تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۶
کد مطلب : ۱۹۱۶۰۶

ادارات استان در برگزاری مناسبت‌ها همکاری کنند

۱
۰
کبنا ؛

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرچند تاکنون به خوبی رسالت خود را انجام داده، اما باید توجه کرد همه دستگاه‌ها موظفند در برگزاری مناسبت‌های مختلف همکاری داشته باشند.
 امروز اعضای مجمع نمایندگان، شورای طرح و برنامه‌ریزی و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ۱۲ مرداد، سالروز تاسیس شورا، با نماینده ولی‌فقیه استان دیدار کردند.

آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی در این دیدار، اظهار کرد: شعائر، رفتارهای سیاسی، اجتماعی و مذهبی به معنای مناسک ملی یا بین‌المللی هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر قائل شدن ارزش توسط انسان‌ها برای خودشان، افزود: جامعه بشری نباید آنچه را که جلوه حیات فردی و اجتماعی آنهاست کمرنگ تلقی کرده و برای انسانیت خود ارزشی قائل نباشند.

وی، شعائر را نمونه بارزی از ارزش‌ها دانست و با تاکید بر گرامی داشتن مناسک‌ها، گفت: مناسک باید بزرگ شمرده شده و بزرگداشت آنها برگزار شود تا ماندگار شوند.

استاد برجسته حوزه از شعائر و مناسک به عنوان آرمان یاد کرد و بیان داشت: رسالت قرآن دفاع از آرمان‌های دینی و انسانی محض است و چنانچه کسی شعائر را کوچک شمارد به منزله دوری از آرمان‌ها است.

آیت‌الله ملک‌حسینی، تعظیم و تکریم شعائر را نشان‌دهنده داشتن قلبی پاک و با بصیرت عنوان کرد و یادآور شد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی رسالت گسترده‌ای در این حوزه بر گردن دارد.

وی رسالت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را نه تنها ملی بلکه بین‌الادیانی و بین‌المللی بیان کرد و گفت: موضوعی مانند راهپیمایی «روز جهانی قدس» یک موضوع بین‌المللی است و تنها منحصر به اسلام نیست چون نه تنها مسلمانان بلکه افرادی از ادیان دیگر مورد ظلم قرار گرفته و ما باید از آنها دفاع کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تقدیر از تلاش‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، گفت: هر چند این نهاد تاکنون به خوبی رسالت خود را انجام داده اما باید توجه کرد همه دستگاه‌ها موظفند در برگزاری مناسبت‌های مختلف همکاری داشته باشند.

وی بر حضور و تکریم شعائر انقلاب اسلامی توسط همه دستگاه‌ها به خصوص مسؤولان استان تأکید کرد و گفت: تکریم مناسبت‌های مربوط به انقلاب وظیفه همه است.

این استاد برجسته حوزه تبیین کرد: مناسبت‌هایی مانند ۲۲ بهمن، روز جهانی قدس، حماسه ۹ دی، ۱۳ و ۱۴ خرداد و هفتم تیر را از جمله شعائر مهم و مورد توجه انقلاب برشمرد و یادآور شد: این مناسبت‌ها باید بزرگ شمرده شده و گرامی داشته شوند.

آیت‌الله ملک‌حسینی، دعوت کردن مردم جهت حضور در مراسمات را تنها عامل موثر جهت بزرگ شمردن این شعائر ندانست و خاطر‌نشان کرد: باید طوری برنامه‌ریزی شود که زمینه حضور حداکثری مردم در انواع مناسبت‌ها فراهم شده و ماندگار باشد.

وی محقق شدن این هدف را در سایه برنامه‌ریزی‌های دقیق و وقت گذاشتن روی این کار بیان کرد و افزود: تعظیم و تکریم شعائر نیازمند تلاش و همت همه مسؤولان از جمله استاندار، نماینده ولی فقیه در سپاه، نماز جمعه و دیگر مسئولان فرهنگی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان از همه دستگاه‌ها و نهادها خواست دست به دست هم داده و جهت تکریم شعائر انقلاب تمامی تلاش خود را به کار گیرند تا شاهد گسترده‌ترین حضورها در مناسبت های آینده باشیم.


حقوق‌های نجومی چپاول بیت‌المال است

امام جمعه یاسوج، حقوق‌های نجومی برخی افراد را سوء استفاده و چپاول بیت‌المال عنوان کرد و گفت: این کار بزرگترین جنایت در حق مردم است.
آیت‌الله سیدعلی اصغر حسینی امروز در نشست شورای اعضای مجمع نمایندگان، شورای طرح و برنامه و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: مسلمان واقعی باید در همه حال به یاد خدا بوده و شرایط جامعه برایش مهم باشد.
امام جمعه یاسوج افزود: برخی افراد با بستن چشم خود بر شرایط جامعه خدا را فراموش کرده و با گرفتن حقوق‌های بالا حق دیگران را ضایع می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه در ایام شهادت امام صادق(ع)، ۱۲۷ شهید دفاع مقدس وارد کشور شد، گفت: دین شهداء بر گردن ماست و باید آن را ادا کنیم؛ اما متأسفانه برخی افراد بدون توجه به هدف و پیام شهداء از بیت‌المال استفاده سوء می‌کنند ضمن اینکه باید بدانند این گونه رفتارها به معنای فراموش کردن خدا است.
امام جمعه یاسوج، حقوق‌های نجومی برخی افراد را سوء استفاده و چپاول بیت‌المال عنوان کرد و گفت: این کار بزرگترین جنایت در حق مردم است.
حسینی در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: شورای تبلیغات اسلامی تاکنون در انجام رسالتش موفق بوده و با اجرای برنامه‌های مناسب توانسته حضور مردم در صحنه‌های مختلف را فراهم کند.
وی حفاظت از انقلاب و آرمان‌های آن را وظیفه‌ای همگانی عنوان کرد و گفت: همه ما موظف، مکلف و مسؤول حفاظت از انقلاب، اهداف و آرمان‌هایش هستیم و هیچ کس نمی‌تواند این وظیفه را به دیگری واگذار کند.
امام جمعه یاسوج، با بیان اینکه مردم یکی از ارکان اصلی نظام بوده و همواره پشتیبان آن هستند، گفت: امیدواریم با همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌ها، حضور حداکثری مردم در صحنه‌های مختلف را فراهم کرده تا به انقلاب آسیبی نرسد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حلقه اتصال مردم و انقلاب است
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به برنامه‌ریزی دشمن برای جداسازی جوانان از انقلاب گفت: شورای تبلیغات اسلامی حلقه وصل مردم و انقلاب است.
حجت‌الاسلام سید جواد خاضع امروز در نشست مجمع نمایندگان، شورای طرح و برنامه و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یاسوج، اظهار کرد: برنامه‌ریزی، انسجام بین دستگاه‌ها، بسیج عمومی و جلوگیری از موازی کاری از مهم‌ترین رسالت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: البته باید توجه داشت که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در کنار انجام برنامه‌ها و برگزاری مراسمات مختلف علاوه بر توجه به انقلابی بودن نظام، جمهوری بودن نظام را نیز مورد توجه قرار می‌دهد.
وی با اشاره به اینکه دشمن از طریق برنامه‌های متفاوت و شبکه‌های ماهواره‌ای برنامه‌ریزی‌ گسترده‌ای برای جدا کردن مردم به خصوص جوانان از انقلاب دارد، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تمام تلاش خود را برای تنویر افکار عمومی به کار گرفته و در حقیقت حلقه وصل مردم و انقلاب است.
خاضع برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن، روز جهانی قدس، بزرگداشت شهدای هفتم تیر، ۱۳ و ۱۴ خرداد، سوم خرداد و حماسه ۹ دی را از جمله کارهای ماندگار شورای تبلیغات اسلامی در سال گذشته عنوان کرد و بیان داشت: متولی برگزاری این مراسمات شورای تبلیغات اسلامی بوده که با همکاری دیگر دستگاه‌ها انجام شده است.
خاضع حضور همیشگی مردم در مراسمات مختلف را موثرترین عامل ماندگاری این مناسبت‌ها دانست و گفت: حضور همیشگی مردم در صحنه از ارکان اصلی تداوم و بقاء انقلاب است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، تشخیص درست و انتشار فراخوان در شرایط‌های مختلف را از دیگر رسالت‌های مهم شورای تبلیغات اسلامی بیان کرد و یادآور شد: فراخوان ۲۳ تیر سال ۷۸ و ۹ دی سال ۸۸ از مهم‌ترین این فراخوان‌ها بودند.
وی با اشاره به موفیقت این فراخوان‌ها گفت: البته کار اصلی را مردم انجام دادند که با بصیرت، آگاهی و هوشیاری وارد صحنه شده و فتنه دشمن را خنثی کردند.
خاضع در پایان ضمن تقدیر از همکاری کلیه دستگاه‌هایی که در اجرای برنامه‌ها یاری‌گر آنها بودند، گفت: از رسانه‌ها برای آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی گسترده به جامعه تشکر ویژه می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

علیرضا
Iran, Islamic Republic of
نماینده محترم ولی فقیه

بی عدالتی بیداد می کند طایفه بازی غوغا می کند

بیکاری دل مردم را بدرد آورده
اعضای شورای شهر قبل و بعد از ریاستشون از نظر مالی بررسی گردد...
چند کاره ها دنبال چی هستند؟؟؟؟؟
مگر ی کفن چقدر قیمت داره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1