تاریخ انتشار
جمعه ۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۵۶
کد مطلب : ۱۹۱۰۶۹

مسئولانی که قول می‌دهند ولی عمل نمی‌کند

۳
۰
کبنا ؛ 

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی مشکلات ده‌ها ساله مردم شرف‌آباد را شنید و قول پی‌گیری و رفع آن‌ها را داد.
 zaraa.blahzar (17)

 غلام‌محمد زارعی پیش از ظهر امروز به اتفاق فرماندار بویراحمد، شهردار یاسوج، تنی چند از اعضای شورای اسلامی این شهر و همچنین برخی از خبرنگاران به منطقه شرف‌آباد یاسوج رفت و از نزدیک مشکلات مردم این منطقه را مورد بررسی قرار داد.

در این بازدید دو ساعته در هر قسمت از منطقه شرف‌آباد مردم مشکلاتی را مطرح کردند که نماینده بویراحمد نیز قول پیگیری و رفع آن‌ها را داد.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در این بازدید با برخی از مشکلات در زمینه معابر این منطقه از جمله جدول‌‌ها و آسفالت و زیرسازی و همچنین مشکل آب شرف‌آباد آشنا شد.

 
 
در این دیدار برخی از مردم منطقه شرف‌آباد با انتقاد از برخی دستگاه‌های اجرایی در استان خواستار پیگیری و رفع مشکلات خود شدند.

فرامرز طلایی از معتمدین منطقه شرف‌آباد در این دیدار با بیان اینکه شرف‌آباد یکی از مناطق شهر یاسوج است که علی‌رغم داشتن قدمت زیاد اما تاکنون کاری برای آن انجام نشده است از نماینده بویراحمد خواستار کمک به مردم برای رفع مشکلات عدیده شد.

طلایی افزود: مشکل اصلی ما در بحث معابر است که اکنون تصمیم گرفته‌اند خیابان ۱۲ متری را به ۱۵ متری تبدیل کنند و به همین خاطر مشکلات زیادی برای مردم ایجاد خواهد شد.

 
 
وی با بیان اینکه جمعیت این منطقه اکنون از هزار خانوار گذشته است، افزود: اما شبکه آب ما جوابگوی تنها ۱۰۰ خانواری است که در سال ۵۷ بری آن‌ها شبکه‌گذاری شده است.

وی با انتقاد شدید از مسؤولانی که قول می‌دهند اما عمل نمی‌کنند، اظهار کرد: از مسؤولان این توقع می‌رود که اگر نمی‌توانند به مردم بگویند نتوانستیم کاری انجام دهیم اما وعده بی‌عمل ندهند.

 
 
در ادامه غلام‌محمد زارعی به مردم منطقه قول داد تا در اسرع وقت مشکلات مربوط به بهسازی و آسفالت منطقه شرف‌آباد برطرف شده و شبکه آب جدید نیز با اعتبارات خوب در کمترین زمان به جای شبکه فرسوده و قدیم در نظر گرفته شود.

یکی دیگر از ساکنان منطقه شرف‌آباد از مسؤولان عمرانی استان انتقاد کرد و گفت: مسؤولان عمرانی استان باید از وزارت کشور پیگیر اعتبارات عمرانی باشند و همه چیز را به شهرداری‌ها واگذار نکنند چرا که شهرداری‌ها هیچ گونه منبع درآمدی برای کارهای عمرانی به خصوص در شهر یاسوج ندارند.


نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این منطقه دارای محرومیت تاریخی در شهر یاسوج است و تاکنون کار آن‌چنانی برای رفع مشکلات شرف‌آباد صورت نگرفته است.

وی با درخواست از مردم برای کمک به شهرداری برای توسعه و آبادانی این منطقه گفت: مردم باید بدانند که در سال گذشته از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ مبلغی در اختیار استان قرار داده نشد تا بتوانیم شهرداری را برای توسعه این مناطق کمک کنیم.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم باید دست از برخی معارضات برای بازگشایی‌ها بردارند و در هنگام اقدامات عمرانی همکاری لازم را داشته باشند تا خدمات در نظر گرفته شده دچار مشکل نشود.

زارعی در ادامه با قول مساعد به مردم منطقه شرف‌آباد برای رفع مشکلات آن‌ها در زمینه جدول‌گذاری و آسفالت‌ معابر و همچنین شبکه‌گذاری جدید آب خاطرنشان کرد: مشکل اول منطقه شرف‌آباد آب است که باید ابتدا مشکل آب برطرف شود.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: بر همین اساس پیمانکار از سه جبهه در منطقه شرف‌آباد کار شبکه‌گذاری جدید آب را در دستور کار قرار می‌دهد که این کار از هفته آینده آغاز می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس به دومین اولویت برای رفع مشکلات منطقه شرف‌آباد اشاره کرد و گفت: در وهله بعد تمرکز ما بر روی آسفالت و بهسازی معابر است که مردم باید همکاری لازم را داشته باشند چرا که در تعریض‌ها باید حتما طرح جامع شهر یاسوج را مد نظر قرار دهیم.


معارضات اجتماعی دلیل راکد شدن برخی پروژه‌های عمرانی در یاسوج

فرماندار بویراحمد گفت: معارضات اجتماعی دلیل راکد شدن برخی پروژه‌های عمرانی در یاسوج است که از مردم انتظار داریم همکاری لازم را برای اجرای طرح‌ها داشته باشند.
 سید محمدکاظم نظری امروز به همراه نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از منطقه شرف‌آباد شهر یاسوج بازدید و مشکلات مردم این منطقه را بررسی و مورد پی‌گیری قرار دادند.

فرماندار شهرستان بویراحمد با قدردانی از صبوری مردم در تحمل مشکلات در این منطقه گفت: شرف‌آباد از محله‌های قدیی شهر یاسوج است که ساکنین آن از گذشته‌ها در این منطقه زندگی کرده‌اند و البته مشکلات زیادی نیز در حوزه‌های مختلف دارند.

این مسؤول اجرایی عنوان کرد: در خصوص معابر این منطقه کارهای لازم انجام شده و به زودی تحولی خوب در خیابان‌ها و معابر شرف‌آباد شاهد خواهیم بود.

نظری تصریح کرد: مردم در خصوص آب آشامیدنی هم مشکلاتی دارد که آن را پی‌گیری کرده و به زودی شبکه جدید آب را برای مردم در این منطقه ایجاد می‌کنیم.

مسؤول ارشد اجرایی در شهرستان بویراحمد با انتقاد از برخی معارضات مردمی که در استان و به خصوص در شهرستان بویراحمد و شهر یاسوج وجود دارد، تبیین کرد: دلیل راکد شدن بسیاری از پروژه‌های عمرانی به همین موضوع معارضات اجتماعی برمی‌گردد.

فرماندار بویراحمد با درخواست از مردم برای تسهیل در اجرای پروژه‌ها در سطح شهر یاسوج گفت: برخی اوقات این معارضات موجب می‌شود که کار به دستگاه قضایی کشیده شود و وقفه طولانی در اجرای آن‌ها به وجود آید.

نام شما

آدرس ايميل شما

بام دنا | مجله خبری استان کهگیلویه وبویراحمد » مسئولانی که قول می‌دهند ولی عمل نمی‌کند
France
[…] لینک منبع خبر در سایت اصلی […]
امیر علی
Iran, Islamic Republic of
قولهای قبلیت رو هم عملی کن اگه واقعا عملگرا هستی
اهالی سپیدار
Iran, Islamic Republic of
باسلام کبنا این عکسها ی بالباس گرم شرف اباد نماینده اون پیرمرد که مال سپیداره
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1