تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۲
کد مطلب : ۱۹۱۳۳۳

حمایت از سرمایه گذاران ساخت کارخانه بازیافت زباله در یاسوج

۰
کبنا ؛رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: سرمایه گذاران ساخت کارخانه بازیافت زباله در یاسوج به طور جدی از سوی مسئولان شهرداری و اعضای شورای اسلامی این شهر مورد حمایت قرار می گیرند.

هدایت امیری در جمع خبرنگاران افزود: یکی از نیازمندی های اصلی کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه شهر یاسوج ساخت کارخانه بازیافت زباله است.
وی بیان کرد: حدود ۱۵ سال است که این موضوع از طریق مذاکره و رایزنی با سرمایه گذاران بخش خصوصی بومی و غیربومی پیگیری می شود.
امیری اظهار کرد: با وجود فراهم شدن بستر و شرایط لازم برای ساخت کارخانه بازیافت زباله در یاسوج اما تاکنون هیچ سرمایه گذار بخش خصوصی بومی و یا غیربومی حاضر به احداث آن نشده است.
وی عنوان کرد: همگان اعم از مردم، متولیان امر، مسئولان اجرایی و نهادهای دولتی کهگیلویه و بویراحمد باید برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و بدون مجوز در یاسوج و اطراف آن تلاش، اقدام و همکاری کنند.
امیری ابراز داشت: ساخت و سازهای غیرمجاز و بدون مجوز در یاسوج و اطراف آن به عنوان یک معضل اساسی دارای آثار و نتایج منفی متعدد است.
وی افزود: از مهمترین این پیامدهای منفی می توان به نازیبا شدن چهره شهر و ایجاد ناهمگونی و نابسامانی در مبلمان شهری اشاره کرد.
امیری گفت: تفکیک صنوف در یاسوج و اطراف آن با جدیت در دستور کار اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج بوده و زیرساخت های مورد نیاز در این زمینه نیز در حال فراهم شدن است.
وی بیان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج به دنبال حذف ایزوگام از بدنه واحدهای مسکونی در یاسوج و اطراف آن هستند زیرا علاوه بر نازیبایی چهره شهر موجب بروز آتش سوزی در برخی مواقع و سرایت آن به درون ساختمان ها نیز می شود.
هر شهروند یاسوجی در طول شبانه روز حدود یک کیلو و ۲۵۰ گرم انواع زباله تولید می کند در حالی که این میزان در کشور به ازای هر نفر در شبانه روز حدود ۸۰۰ گرم است.

نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1