل دینی و تحلیل مسائل سیاسی توسط ائمه جمعه گامی در جهت بصیرت‌افزایی جامعه و ایجاد روشنگری است.
رئیس شورای اسلامی شهر لنده ادامه داد: تلاش امام جمعه برای رفع موانع توسعه و پیشرفت در ابعاد مختلف بوده است.
جعفری ضمن تقدیر از خدمات امام جمعه لنده افزود: تلاش امام جمعه لنده برای مرتفع نمودن مشکلات شهرستان با استفاده از تعامل و همراهی مسؤولان امری ستودنی بوده که امیدواریم امام جمعه جدید حجت‌الاسلام محمودی‌اصل نیز این شیوه را برای پیشبرد برنامه‌های فرهنگی شهرستان در پیش گیرند.
حجت‌السلام مهدی کیانی‌اصل هم در این مراسم ضمن تقدیر از همراهی سه ساله مسؤولان و مردم شهرستان لنده گفت: جدایی از مردم متدین و ولایتمدار شهرستان لنده برایم سخت و طاقت‌فرسا است.
امام جمعه سابق لنده افزود: هیچ‌گاه نمی‌خواستم در تریبون نماز جمعه علیه و یا له کسی صحبت کنم بلکه اگر انتقادی مطرح شد تنها برای مرتفع شدن مشکلات و بسترسازی برای ارائه خدمات به مردم بوده است.
حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی‌اصل هم در ادامه با اشاره به لزوم همکاری مردم و مسؤولان شهرستان لنده یادآور شد: مردم شهرستان لنده از دیرباز تدین و دینداری و ولایتمداری خود را به اثبات رسانده‌اند و ارتباط خوبی با مسؤولان و برنامه‌های فرهنگی داشته‌اند.
امام جمعه جدید لنده در ادامه ضمن تقدیر از مردم دیشموک گفت‌:صداقت و پاکی مردم دیشموک را هرگز فراموش نخواهم کرد.
در پایان این مراسم با قرائت لوح تقدیر و حکم مسؤولیت ائمه جمعه جدید و قدیم لنده حجت‌الاسلام محمودی‌اصل به عنوان امام جمعه لنده معرفی و از حجت‌الاسلام کیانی‌اصل تقدیر شد.
دولت تا قبل از سفر به استان تکلیف وزیر ارشاد را مشخص کند/
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به لزوم بیان مشکلات و انتقادات از تریبون نماز جمعه گفت: دولت تا قبل از سفر به استان باید تکلیف وزیر ارشاد را مشخص و او از مردم بهمئی عذرخواهی کند.
حجت‌الاسلام صفدر پناهی امروز در مراسم تکریم و معارفه ائمه جمعه با اشاره به تعداد تریبون‌های نماز جمعه در استان کهگیلویه‌ و بویراحمد گفت: اکنون ۱۳ تریبون نماز جمعه در استان بوده که پیشتاز نماز جمعه در سطح کشور است.
وی افزود: پیشتازی نماز جمعه از نظر تعداد نماز جمعه ها و همچنین با تمام کمبودها توفیقات خوبی داشتند که از سوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور مورد تقدیر قرار گرفتند.
مسؤول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه‌و بویراحمد تصریح کرد: علی‌رغم فیش‌های نجومی و سایر برنامه‌های اقتصادی متأسفانه ائمه جمعه استان از حقوق و بیمه مکفی برخوردار نیستند.
پناهی یادآور شد: از ابتدای انقلاب تاکنون ائمه جمعه یک ریال از دولت حقوق نگرفته‌اند، زیرا استخدام دولت نیستند.
وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در خصوص حقوق و مزایای ائمه جمعه فرمودند، ائمه جمعه و تریبون نماز جمعه متعلق به مردم بوده و هر جا مردم از ائمه جمعه راضی باشند خود آنها را اداره خواهند کرد.
مسؤول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه‌ و بویراحمد ادامه داد: تریبون نماز جمعه برای آگاهی بخشی به مردم و بیان مشکلات و رساندن ندای مردم به مسؤولان بوده و انتقادات ائمه جمعه تنها از سر دلسوزی است.
پناهی افزود: امام جمعه‌ای می‌تواند موفق باشد که تعلق به اداره یا شخص خاصی نداشته باشد و بتواند زبان گویای مردم باشد.
وی افزود: ائمه جمعه و دولت عضوی از نظام جمهری اسلامی هستند و بحث تقابل در میان این دو وجود ندارد، ائمه جمعه باید مشکلات را بیان کنند و هیچ فرقی بین ائمه جمعه استان وجود ندارد.
پناهی در ادامه به برخی انتقادات مسؤولان در خصوص ائمه جمعه استان اشاره و گفت: برخی مسؤولان می‌گویند که ائمه جمعه چرا به دولت قبل انتقادی ندارد، امام جمعه‌ای که در این دولت روی کار آمده چطور می‌تواند نسبت به دولت قبل انتقاد داشته باشد.
وی یادآور شد: برخی از انتقادات مسؤولان هم به گونه‌ای بوده که انتقاداتی که در دولت‌های قبل از سوی ائمه جمعه مطرح شده را به خود نسبت داده اند و این نشان دهنده برخی مسؤولان در مواقع انتقادهای ناصحیح است.
پناهی یادآور شد: من دست امام جمعه‌ای که دغدغه مسائل فرهنگی و مذهبی را داشته و با جدیت آن را دنبال می‌کند می‌بوسم.
وی به تغییر ائمه جمعه در برخی شهرستان‌ها و بخش‌های استان اشاره و گفت: حجت‌الاسلام کیانی اصل امام جمعه لنده، حجت‌الاسلام محمودی اصل امام جمعه دیشموک و حجت‌الاسلام طزری امام جمعه چرام تصمیم به جا به‌جایی و انتقال گرفته‌اند که ما دوست نداشته‌ایم ولی اصرار و مشکلات آنها باعث شد که نسبت به جا به جایی آنها موافقت شود.
مسؤول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان ادامه داد: رسالت نماز جمعه در ابعاد مختلف بر گردن ائمه جمعه بوده و باید از آن به نحو مطلوب استفاده کرد که این قرارگاه سیاسی، فرهگی، اجتماعی، اقتصادی و دینی و... است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
چشم بینای نظام ورهبری
امامان عزیز جمعه اند
از حاج پناهی متشکریم
Iran, Islamic Republic of
مگه قراره حقوق امام جمعه رادولت بدهدفرقی نداره حقوق خوبی نصیبشان می شودانهم ازجاهی خاص درضمن خودتون رارووزیرارشادخسته نکنید
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه ..ازموقعیت خود.. می کنندوبه هرطریقی .. میکنند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1