تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۲
کد مطلب : ۱۹۱۳۰۴

دعوت سه بانوی کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان/یک "هم‌استانی" کمک مربی تیم ملی جودو بانوان شد

۱
۰
کبنا ؛دعوت سه بانوی کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان کشور، کمک مربی تیم ملی جودو بانوان شدن یک "هم‌استانی" و روی خط ورزش تنیس روی میز استان کهگیلویه و بویراحمد مهمترین عناوین خبرهای کوتاه ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد است.
نایب رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمداز دعوت سه بانوی هم استانی به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان کشور خبر داد و گفت: اردوی تیم ملی زیر ۱۹ سال بانوان کشور از ۸ الی ۱۴ مرداد ماه در تهران برگزار می‌شود و از سوی امور بانوان فدراسیون فوتبال کشور زهرا علیزاده، شبنم بهشت، مریم ایزد پناه و فهیمه ارزانی به این اردو دعوت شدند.
اقدس نوربخش اظهار داشت: این اردو در تهران مجموعه آزادی ،کمپ تیم‌های ملی فوتبال کشور برگزار خواهد شد و امید داریم با شناختی که از این عزیزان داریم این نفرات در ترکیب ثابت تیم ملی زیر ۱۹ سال برای مسابقات آسیایی باشند.
وی در ادامه از کسب عنوان برترین بانوی فوتبال کشور توسط شبنم بهشت از استان اشاره و ضمن تبریک کسب این مقام ارزشمند به شبنم بهشت ،خانواده این عزیز و جامعه ورزش بانوان استان، این موفقیت بزرگ را مدیون حمایت، تلاش مجموعه هئیت فوتبال استان و پتانسیل بانوان استان ذکر کرد و خواستار حمایت بیشتر از ورزش فوتبال بانوان استان شد.
بانوی کهگیلویه و بویراحمدی کمک مربی تیم ملی جودو بانوان شد
ملی پوش و قهرمان جودو بانوان استان کهگیلویه و بویراحمد و کشور ،بعنوان کمک مربی تیم های ملی جودو بانوان انتخاب شد.
طاهره آذر پیوند ملی پوش تیم ملی جودو بانوان کشور در وزن ۴۸ کیلو گرم از سوی مربی تیم ملی جودو بانوان کشور به‌عنوان کمک مربی تیم های نوجوانان و جوانان کشور انتخاب شد.
آذرپیوند ملی پوش و قهرمان جودو بزرگسالان کشور افزود: اردوی تیم های ملی نوجوانان و جوانان جودو بانوان کشور از ۳ الی ۹ مرداد ماه در تهران مجموعه کبگانیان در حال برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در حال برگزاری‌ است و اینجانب از سوی مربی تیم ملی بعنوان کمک مربی تیم‌های نوجوانان و جوانان انتخاب شدم.
مسابقات آسیایی جودو بانوان کشور در دو رده سنی نوجوانان و جوانان شهریورماه امسال در کشور هند برگزار می‌شود.
روی خط ورزش تنیس روی میز استان کهگیلویه و بویراحمد
مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان استان کهگیلویه و بویراحمد با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.
در این دوره از مسابقات که با حضور ۲۰ نفر در شهر سی سخت برگزار شد ، خضوعی از یاسوج به مقام نخست رسید و کریمی از گچساران و آصفی از سی سخت دوم و سوم شدند.در پایان این مسابقات به نفرات برتر ا ز طرف هئیت تنیس روی میز استان لوح قهرمانی و هدایایی اهدا شد.
مسابقات تنیس روی میز زیر ۲۰ سال شهرستان بویراحمد
رقابتهای تنیس روی میز زیر ۲۰ سال شهرستان بویراحمد با شناخت نفرات به پایان رسید.در این دوره از مسابقات که با حضور برترین‌های شهرستان بویراحمد در سالن تنیس روی میز مجموعه کوثر بانوان برگزار شد، فرید معصومی به مقام نخست رسید و حمید رضا محمدی و مجتبی افشانی دوم و سوم شدند.
همچنین در مسابقات آزاد زیر ۲۰ سال که با حضور هشت نفر برتر به‌صورت دوره ای برگزار شد، حمید رضا محمدی، مجتبی افشانی، فرید معصومی و مجید تقوی به ترتیب به مقام های اول تا چهارم این مسابقات دست یافتند. به نفرات برتر این مسابقات لوح و هدایایی از طرف هئیت تنیس روی شهرستان اهدا شد .
برگزاری رقابت‌های تنیس روی نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد
مسابقات تنیس روی میز نوجوانان استان با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.در این مسابقات که با حضور ۱۲ نفر برتر این رشته به‌صورت دوره‌ای در یاسوج و پس از انجام ۴۰ بازی برگزار شد، محمد رضا ویسی از گچساران به مقام نخست رسید و فرید دوهنده و امیر ملک حسینی از یاسوج دوم و سوم شدند.
در پایان به نفرات برتر لوح قهرمانی و هدایایی از طرف هئیت تنیس روی میز استان اهدا شد.نفرات برتر این مسابقات به رقابت‌های نوجوانان کشور اعزام می‌شوند.
مسابقات تنیس روی میز نوجوانان شهرستان بویراحمد
مسابقات تنیس روی میز نوجوانان شهرستان بویراحمد با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.در این مسابقات که به‌صورت دوره‌ای برگزار شد، فریده دوهنده به مقام نخست رسید و امیر ملک حسینی، محمد مهدی سعیدی و علی شکیبایی به مقام‌های دوم تا چهارم دست یافتند. به نفرات برتر از طرف هئیت تنیس روی میز بویراحمد جوایزی اهدا شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

بام دنا | مجله خبری استان کهگیلویه وبویراحمد » دعوت سه بانوی کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان/یک “هم‌استانی” کمک مرب
France
[…] لینک منبع خبر در سایت اصلی […]
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1