تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۸
کد مطلب : ۱۹۱۷۸۱

رئیس دادگاه چاروسا معرفی شد / یک ماهواره در چاروسا هم نیست (+تصاویر)

۳
۰
کبنا ؛

با حضور مسئولان استانی مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگاه عمومی چاروسا برگزار شد.

 امروز با حضور معاون مدیرکل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، دادستان شهرستان کهگیلویه، فرمانده انتظامی کهگیلویه، امام جمعه موقت قلعه رئیسی و مسؤولین محلی چاروسا مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگاه عمومی چاروسا برگزار شد.


استان کهگیلویه و بویراحمد از استان‌های امن کشور است
معاون پیشگیری اداره‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با افرادی که قصد نزاع دسته جمعی داشته باشند برخورد جدی می‌شود.
الماس گشتاسبی در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگاه عمومی چاروسا با بیان اینکه امنیت امروز کشور مدیون خون شهدا است، اظهار داشت: ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و راه آنان ادامه دهیم و به وصیت‌ شهدا نگاه کنیم و به آن عمل کنیم.
معاون پیشگیری اداره‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دستگاه قضایی از ارکان اساسی نظام است که مسؤولیت پاسداری از قانون و تحقق عدالت به عنوان گفتمان اصلی انقلاب اسلامی را بر عهده دارد.
وی با بیان اینکه خدمت به مردم محروم نعمتی است که خداوند به ما ارزانی کرد افزود: صادقانه خدمت به مردم به خصوص مردمی که از محرومیت برخوردار هستند بسیار اهمیت دارد که امیدواریم رئیس جدید خدمت صادقانه را که نعمت بزرگی است انجام وظیفه کند.
گشتاسبی پیشگیری از وقوع جرم را مهمترین وظیفه دادگستری دانست و خاطرنشان کرد: قضات باید تلاش کنند پیشگیری از وقوع جرم را اولویت قرار دهند.
وی تلفن همراه را مهمترین خطر برای خانواده ها دانست و تصریح کرد: متاسفانه تلفن همراه در خانواده ها باعث شد تا اعضای یک خانواده با هم ارتباط نداشته باشند و یا هم از این تلفن فرزند به نادرستی استفاده کند.
معاون پیشگیری اداره‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: با کسانی که فکرهای نسبت به اخلال نظم و امنیت در شهر و بخش خود باشند این فکر را از ذهن خود بیرون ببرند و دستگاه قضا با تمام توان با آنها برخورد می کند و از قضات استان هم می خواهم که با افراد خاطی برخورد جدی و سریع کنند.
گشتاسبی استان کهگیلویه و بویراحمد را یکی از استان های امن کشور دانست و خاطرنشان کرد: ما معضلاتی همچون نزاع دسته جمعی در استان داریم که از قبایل و طوایف می خواهم که میثاق نامه با خود ببندند و اگر در نقطه ای از استان رخ داد نیاز باشد دو طایفه با هم درگیر یک اتفاق کوچک باشند که امیدوارم نزاع دسته جمعی در استان نداشته باشیم.


 


 


 


 


 


 
کیامرث شفیعی در حاشیه این مراسم با بیان اینکه تلاش برای پیشگیری از وقوع جرم اولویت کاری بود، اظهار داشت: استقرار و گسترش عدالت‌محوری در قوه قضائیه از جمله وظایف این قوه است.

وی با اشاره به خدمات انجام گرفته در منطقه از سوی دادگستری تأکید کرد: توانستیم با افتخار بیش از هزار پرونده در چاروسا مختومه کنیم که این آمار نسبت به سال‌های گذشته در این دادگاه بسیار افزایش یافت.

شفیعی به موضوع ماهواره اشاره کرد و گفت: وجود ماهواره در منازل مردم نوعی دهن کجی به قانون است که در سال ۹۳ کلیه ماهواره منازل چاروسا را با کمک نیروی انتظامی جمع‌آوری کردیم و به جرأت می‌توانم بگوئیم حتی یک ماهواره در چاروسا پیدا نمی‌شود.

رئیس سابق دادگاه عمومی چاروسا از زحمات شورای حل اختلاف چاروسا تشکر کرد و افزود: لازم است از امام جمعه، اعضای شورای اداری، ریش سفیدان و اصحاب رسانه و خبرنگار چاروسا لازم است تشکر و قدردانی کنم که برای پیشرفت پرونده‌های مختومه، دادگاه عمومی را کمک کرد.

نام شما

آدرس ايميل شما

سلام
Iran, Islamic Republic of
پس اسم رییس جدید چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
محمودنژاد
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج گشتاسبی
فرزند ایران
Romania
.. !
چه خوبه کسایی که به حرمت ..رو صندلی نشستن ، کمی حداقل پیرو عدالت و گفته هاشون باشن
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1